Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:36

Ik wil graag deze kinderstoel voor mijn neefje kopen.

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Antilop-kinderstoel-met-veiligheidsriempje__35998_PE126860_S4

Ik vraag mij af of dit een groot pak is? Kan ik hem halen met de bus of beter met een auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gizmo do 15 sep 2011 - 7:38

Je kan op de website altijd het formaat van de verpakking bekijken smile
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Dolphinne do 15 sep 2011 - 7:39

Het stoeltje is 1 geheel en de poten zitten er los bij verpakt. Hey is dus niet zo'n heel groot pakket en in elk geval niet zwaar.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gizmo do 15 sep 2011 - 7:39

Je kan op de website altijd het formaat van de verpakking bekijken smile

Edit: bij deze niet zie ik nu...


Laatst aangepast door Gizmo op do 15 sep 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:39

Volgens mij de poten en de zitting los en niet in dozen als ik me goed herinner, kan wel met de bus denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Annie24 do 15 sep 2011 - 7:41

Het zitje is los, het blad los en de poten zitten per 4 verpakt. Kan best met de bus, al moet je wel veel sjouwen omdat het losse verpakkingen zijn. Het zit niet in een doos, maar gewoon in het plastic.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:54

Oh dat komt dan wel goed. Sjouw vaak genoeg met van alles dus dan komt dit ook wel mee. Very Happy Binnenkort maar even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Annemie do 15 sep 2011 - 8:14

Je zou hem zelfs nog op de fiets mee kunnen nemen.. bij wijze van. alle delen zijn los in plastic verpakt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt? Empty Re: Hoe is de kinderstoel van Ikea verpakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum