bah niet lekker vandaag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
bah niet lekker vandaag
Bah, toen ik vanmorgen (6 uur) wakker werd was ik me toch misselijk en ben nog steeds niet lekker. Ik moet vandaag eigenlijk om 8 uur beginnen, maar dat gaat m niet worden. En ik voel me nog best rot ook, omdat ze een aantal mensen nodig hebben vanochtend. Maja ik zie het niet zitten om eerst 42 minuten ziek in de auto er naar toe te rijden en dan daar tot de conclusie te komen dat het niet gaat en weer terug te moeten rijden.
En ik kan ze pas om 8 uur bereiken (als ze dan al de telefoon opnemen). Ik werk trouwens via het uitzendbureau.
En ik kan ze pas om 8 uur bereiken (als ze dan al de telefoon opnemen). Ik werk trouwens via het uitzendbureau.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: bah niet lekker vandaag
Ziek is ziek en je doet je best om ze te bereiken. Dat dat niet eerder gaat is helaas. OM 8 uur bellen en daarna weer lekker je bed in duiken.
Beterschap.
Beterschap.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik vind ook, ziek is ziek! Ik was laatst ook ziek toen het helemaaal niet uit kwam, kan gebeuren!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik zou dan nog even gaan slapen ipv een topic openen en kijken of ik me later beter zou voelen om alsnog te werken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Niet lekker in mn vel
» Niet zo lekker in mijn vel..
» Het loopt niet lekker op mijn werk.
» kleertjes die niet lekker zitten?
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
» Niet zo lekker in mijn vel..
» Het loopt niet lekker op mijn werk.
» kleertjes die niet lekker zitten?
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: