Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

en dan ben je weer alleen

5 plaatsers

Ga naar beneden

en dan ben je weer alleen Empty en dan ben je weer alleen

Bericht  luenca wo 22 jun 2011 - 8:54

toch maar even een topic aangemaakt, ik heb sinds kort mn relatie verbroken en ben erg opgelucht hierover maar ik baal ontzettend dat ik nu weer alleen ben en dat alles voor niets is geweest, de laatste maaaanden was het alleen maar geven geven geven en hij nemen nemen nemen en ik maar zorgen zorgen zorgen en hij maar blowen blowen blowen en niks doen niks doen en nog eens niks doen.

goed, voor mij dus genoeg inzien om er uiteindelijk maar een einde aan te maken, ook al hadden we al aardig wat opgebouwd, met zon man wil ik niet verder, er kwam gewoon geen vooruitgang in.

maar nu ben ik dus weer alleen, moet ik weer opnieuw beginnen. ook al ben ik nog maar 24 jaar, en zegt iedereen, je bent nog jong! en : jou tijd komt nog wel, ik word zo moe van die woorden! alsof dat geen pijn doet, ja ik ben nog 'maar' 24, maar ik heb ook zo mijn behoeftes. ik wil ook huisje boompje beestje.(niet gelijk natuurlijk) ik heb lang genoeg gefeest en ben inmiddels volwassen genoeg om houdoe te zeggen tegen mijn bindingsangst.

nou weet ik wel dat door te gaan zoeken naar een relatie dat juist averechts werkt, maar helemaal niets doen word ik ook gek van, uitgaan doe ik ook niet vaak meer. op me werk zijn geen leuke mannen ( en bovendien is een stabiel iemand toch fijner merk ik wel ) , misschien dat ik ga slagen op school als ik straks dat weer ga doen...aargh word gewoon gek dat ik hier zoveel mee bezig ben, nu ik merk dat ik alleen zijn niet fijn vind. en daar komt ook nog eens bij dat ik weer contact heb met een ex die t destijds uit had gemaakt omdat ie de afstand te ver vond/vind, ook al beweert ie dat ie nog gek op me is. daar ben ik dus al jaaaren verliefd op en eigenlijk is dat gevoel gewoon weer helemaal terug, maar hij is me niet waard anders was hij niet me ex en deed hij niet moeilijk over 3 kwartier afstand. echte liefde kent geen grenzen toch? nu zit ik dus met met een ex waar ik niet verliefd meer op wil zijn en met mezelf omdat ik weer alleen ben.

en waarschijnlijk dat ook heel me leven zou blijven

zo ik ben mn verhaal weer kwijt.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

en dan ben je weer alleen Empty Re: en dan ben je weer alleen

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:58

Volgens mij is het vooral belangrijk om jezelf te vinden, voor je een ander gaat zoeken. Ik heb nog honderd dooddoeners in de aanbieding, maar laat ik die allemaal eens voor me houden. Meid, het is rottig dat je je zo voelt. Maar je geeft zelf al aan, in een relatie zitten met iemand die jou helemaal niet waard is, is natuurlijk een abolute Not Done! Probeer te genieten van de tijd dat je alleen bent en de echte liefde? Die komt er echt wel! Hij laat zich alleen niet opjagen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:17

Wat rot meis. Denk niet dat alles voor niets is geweest. Je kunt hier altijd een wijze les uit trekken. Sowieso wat je bijvoorbeeld NIET wilt in een relatie. En in een relatie feest je wellicht minder maar denk je niet dat je zin om weer eens een avondje uit te gaan weer zal komen? Misschien niet tot 5 uur in de ochtend in de disco dansen maar een drankje in de kroeg past nu wellicht beter bij je bijvoorbeeld. Ik zou niet met je ex nu iets beginnen. Tenzij je echt zeker weet dat het om hem gaat, dat je hem kunt vertrouwen enzo maar niet omdat je nu bang bent om alleen te zijn. Dat is niet de juiste reden en je wilt toch niet van de regen in de drup komen. Probeer je leven voor nu opnieuw in te richten. Ik heb altijd na een break up het gevoel alsof ik meer tijd over heb. Bedenk wat je daarmee wilt, mits je hetzelfde ervaart natuurlijk. Praat jezelf niet aan dat je de rest van je leven alleen blijft. Het klinkt veels te negatief als je het mij vraagt. Als ik vrijgezel ben wil dat niet zeggen dat ik me alleen voel. Je alleen voelen in een relatie is naar mijn mening tien keer kutter. Daarbij, al dat negatieve gepraat, praat je jezelf aan, geeft je alleen maar negativiteit en dat ga je uitstralen. Is dat wat je wilt? Probeer je eigen leven zo in te richten dat je het leuk hebt en gelukkig bent. Dan komt er vanzelf een leuke vent voorbij. Echt waar... En als dat voorlopig niet zo is, heb je het in ieder geval leuk! hug

Gast
Gast

Bericht  BJA wo 22 jun 2011 - 9:27

Wat vervelend voor je dat je je zo voelt.
Maar echt, beter alleen dan ongelukkig samen. Ik kan me niet voorstellen dat je je alleen voelt zo zonder relatie want ik heb precies het omgekeerde. Ik ben alleen en ben niks anders gewend.
Ook zou ik ervoor zorgen dat je je niet meteen in een nieuwe relatie stort. Je schuift dan je rottige gevoelens opzij.
Het is belangrijk (vind ik) om ook eerst (alleen) gelukkig te zijn! Dat moet best kunnen toch? Zou het rot voor je vinden als je alleen gelukkig kan zijn als je een relatie hebt.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sweety wo 22 jun 2011 - 10:01

He meid wat rot voor je dat je je zo voelt. Ik snap het helemaal want ik voel(de) me ook wel zo. Moet zeggen dat ik de laatste tijd lekker bezig ben met dingen doen. Zoals nu zit ik op mijn bed met de laptop op schoot, muziek aan en een tijdschrift naast me om te lezen. En ik vermaak me eigenlijk prima. Vorige keer ben ik voor het eerst alleen naar de bios gegaan en dat was ook leuk. Nu een nieuwe relatie zoeken is eigenlijk meer voor het feit dat je dan niet alleen ben. Tenminste zo heb ik het ervaren. Nu ik dus geen man heb ben ik alleen met mezelf bezig en met mijn vrienden. Het komt vanzelf op je pad. Over dat je klaar bent voor het serieuzer werk snap ik dat heb ik ook. En al die dooddoeners ken ik ook. Probeer jezelf te vermaken en het komt vanzelf. Echt waar!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  muisje do 23 jun 2011 - 4:20

ik herken jou verhaal zo erg ook ik ben 24 en denk er ook zo over als jou.. mijn relatie is net bijna 2 weken voorbij en weet dat de liefde heus nog wel komt alleen lijkt het of ik geen geduld heb.

Maar wat de andere ook zeggen probeer te genieten van het feit dat je nu alleen bent want idd liever alleen dan ongelukkig samen.

Het lukt mij ook nog niet helemaal om positief te denken over het alleen zijn, maar je kan niet meer doen als proberen!

hug
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 50
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jordana do 23 jun 2011 - 4:27

Angel Blue Eyes schreef:Volgens mij is het vooral belangrijk om jezelf te vinden, voor je een ander gaat zoeken. Ik heb nog honderd dooddoeners in de aanbieding, maar laat ik die allemaal eens voor me houden. Meid, het is rottig dat je je zo voelt. Maar je geeft zelf al aan, in een relatie zitten met iemand die jou helemaal niet waard is, is natuurlijk een abolute Not Done! Probeer te genieten van de tijd dat je alleen bent en de echte liefde? Die komt er echt wel! Hij laat zich alleen niet opjagen. Wink

Mee eens...

hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luenca do 23 jun 2011 - 9:26

ja ach, ik geniet ook wel hoor. alleen sommige momenten, net als het topic openen moment, baal ik gewoon van het alleen zijn. nu zal ik ook geen relatie met die ex krijgen, de afstand is er nog steeds en hij ziet blijkbaar nog steeds niet in dat dat niet uitmaakt. tenminste, als je echt verliefd bent en je de middelen hebt om elkaar regelmatig te zien....maarja als dat zo al begonnen is en nu na jaren nog steeds zo is denk ik niet dat daar ooit wat uit gaat komen..... ik zie gewoon al die gezinnen om me heen en dan denk ik...ik wil ook! wat doe ik mis wat hun wel goed doen?

nou heb ik binnenkort wel een date met een jongen die ik vorige maand op vakantie heb ontmoet Very Happy maar gewoon voor de gezelligheid, we konden t erg goed met elkaar vinden en nog steeds...dus komtie een avondje naar mij toe. maarja ook al zou ik verliefd worden, hij is gewoon te jong ( 19 ) .

nou laten we dan maar alle voordelen van het vrijgezellen leven gaan uitvoeren... en ja misschien dat ik binnenkort weer eens ga stappen..alleen deed ik voor deze relatie ook al niet meer, het is niet zo zeer dat ik t niet wil maar me structuur/bioritme, loopt met de klok gelijk , dus voor 12u ben ik in dromenland, en dan begint t net gezellig te worden :P

luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud