Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)
Ik heb in de winkel birkenstocks gepast en vond ze niet echt geweldig zitten. Vond de zool erg hard en het bandje zat ook wat strak(voor mijn gevoel). Nu weet ik dat alle bandjes van een soort plastic zijn en vroeg me af of dit niet gaat irriteren. Ik heb namelijk wel eens schoenen gehad waar de rand van het plastic in je tenen gaat snijden en dat is echt niet prettig. En hoe vonden jullie de zool? Wordt deze nog zacht?
Deze had ik gepast.
Op internet zag ik ook deze:
Ze zijn van scholl, heeft iemand daar ervaring mee?
Deze had ik gepast.
Op internet zag ik ook deze:
Ze zijn van scholl, heeft iemand daar ervaring mee?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)
Ik vind Birkenstocks in het begin ook niet lekker zitten, voelt inderdaad hard aan. Maar na een paar dagen lopen erop (een dag of 3 bij mij) voel je daar niets meer van.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.
Die van scholl lopen heerlijk en zien er ook wat minder lomp uit, ik zou daar voor gaan.
Die van scholl lopen heerlijk en zien er ook wat minder lomp uit, ik zou daar voor gaan.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Heb jij die ook? Lopen ze al gelijk lekker of moeten die ook dagen ingelopen worden?Kiwi86 schreef:Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.
En welke maat zou ik dan moeten nemen. Ik heb 40 normaal maar van de birkenstocks zou ik maat 39 nodig hebben. Ik vind dit model birkenstocks ook minder lekker, maar die gewone teenslipper vind ik niet mooi, dus ja
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Heb jij die ook? Lopen ze al gelijk lekker of moeten die ook dagen ingelopen worden?Kiwi86 schreef:Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.
En welke maat zou ik dan moeten nemen. Ik heb 40 normaal maar van de birkenstocks zou ik maat 39 nodig hebben. Ik vind dit model birkenstocks ook minder lekker, maar die gewone teenslipper vind ik niet mooi, dus ja
Ik heb ze in maat 40, mijn normale maat. Van birkenstock heb ik 39. Ik heb ze niet in hoeven lopen, liepen meteen lekker.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met een van deze auto's?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
» Iemand ervaring met deze telefoons?
» Iemand ervaring met deze 2 organisaties?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met deze autostoel?
» Iemand ervaring met deze telefoons?
» Iemand ervaring met deze 2 organisaties?
» Iemand ervaring met deze buggy?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: