Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

4 plaatsers

Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  duckie di 21 jun 2011 - 18:58

ik wil voor buiten en voor als we weggaan de ikea kinderstoel stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... 35998_PE126860_S2 kopen... alleen nu wil ik er voor in het begin graag een stoelverkleiner in hebben. nu zie ik dat ze bij ikea wel een stoelverkleiner hebben maar die vind ik niet zo heel erg mooi Embarassed weet iemand of er ook een ander soort stoelverkleiner in past? beetje dit idee?stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Z_2784149_001
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Parisienne di 21 jun 2011 - 19:01

Ik weet niet of er een andere in past, maar die stoelverkleiner van de Ikea is wel een erg goede rugsteun vind ik! N. zat erg stevig erin, ook toen ze nog niet helemaal zelfstandig kon zitten. Ze heeft deze kinderstoel bij mijn vader & stiefmoeder en dat ging toen prima.

Edit: hij is beter dan de stoelverkleiner die je op het plaatje laat zien vind ik. Die van Ikea ondersteunt de rug echt heel goed, dat is bij die andere niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  duckie di 21 jun 2011 - 19:04

hmmm tis wel fijn als hij goed ondersteund dan... ze kan nog niet helemaal goed zitten en heb thuis nu een keer in de tripp trapp gepronbeeerd en dan wat handdoeken erbij zodat ze stevig zat... dan misschien toch maar voor die van ikea, is ook n stuk goedkoper als zo een als ik op t plaatje laat zien en tis natuurlijk maar voor dr bij....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Diese di 21 jun 2011 - 19:19

Die van die Ikea is gewoon een rechthoekig kussentje. Misschien kun je er een ander stofje die je mooier vindt omheen naaien?
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 19:42

WElke verkleiner bedoel je want die kleurrijke is ongeveer hetzelfde als wat je op het plaatje laat zien. Alleen de opblaasbare zit inderdaad super stevig in het ruggetje. Ik zou ook voor de opblaasbare gaan. Voor te eten hoeven de verkleiners niet mooi te zijn, toch? Ik vond het juist super handig, die opblaasbare kun je makkelijk met een natte doek schoonmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  loesje di 21 jun 2011 - 19:55

bij prenatal hebben ze ook stoel verkleiners daar heb ik die van a.lex vandaan.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Parisienne di 21 jun 2011 - 23:03

Lieskuh schreef:WElke verkleiner bedoel je want die kleurrijke is ongeveer hetzelfde als wat je op het plaatje laat zien. Alleen de opblaasbare zit inderdaad super stevig in het ruggetje. Ik zou ook voor de opblaasbare gaan. Voor te eten hoeven de verkleiners niet mooi te zijn, toch? Ik vond het juist super handig, die opblaasbare kun je makkelijk met een natte doek schoonmaken.

Ik had het overigens over die gekleurde, die van stof. Wist niet dat ze ook een opblaasbare hebben? Maar die gekleurde is een goede steun voor de rug. Van die opblaasbare weet ik niet hoe die zit, maar die is zo te horen ook erg handig. Mocht je voor die stoffen gaan kun je er inderdaad misschien een leuke stof omheen doen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:33

Ik ben ook erg tevreden over de verkleiner van Ikea. Erg stevig !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:40

Ik heb er een 'gewone' stoelverkleiner in zitten (van bijv. prenatal ofzo). Past prima hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoelverkleiner voor ikea kinderstoel.... Empty Re: stoelverkleiner voor ikea kinderstoel....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum