Naheffing PostNl
+8
Susan
ThinkPink
Arwyn
Sarah1985
Tiara
TukTuk
Caroow
Rush
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Naheffing PostNl
Ik kreeg van de week twee kaarten van Post NL in de bus. Ik heb onvoldoende gefrankeerde post ontvangen en moet daarom een naheffing betalen.
De dingen die ik heb gekocht heb ik verzendkosten voor betaald en nu moet ik het dus nog een keer betalen Het is samen maar 5 euro, maar ik vind het toch vervelend, en dat wilde ik even delen
De dingen die ik heb gekocht heb ik verzendkosten voor betaald en nu moet ik het dus nog een keer betalen Het is samen maar 5 euro, maar ik vind het toch vervelend, en dat wilde ik even delen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Naheffing PostNl
Daarom zet ik als afzender altijd mn postcode en huisnummer erop, dan krijg ik de strafport en niet de ontvanger.
Zuur Caroow!
Zuur Caroow!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik krijg die ook wel eens, terwijl ik eigenlijk nooit iets post. Volgens mij stuurt Postnl die gewoon willekeurig op. Ik heb nog nooit betaald, nooit meer iets van gehoord
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik krijg die ook wel eens, terwijl ik eigenlijk nooit iets post. Volgens mij stuurt Postnl die gewoon willekeurig op. Ik heb nog nooit betaald, nooit meer iets van gehoord
Je kan een foto van de envelop op internet bekijken, en dat zijn toch echt dingen die ik heb gekregen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gekocht en de enveloppen heb ik niet meer, dus ik weet niet wat bij welke verzender hoort
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zie wel de envelop maar ik weet niet meer wat er in zat en van wie het dus kwam.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hmm oke. Dan gaat het ook lastig worden om de persoon of het bedrijf aan te schrijven. Dan toch maar zelf betalen. Wel balen!
Gast- Gast
Wel een beetje bijdehand van de verkoper!
Ik heb ook wel eens zo'n naheffing in de bus gevonden voor de oude bewoner. Maar die is dus nooit betaald, nooit meer wat van gehoord.
Ik heb ook wel eens zo'n naheffing in de bus gevonden voor de oude bewoner. Maar die is dus nooit betaald, nooit meer wat van gehoord.
Gast- Gast
Ik durf niet niet te betalen, en het hoort natuurlijk gewoon.. Maar ik blijf het stom vinden
Caroow- Lady Post-a-lot
Zijn dat van die kaartjes waar je postzegels op moet bij plakken? Volgens mij kan je die gewoon negeren, ik heb die ook wel eens gehad en nooit iets mee gedaan en ook nooit meer iets van gehoord.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Zijn dat van die kaartjes waar je postzegels op moet bij plakken? Volgens mij kan je die gewoon negeren, ik heb die ook wel eens gehad en nooit iets mee gedaan en ook nooit meer iets van gehoord.
Inderdaad, dan krijg je nog een herinnering maar daarna niks meer.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb dat ook eens gehad. En had toen niks verstuurd of gekregen . Heb nooit betaald en niks van gehoord. Heb er toen wel heen gebeld of ze konden vertellen van welk poststuk het was. Maar konden ze niet zeggen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook wel een zo'n ding gehad over een kerstkaartje van mijn schoonouders.
Wist 100% zeker dat daar een postzegel op zat, dus ik heb dan ook niet betaald. Heb er daarna niks meer van gehoord.
Wist 100% zeker dat daar een postzegel op zat, dus ik heb dan ook niet betaald. Heb er daarna niks meer van gehoord.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook weleens gehad. Nooit betaald en ook niks van gehoord.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Hoef je niet te betalen hoor, is hun winstuitkering :-)
Alleen doen als je het die mensen gunt anders lekker weggooien, dat doe ik zelf ook altijd!
Alleen doen als je het die mensen gunt anders lekker weggooien, dat doe ik zelf ook altijd!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Hoef je niet te betalen hoor, is hun winstuitkering :-)
? Dat slaat natuurlijk nergens op, Post NL is ook gewoon een bedrijf dat diensten levert en als daar te weinig voor wordt betaald is het logisch dat ze daar een naheffing van sturen. Als jij te weinig aan je energierekening betaalt en ze sturen een naheffing dan neem ik aan dat je ook niet alleen betaalt als je het ze gunt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ilovethe90s schreef:Hoef je niet te betalen hoor, is hun winstuitkering :-)
? Dat slaat natuurlijk nergens op, Post NL is ook gewoon een bedrijf dat diensten levert en als daar te weinig voor wordt betaald is het logisch dat ze daar een naheffing van sturen. Als jij te weinig aan je energierekening betaalt en ze sturen een naheffing dan neem ik aan dat je ook niet alleen betaalt als je het ze gunt.
Nou inderdaad zeg! Caroow, betaal gewoon. Ik zou echt niet luisteren naar de mensen die hier verkondigen dat ze 't nooit betaald hebben en nooit meer wat gehoord hebben. Het is jouw schuld niet, maar blijkbaar heb je ook gewoon te weinig moeten betalen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb het van mensen die er werken en gewerkt hebben, het is niet dat ik dit zomaar uit mijn mouw schud
Ilovethe90s- Prater
Maar feit blijft toch dat je te weinig betaald hebt? Dat ze er een deel boete bij doen, dat is wel jammer ja.Ilovethe90s schreef:Ik heb het van mensen die er werken en gewerkt hebben, het is niet dat ik dit zomaar uit mijn mouw schud
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ach joh, het was ook een beestje sarcastisch bedoeld maar blijkbaar had ik achter dat gedeelte beter een smiley kunnen plaatsen haha.
Ilovethe90s- Prater
Paper Crown schreef:Susan schreef:Ilovethe90s schreef:Hoef je niet te betalen hoor, is hun winstuitkering :-)
Nou inderdaad zeg! Caroow, betaal gewoon. Ik zou echt niet luisteren naar de mensen die hier verkondigen dat ze 't nooit betaald hebben en nooit meer wat gehoord hebben. Het is jouw schuld niet, maar blijkbaar heb je ook gewoon te weinig moeten betalen.
Ik heb wel de juiste verzendkosten betaald, het is er alleen niet opgeplakt. Maar ik heb het al betaald hoor. Ik vind het wel stom, maar PostNL kan er niks aan doen. Als ik het geld nou niet had gehad was het wat anders, maar bewust niet betalen terwijl je dat wel kan is niet mijn stijl.
Caroow- Lady Post-a-lot
En iedereen altijd maar klagen dat de post niet of te laat bezorgd...
Als ik niet/te weinig betaald zou worden, zou ik er ook geen haast achter zetten
En ik vind het altijd erg netjes dat ze ondanks te weinig porto, alsnog de brief bezorgen,
en dan vind ik het ronduit asociaal als mensen hun "boete" niet betalen...
Al vraag ik mij soms af, of Post NL bijhoudt wie ze zo'n 'nota' hebben gestuurd. En wie er structureel niet betaald
Als ik niet/te weinig betaald zou worden, zou ik er ook geen haast achter zetten
En ik vind het altijd erg netjes dat ze ondanks te weinig porto, alsnog de brief bezorgen,
Al vraag ik mij soms af, of Post NL bijhoudt wie ze zo'n 'nota' hebben gestuurd. En wie er structureel niet betaald
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ik vind het vooral asociaal dat mensen dus te weinig frankeren en jou met een boete opzadelen.Red Velvet schreef:En iedereen altijd maar klagen dat de post niet of te laat bezorgd...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: