Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

+17
missy.
Sterre
Elysia
Snoes
Niekske
Atelier Madame
M-G
Ella
Bay
Rush
Pompoen
studiebol
Hoochie
Bliss
Marin
Guus
Minx
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:52

Hoe is de band met jouw vriend en jouw vriend(inn)en? Mogen ze elkaar, of is het omdat het moet? En is jouw vriend er ook wel eens bij als jij je vriend(inn)en ziet, of houd je dat eigenlijk altijd los van elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:55

Jawel, dat matcht wel. Maar we hebben wel het probleem dat hij Duits spreekt en wij onder elkaar Nederlands. Hij verstaat het meeste wel en wij kunnen allemaal goed Duits, toch vergeet je dat snel als je geanimeerd in gesprek bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:56

Charlie schreef:Jawel, dat matcht wel. Maar we hebben wel het probleem dat hij Duits spreekt en wij onder elkaar Nederlands. Hij verstaat het meeste wel en wij kunnen allemaal goed Duits, toch vergeet je dat snel als je geanimeerd in gesprek bent.

Daar heb ik nooit bij stil gestaan, dat jouw vriend Duits spreekt. Hoe praten jullie met elkaar dan? En hoe ga je dat met de kinderen doen? Moeten het dan ook namen zijn die in het Duits uitgesproken kunnen worden? nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Minx ma 7 mei 2012 - 6:02

@charlie dat lijkt me wel moeilijk, wist ik niet eens dat hij duits spreekt. Is hij ook duits dan??

Mijn vriendinnen en mijn vriend matcht heel goed, mijn vriendinnen vinden hem allemaal leuk smile. Mijn familie en mijn vriend matcht daarentegen een stuk minder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:03

Fairytale, dat is vervelend, dat dat niet matcht. Hoe komt dat? Zijn ze heel anders? Of vinden jouw ouders je vriend niet goed voor jou, of waarom is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Guus ma 7 mei 2012 - 6:04

Mijn vriend is heel goed met mijn vriendinnen, we hebben een hechte vriendengroep en de meeste van mijn vriendinnen zijn ook gewoon vriendinnen van hem (en hebben veel een relatie met vrienden van hem wat ook weer vrienden van mij zijn.

Snap je hem nog? nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:08

Dat lijkt me wel leuk/handig Goochem! Ik ken de vrienden van mijn vriend (nog) niet (hij ziet ze 1x per jaar ofzo, haha) en mijn vriendinnen vindt hij heel aardig, maar zijn wel 4/5 jaar jonger allemaal, en zijn vrienden juist allemaal een stuk ouder, dus dat zal geen hele geweldige match worden. Het lijkt me wel leuk als je een hele grote vriendengroep hebt van beide kanten die ook nog enorm goed met elkaar matchen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Guus ma 7 mei 2012 - 6:15

Ja is ook wel leuk! We hebben ook beide wel vrienden daarbuiten maar dat zijn de mensen waar we verreweg het meest me omgaan. We zien de meesten ook niet van hem of van mij maar van ons haha cheesy.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:16

Haha. Maar zien jullie elkaar dan meestal gezamenlijk, of ook wel los van elkaar allemaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:20

Pippa schreef:Dat lijkt me wel leuk/handig Goochem! Ik ken de vrienden van mijn vriend (nog) niet (hij ziet ze 1x per jaar ofzo, haha) en mijn vriendinnen vindt hij heel aardig, maar zijn wel 4/5 jaar jonger allemaal, en zijn vrienden juist allemaal een stuk ouder, dus dat zal geen hele geweldige match worden. Het lijkt me wel leuk als je een hele grote vriendengroep hebt van beide kanten die ook nog enorm goed met elkaar matchen smile

Hij is half Duits half Belg. Hij heeft in Nederland gestudeerd, dus hij verstaat het wel. Maar omdat het hier grensgebied is, mocht hij alles in het Duits uitwerken dus verstaan is prima, zelf spreken een stuk minder. Het scheelt dat mijn vader ook Duits is, thuis is het nooit een probleem.

Wij praten met elkaar vooral Duits. Langzaam wel iets meer Nederlands. Als de kinderen er zijn voeden we ze tweetalig op, daar heb ik gelukkig vanuit mijn beroep vrij veel kennis over.

En ja, we hebben inderdaad namen die in beide talen precies hetzelfde worden uitgesproken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Minx ma 7 mei 2012 - 6:22

Ze zijn gewoon anders, mijn vriend is wat serieuzer dan mijn familie. Nu ben ik ook een stuk serieuzer dan mijn familie, dus wij passen wel bij elkaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Guus ma 7 mei 2012 - 6:23

Pippa schreef:Haha. Maar zien jullie elkaar dan meestal gezamenlijk, of ook wel los van elkaar allemaal?

Ook los van elkaar, hij met de mannen biertjes ik met de dames wijntjes samen met een koppel eten of even een filmpje kijken... Zo ga ik wel eens hardlopen of koffie doen met sommige van de 'mannen' en heeft hij weer contact met een vriendin die ook in de marketing zit.

En het is daardoor ook helemaal prima om een keer te zeggen dat je geen zin hebt en op de bank wil hangen, dan gaat de ander gewoon eten of naar de film oid

Enige moment waarop het lastig is, is wanneer e een max aantal hebt... Bijvoorbeeld met kaartjes oid. Wie vraag je dan en wie niet? Er is een koppel dat daar nogal gevoelig in is, de rest valt gelukkig mee.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 6:58

Hij heeft nu een aantal van mijn vriendinnen ontmoet, en dat was wel gezellig. Eén vriendin kwam eten bij hem thuis en dat was echt een super gezellig avondje. Met anderen zijn we gaan borrelen en was ook leuk. Wel leuk om ze aan elkaar allemaal voor te stellen. Maar m'n twee beste vriendinnen heeft ie nog niet ontmoet, hopelijk komt dat nog.
Ik vind het verder niet heel belangrijk dat ie onwijs goed met ze op kan schieten ofzo, het blijven mijn vriendinnen, dus buiten wat FB contact zal ie niet hebben met ze.
Ik vind het wel echt super leuk dat ie het goed kan vinden met m'n broer en zus, en met hen whatsappt enzo. Dat vind ik veel belangrijker.

Andersom kan ik 't echt goed met z'n beste vriend vinden en dat vind ik ook heel belangrijk. Zou het heel erg vinden als dat niet zo zou zijn, omdat die twee echt heel goed bevriend zijn. En gelukkig zitten we vaak met z'n drietjes aan het bier op het terras tegenwoordig. Vind ik echt super gezellig, met de twee mannen op pad smile
(En ze doen ook vaak genoeg dingen met z'n tweeën, moet ook kunnen)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Bliss ma 7 mei 2012 - 7:08

Mijn vriend heeft nog niet veel vriendinnen van mij ontmoet. Met Koninginnedag zijn we wel op pad geweest met een vriendin van mij en een vriend van hem en dat klikte erg goed! Over twee weken gaan we naar mn hometown en zal hij weer een paar vriendinnen ontmoeten.
Ik heb al wel een aantal vrienden van hem ontmoet en dat was ook gezellig. We gaan ook met zijn vrienden naar Pinkpop en volgende week ga ik waarschijnlijk met mn vriend en drie vrienden van hem naar de bios. Vind ik ook wel leuk, op pad met de mannen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Hoochie ma 7 mei 2012 - 7:24

Ik ken zijn vrienden wel, maar ik heb er helemaal niks mee. Ze zijn allemaal stuk jonger en volgens mij vinden ze het 'eng' dat er iemand een vriendin heeft dus erg veel zeggen ze niet tegen mij.

Mijn vriendinnen kent die wel, maar we spreken eigenlijk altijd apart af met vrienden/vriendinnen
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 7:45

Ja ze kunnen het goed met elkaar vinden. Soms spreken we wat als stel samen af. Maar er komt ook wel eens een vriendin alleen langs dan kletst hij wat mee en doet daarna zijn eigen ding.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:50

Mijn vriendinnen kunnen prima met mijn vriend overweg. We doen ook weleens dingen met z'n 3-en en dat gaat voor mijn gevoel ook goed al probeer ik dat te beperken omdat ik zelf ook niet graag alleen met een stel op stap ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 9:24

Ik heb er eigenlijk zelf altijd een beetje moeite mee om dat te matchen. Kan het ook niet echt uitleggen. De laatste waar het vanzelf mee ging is ook alweer zo'n 6 jaar geleden. Na die tijd heb ik mijn vriendinnen voor mezelf gehouden. Dat was mijn eigen leven als het ware. Ik zie niet zo goed waarom ik mijn vriend daarin moet betrekken. Ik wil, als ik mijn vriendin zie, gewoon met haar zijn. Ik snap ook niet waarom ik dan ineens met zijn viertjes af moet spreken, krijg daar echt kriebels van. Ik weet niet hoe dat gaat lopen bij mijn huidige vriend, dat stadium zitten we nog niet echt haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Pompoen ma 7 mei 2012 - 17:14

@zusje, is dat niet gewoon ook een soort bewaken van je vrijheid binnen de relatie? En ook het behoud van je vriendschappen?



Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 18:11

Ik weet niet of dat het is, misschien wel. Maar echt, zodra je maar een beetje een vriendje hebt dan hoor ik al gelijk 'oh leuk dan moeten we eens met zijn viertjes afspreken' of iets in die trent. Why? Ik begrijp het gewoon niet. Ja, dat je hem eens wilt ontmoeten begrijp ik wel op zich maar het voelt ineens alsof ik dan in mijn eentje niet meer genoeg ben. Dat ik voortaan stelletjesdingen moet gaan doen en geen individu meer ben. Ik vind afspreken met vriendinnen echt zo anders als er vriendjes/ mannen bij zijn. Misschien komt het ook een beetje door mijn ex. Die was sociaal gewoon raar naar mijn vriendinnen toe (op eentje na) waardoor ik het een soort ben gaan afschermen. Wie weet gaat het bij mijn huidige vriend wel gewoon weer vanzelf, ik zie het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 18:47

Ja dat gaat wel goed. Hij met mijn vriendinnen en ik met zijn vrienden. Met zijn vrienden en vrouwen gaan wij ook regelmatig een weekend weg. Dat is altijd erg gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 19:58

Gaat prima! In het begin heb ik een beetje een balans moeten vinden in wanneer wel en niet mijn vriend mee te nemen. Nouja dat klinkt groter dan het was. Maar dan wilden we elkaar zo graag zien dat hij mee ging naar dingen waar voor hem niet zoveel aan was of wat eigenlijk meer alleen iets voor de meiden was. Nu gaat dat heel goed. Scheelt ook wel dat al mijn vriendinnen vriendjes hebben waar mijn vriend het weer goed mee kan vinden.

Mijn vriend gaat ook vaak met zijn vrienden naar dezelfde feestjes als ik met mijn vriendinnen en dat is eigenlijk alleen maar leuk.

Ik kan trouwens prima opschieten met zijn vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 20:08

Mijn 'vriendinnen' hebben me achter m`n rug om keihard laten vallen en lopen roddelen nu ik een soort van ander leven lijd dan zij. Maar de vriendinnen die ik had, vond m`n vriend niet leuk, behoorlijk terecht dus, nu achteraf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Bay ma 7 mei 2012 - 20:50

Rush: Dat lijkt mij echt super vervelend!

Mijn vriend heeft een aantal vriendinnen ontmoet en dat klikt wel. Andersom met zijn vrienden ook. Ik blijf liever ook apart met vriendinnen afspreken. Al zal het soms voorkomen dat je wel met z'n 3-en bent. Mijn vriend hoeft er echt niet altijd bij te zijn. Je gesprekken worden toch anders. Als we samen zouden wonen zou ik het op prijs stellen als hij even hallo komt zeggen daarna mag hij weer zn eigen gang gaan Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 20:53

Ja, leuk is anders, maar dan weet je ook direct wat je aan bepaalde mensen hebt.

Gelukkig kan ik het heel goed vinden met de vriendinnen van m`n vriends vrienden, maar ik ben er wel heel onzeker door geworden. Bang dat ze me niet leuk vinden enzo. Gisteren heb ik de stap gezet om ze mee te vragen naar de bioscoop en gelukkig willen ze allemaal! Was gewoon bijna trots Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? 3079029344. Heb het er wel heel moeilijk mee gehad dat ik voor m`n gevoel niemand meer had en me daarom gewoon afsloot voor nieuwe contacten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat? Empty Re: Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum