Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken? Empty Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken?

Bericht  Melis_je wo 22 jun 2011 - 2:37

Wie weet of dit mag? Ben je verplicht een kind mee te nemen? Je krijgt voor 14,50 een dagkaart+railrunnerkaartje. Het staat niet expliciet in de voorwaarden:

Actievoorwaarden
■de e-ticket Dagkaart is één dag geldig voor één volwassene en één kind tussen de 4 t/m 11 jaar in de 2e klas
■de e-ticket Dagkaart is alleen geldig in de periode van 20 juni t/m 21 augustus 2011
■geldig van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
■met toeslag geldig in Fyra- en ICE-treinen
■niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs vs
■geen restitutie of omwisseling mogelijk
■op = op
De aanbieding is geldig van 20 juni t/m 6 juli 2011, zolang de voorraad strekt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken? Empty Re: Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken?

Bericht  Serena wo 22 jun 2011 - 2:41

geen idee, denk het eigenlijk wel. Heb ze al gekocht namelijk en ben niet van plan ze met railrunner te gebruiken :P

Volgens mij maakt het trouwens ook niet uit, want je hebt gewoon een kaartje ook voor een kind. Zegmaar het zelfde idee als een fietskaartje kopen maar geen fiets mee nemen ( heb je alleen jezelf mee en ze gaan echt niet controleren of je met dat kaartje ook echt een fiets mee hebt, eerder andersom Wink ( fiets met kaartje))
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken? Empty Re: Hema dagkaart+railrunner zonder railrunnerkaart gebruiken?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:43

Even rondgegoolged, dit schijnt te zijn wat je er maximaal mee mag doen. Wel aantrekkelijk ticket om te kopen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:01

Je mag gewoon zonder kind reizen. Ik heb ook wel eens op een kaartje voor 2 personen alleen gereisd. Was ook geen punt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:08

Maar je kunt er dus maar tot 6 juli mee reizen, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:10

_Leaf_ schreef:Maar je kunt er dus maar tot 6 juli mee reizen, of begrijp ik dat nou verkeerd?

dan kan je die kaartjes kopen!

Maar je kan het kaartje zelf gebruiken tot 21 augustus

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:11

_Leaf_ schreef:Maar je kunt er dus maar tot 6 juli mee reizen, of begrijp ik dat nou verkeerd?

20 juni t/m 21 augustus 2011

Hij is tot 6 juli te koop!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:21

Je mag gewoon zonder kind reizen :P

Heb ik ook met vriendinnen gedaan in februari.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:23

Ah okee! De opa en oma van mijn vriend maken altijd graag gebruik van dit soort acties, dus als mijn salaris gestort wordt dan hoop ik dat ze ze nog hebben....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:37

Ja joh, die dingen gaan niet zo hard volgens mij.

Voorheen waren ze nog weleens 10.- bij de Blokker, toen werd het 12.95 en bij de Hema betaalde ik in feb. nog 13.50

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 22 jun 2011 - 4:54

Ok, bedankt!!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: