Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock) Empty Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)

Bericht  Monte wo 22 jun 2011 - 7:53

Ik heb in de winkel birkenstocks gepast en vond ze niet echt geweldig zitten. Vond de zool erg hard en het bandje zat ook wat strak(voor mijn gevoel). Nu weet ik dat alle bandjes van een soort plastic zijn en vroeg me af of dit niet gaat irriteren. Ik heb namelijk wel eens schoenen gehad waar de rand van het plastic in je tenen gaat snijden en dat is echt niet prettig. En hoe vonden jullie de zool? Wordt deze nog zacht?
Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock) Birkenstock-madrid-cherry-birko-flor
Deze had ik gepast.

Op internet zag ik ook deze:
Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock) S-F237701097l
Ze zijn van scholl, heeft iemand daar ervaring mee?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock) Empty Re: Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)

Bericht  Sugarfall wo 22 jun 2011 - 8:16

Ik vind Birkenstocks in het begin ook niet lekker zitten, voelt inderdaad hard aan. Maar na een paar dagen lopen erop (een dag of 3 bij mij) voel je daar niets meer van.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock) Empty Re: Iemand ervaring met deze slippers? (scholl of birkenstock)

Bericht  Kiwi86 wo 22 jun 2011 - 8:20

Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.

Die van scholl lopen heerlijk en zien er ook wat minder lomp uit, ik zou daar voor gaan.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Monte wo 22 jun 2011 - 8:22

Kiwi86 schreef:Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.

Die van scholl lopen heerlijk en zien er ook wat minder lomp uit, ik zou daar voor gaan.
Heb jij die ook? Lopen ze al gelijk lekker of moeten die ook dagen ingelopen worden?
En welke maat zou ik dan moeten nemen. Ik heb 40 normaal maar van de birkenstocks zou ik maat 39 nodig hebben. Ik vind dit model birkenstocks ook minder lekker, maar die gewone teenslipper vind ik niet mooi, dus ja
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Kiwi86 wo 22 jun 2011 - 8:28

Monte schreef:
Kiwi86 schreef:Ik vind dat model van de birkenstock ook niet lekker lopen, die band zit of te strak of te wijd.

Heb jij die ook? Lopen ze al gelijk lekker of moeten die ook dagen ingelopen worden?
En welke maat zou ik dan moeten nemen. Ik heb 40 normaal maar van de birkenstocks zou ik maat 39 nodig hebben. Ik vind dit model birkenstocks ook minder lekker, maar die gewone teenslipper vind ik niet mooi, dus ja

Ik heb ze in maat 40, mijn normale maat. Van birkenstock heb ik 39. Ik heb ze niet in hoeven lopen, liepen meteen lekker.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: