Ik moest m'n bril maar opzetten.
+13
loura
Sjonno
RYW
Luthien
Kqip
luisa
joyce0606
Minx
Sneeuwvlok
Monte
Lejow
Prosecco
Linnie1985
17 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik moest m'n bril maar opzetten.
Francaise_ schreef:Dat ding is zelf niet bij te houden voor de niet-werkende mens dus dat lijkt mij geen goed plan ;-)Rush schreef:Dan kan je op een gegeven moment wel helemaal stoppen met het openen van topics en alles in het dagcafé bespreken.
Dat is waar. Maar het is wel heel goed mogelijk om er zo tussenin te springen en er ook zo weer tussenuit te knijpen hoor Je hoeft niet persé de gespreksonderwerpen op de voet te volgen.
Gast- Gast
Rush schreef:Daarom, juist die losse topics zijn zo leuk. :-)
+1 en juist klaagtopics zijn zo fijn om gezamelijk leed in te delen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit zelden in het dagcagé, dus vind een los topic dan veel beter. Reageren vind ik dan makkelijker.
Ookal zit ik soms in het dagcafé, ik kan het nooit bijhouden, het ene onderwerp naar het ander onderwerp komt aan bod, waardoor ik het niet zo snel meer kan bijbenen
Dit is gewoon beter:P En er komt bij, een topic van CBL is vaak wel vermaak:P
Ookal zit ik soms in het dagcafé, ik kan het nooit bijhouden, het ene onderwerp naar het ander onderwerp komt aan bod, waardoor ik het niet zo snel meer kan bijbenen
Dit is gewoon beter:P En er komt bij, een topic van CBL is vaak wel vermaak:P
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Thanks en ik vind het maar onzin dat ik naar dat cafe zou moeten, dan willen ze zeker een rondje van me hebben
Gast- Gast
Een klant is koning, wanneer hij/zij zich ook koninklijk gedraagd.
Maar in dit geval vind ik de verkoopster gewoon aso. Had ik dan ook zeker wat van gezegd.
Wij werden in NY van de week ook afgesnauwd door een verkoopster. Heb ik haar ook even op mn best mogelijke engels duidelijk gemaakt daar niet van gediend te zijn
Maar in dit geval vind ik de verkoopster gewoon aso. Had ik dan ook zeker wat van gezegd.
Wij werden in NY van de week ook afgesnauwd door een verkoopster. Heb ik haar ook even op mn best mogelijke engels duidelijk gemaakt daar niet van gediend te zijn
Gast- Gast
Ben je op dit moment op vakantie daar? Wat ik wel eens gehoord heb dat amerikanen vrij vriendelijk zijn, ze groeten vreemden, vragen hoe het gaat, zeggen dat je een mooie jurk aan hebt, kortom geven vaak complimenten ook naar vreemden.
Heb ook wel eens gemerkt dat ze vaak overal bovenuit willen kome, beetje stoer doen,maar ze zijn vast niet allemaal zo.Dus dit verbaasd me. Wat zei zij?
Heb ook wel eens gemerkt dat ze vaak overal bovenuit willen kome, beetje stoer doen,maar ze zijn vast niet allemaal zo.Dus dit verbaasd me. Wat zei zij?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik vind het ook onbeschoft van de verkoopster. Maar het zal misschien wel actie - reactie zijn. Kunnen we alleen niet over oordelen. Maar onbeschoft vind ik het wel.
Hoezo actie reactie? Ik weet hoe ik hier kan zijn, maar dat zegt toch niet dat ik dat in winkels ook zou doen. Vond mezelf toch best netjes en stelde gewoon een vraag en gaf een tip/idee ivm nieuwe kaartjes.
Als verkoopster moet je gewoon altijd netjes blijven. Ik kreeg toen ik nog in een winkel werkte ook vaak klanten waar ik liever iets anders tegen zei. Maar ben gelukkig altijd netjes gebleven. Collegaatjes gaven mij ook altijd de rotklanten omdat ik engelen geduld met hun had.
Het is niet netjes om zoiets te zeggen.
Maar als klant hoor je idd niet met hun werk te bemoeien. Het is gewoon uren werk, om overal weer kaartjes aan te hangen. En helemaal als je dat via een andere methode moet doen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Maar ik mag mij toch zeker wel afvragen waarom er geen kaartjes aanzaten en of er nieuwe aankwamen. Dat zou te gek voor woorden zijn dat ik dat als klant niet eens meer kan vragen, kom op zeg!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Het verschil tussen haar en jou is dat jij beleefd blijft ondanks dat je een slechte bui/ongesteld of wat dan ook bent. Zij reageerd het af op klanten en daar ben ik niet van gediend.
Ja nou dat lukt dus niet altijd haha dat vriendelijk blijven... Net als die mevrouw van jou uit de kleding winkel.. Bij schiet er soms ook wel eens iets uit.. Maar dan moet iemand wel ver gaan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dan nog had zij nooit zo mogen reageren! Lullig als zij een rotdag heeft ofzo, maar da's niet mijn fout. Als een klant begint met schreeuwen oid, dan nog moet je rustig blijven als medewerker zijn ondanks dat je bloed kookt!
Haal dan een collega erbij ofzo.
Haal dan een collega erbij ofzo.
Gast- Gast
Vischje schreef:'t Is inderdaad nogal een onbeschofte opmerking van die verkoopster geweest. Maar andersom kunnen klanten ook enorm onbeschoft zijn. Ik werk zelf in een banketbakkerij en daar komen soms exemplaren binnen, niet te geloven.
Vorig jaar kwam er een man binnen die ik begroette met "Goedemiddag", wat hij kennelijk niet hoorde. Toen hij opkeek, zei ik "Hallo" en toen begon hij toch te schreeuwen! "Hallo? Hallo? Hallo zeg je tegen je vriendje in de disco." Een scheldpartij volgde, ik was er perplex van. Ik heb hem met moeite geholpen, maar achteraf had ik eigenlijk moeten weglopen, althans zo voelt het nu.
Meest recente onbeschofte opmerking was van een klant die zei dat wij zelf waarschijnlijk skim-apparatuur op onze pinautomaat zetten.
Ik kom 's avonds altijd met nogal wat verhalen thuis. Van andere orde zijn klanten die gebak of salades onder de snelbinder of overdwars in de fietstas willen meenemen.
Ik heb wel eens gehad dat ik een klant netjes gedag zei en die man me van top tot teen bekeek en helemaal niks terug zei...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Moest dit nou echt?
» Wat moet ik er nou opzetten?
» insecten opzetten
» Wie oh wie?! Bril tip?
» Eigen ZZP-bedrijf opzetten.
» Wat moet ik er nou opzetten?