Stelling: Echte liefde kent geen grenzen
+12
TNMN
Carra
Jente10
Kabouter
Atelier Madame
studiebol
Polly
rapa nui
Monte
Merai
luisa
Pussycat
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stelling: Echte liefde kent geen grenzen
Ik zou voor mijn grote liefde naar veel plaatsen verhuizen mits het 'westerse' landen zijn. (muv van grote steden in niet westerse landen).
Gast- Gast
Zusje schreef:Vinden jullie dit?
Ik zie het net toevallig weer eens voorbij komen in een topic en weet dat veel mensen dit zeggen. Ik heb er wel een mening over maar ben benieuwd naar die van jullie .
Nee, ik vind dat niet. Iedereen heeft zijn grenzen, ook in de liefde. Ik ben bereid héél ver te gaan voor iemand waar ik van hou, maar ik wil mezelf niet verliezen. Mijn eigen geluk komt op nummer 1.
Maar nogmaals, ik wil echt heel ver gaan voor iemand waar ik echt van hou. Maar niet ten koste van mezelf.
Gast- Gast
Wj zijn letterlijk de wereld over gegaan om bij elkaar te wonen, maar dat betekent nog niet dat t meteen echte liefde is. Daarbij denk ik niet dat echte liefde GEEN grenzen kent. Overal zitten grenzen aan. (en dan heb ik t dus niet over afstand, qua afstand hadden we niet verder uit elkaar kunnen wonen)
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Jolie2 op wo 16 nov 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En als die echte liefde geen kinderen met je wilt Jolie? Dan neem je daar genoegen mee terwijl jij wel dolgraag kinderen wilt?
Gast- Gast
Odilia schreef:En als die echte liefde geen kinderen met je wilt Jolie? Dan neem je daar genoegen mee terwijl jij wel dolgraag kinderen wilt?
.
Laatst aangepast door Jolie2 op wo 16 nov 2011 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan ga ik waarschijnlijk met totaal andere mensen om dan jij!
Gast- Gast
Odilia schreef:Dan ga ik waarschijnlijk met totaal andere mensen om dan jij!
.
Laatst aangepast door Jolie2 op wo 16 nov 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Vinden jullie dit?
Ik zie het net toevallig weer eens voorbij komen in een topic en weet dat veel mensen dit zeggen. Ik heb er wel een mening over maar ben benieuwd naar die van jullie .
ja dankje dat ik je op t idee heb gebracht maar ik ben het er mee eens. ondanks dat het uiteindelijk niet nodig was geweest omdat we uit elkaar gingen. maar ben weleens verhuisd voor iemand en dat terwijl ik niet uit me eigen stad weg wou. ben er nu ook weer terug maar als t echt goed zit en ook al een hele poos, dus niet zomaar...ja dan zou ik weer gaan verhuizen ja, mits het nodig is dan. emigreren zou ik dan nooit doen, misschien als mn ouders overleden zijn, maar dat duurt nog zolang...als t goed is....kan echt niet zonder me vader en pleegmoeder.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Vinden jullie dit?
Nee, ik vind dat niet. Iedereen heeft zijn grenzen, ook in de liefde. Ik ben bereid héél ver te gaan voor iemand waar ik van hou, maar ik wil mezelf niet verliezen. Mijn eigen geluk komt op nummer 1.
Maar nogmaals, ik wil echt heel ver gaan voor iemand waar ik echt van hou. Maar niet ten koste van mezelf.
Maar is het wel echte liefde als het ten koste gaat van jezelf?
Gast- Gast
Ik denk dat er best omstandigheden zijn waarin het wel echte liefde is, maar waardoor het door wat voor omstandigheden dan ook toch niet gaat lukken. Ik denk dat je de personen in die relatie dan tekort doet door te stellen dat het dan geen echte liefde is geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik denk dat er best omstandigheden zijn waarin het wel echte liefde is, maar waardoor het door wat voor omstandigheden dan ook toch niet gaat lukken. Ik denk dat je de personen in die relatie dan tekort doet door te stellen dat het dan geen echte liefde is geweest.
+1
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Oneens. Als de liefde mijn identiteit in het gedrang brengt, ga ik spartelen en ben ik uiteindelijk vertrokken.
Gast- Gast
Pff moeilijk.. Ik denk dat het zeker mogelijk is, als beiden partijen hetzelfde doorzettingsvermogen hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Echte liefde is...
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Woorden die eigenlijk geen echte woorden zijn.
» Je grenzen aangeven.
» Geef jij op tijd je grenzen aan?
» Stelling: Een echte vent heeft..
» Woorden die eigenlijk geen echte woorden zijn.
» Je grenzen aangeven.
» Geef jij op tijd je grenzen aan?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: