Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

+14
Lavendel
M_as
Merai
Lady1984
Flinder
Jeanette
Caroow
Rev3rie
Fearie
Lion87
Kabouter
smooch
_DoI
VeryCherry
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 20:45

Hoe ziet jou ideale man eruit?

Nou, dan zal ik maar beginnen smile Mijn man moet in ieder geval een kaalgeschoren kop hebben en niet graatmager zijn Wink Kortom, hoe mijn lief eruit ziet dus Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:15

Lang, donker, hoekige kaaklijnen, stoer maar niet te macho. Mijn vriend is niet lang maar voldoet verder wel smile. Overigens had ik vaak ook vriendjes die totaal niet aan dat plaatje voldeden, het gaat natuurlijk ook wel om wat meer dan een plaatje haha. Maar kijken is altijd prettig Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:17

Ik had het er pas met mijn mams over, vandaar Wink Dat het zo maf is dat ik 'vroeger' een heel eisenpakket had en mijn vriend minstens 1.95 móest zijn anders zou ik niet eens naar hem omkijken. Maar in werkelijkheid is mijn vriend zelfs iets kleiner dan ik en het stoort me totaal niet Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:21

Mijn vriend voldoet niet qua uiterlijk aan mijn beeld van een perfecte man haha.

Hij moet lang zijn, maar geen 2 meter ofzo. Warrig, zwart of bruin haar en sterke armen en gespierde dijen. Hij moet een ondeugende stoute blik in zijn ogen hebben:

(deze voldoet eigenlijk helemaal aan mijn perfecte 'plaatje')
Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Jonathan

Maar dit voldoet óók:

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? This_love_new281x211

En niet te vergeten deze (maar hij is kaal en daar val ik normaal gesproken helemáál niet op!)

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Actor-jason-statham-pays-10625m-for-3355-square-foot-house-malibu-colony-ca

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:24

Wie zíjn dat allemaal Storm? Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:26

Heb jij onder een steen liggen slapen? :P De eerste is Jonathan Reys Meyers, hij speelt in o.a the Tudors, echt een vette serie. De tweede is Adam Levine van de band Maroon 5, en de derde is Jason Statham en die speelt in zoveel films..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:26

Geen twee meter? Hmmm, ik wel haha! Mijn langste vriendjes waren tussen de 1.95 en 2.05 Very Happy. Die zijn wel in de meerderheid geweest in mijn vriendjeshistorie haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:27

Storm schreef:Heb jij onder een steen liggen slapen? :P De eerste is Jonathan Reys Meyers, hij speelt in o.a the Tudors, echt een vette serie. De tweede is Adam Levine van de band Maroon 5, en de derde is Jason Statham en die speelt in zoveel films..

Dan lag ik ook onder die steen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:28

Whahaahah ja, en nog onder een verzwaarde ook Wink Het zegt me echt he-le-maal niets Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:31

Lagom schreef:Geen twee meter? Hmmm, ik wel haha! Mijn langste vriendjes waren tussen de 1.95 en 2.05 Very Happy. Die zijn wel in de meerderheid geweest in mijn vriendjeshistorie haha.
Maar hoe lang ben jij? Ik ben maar 1.58, dat ziet er niet uit man..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  _DoI zo 28 nov 2010 - 22:31

Lang haar, stoere kleding, piercings, tattoo's en vooral niet te dun.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:32

Adam Levine kennen jullie toch wel?! :affraid:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:32

Storm schreef:
Lagom schreef:Geen twee meter? Hmmm, ik wel haha! Mijn langste vriendjes waren tussen de 1.95 en 2.05 Very Happy. Die zijn wel in de meerderheid geweest in mijn vriendjeshistorie haha.
Maar hoe lang ben jij? Ik ben maar 1.58, dat ziet er niet uit man..

Whahahaa, dan moet je altijd met een krukje slepen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:33

Oja, tattoos was ik nog vergeten, gelukkig zit mijn vriend er mee vol Wink

En nee, Adam Levine ken ik ècht niet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:39

Ik ben trouwens totaal anti-snorren, jullie ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:42

Brrrr, ik ook hoor. Ik vind snorren zo ontzettend níet sexy...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:43

Storm schreef:Ik ben trouwens totaal anti-snorren, jullie ook?
Aber naturlich bin ich anti-snor. Yuk.

Maar een lekker stoppelbaardje is wel leuk!

Ik hou van stoppelbaartje, warrig haar, all stars, beetje alternatief (maar niet te), intelligent (maar niet te), humoristische jongens die van reizen houden.

Alleen kom ik meestal thuis met financiele mannen in pak. Die ik ook waanzinnig aantrekkelijk vind, maar dat zou ik nooit als typ omschrijven zelf (en is het toch blijkbaar wel, dat is echt grappig).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:46

Whahahaha de dag dat ik mijn vriend in pak zie moet echt nog komen. Waarschijnlijk is dat alleen op onze trouwdag...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:48

Storm schreef:
Lagom schreef:Geen twee meter? Hmmm, ik wel haha! Mijn langste vriendjes waren tussen de 1.95 en 2.05 Very Happy. Die zijn wel in de meerderheid geweest in mijn vriendjeshistorie haha.
Maar hoe lang ben jij? Ik ben maar 1.58, dat ziet er niet uit man..

Ik ben 168 ofzo Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:49

Lagom schreef:
Storm schreef:
Lagom schreef:Geen twee meter? Hmmm, ik wel haha! Mijn langste vriendjes waren tussen de 1.95 en 2.05 Very Happy. Die zijn wel in de meerderheid geweest in mijn vriendjeshistorie haha.
Maar hoe lang ben jij? Ik ben maar 1.58, dat ziet er niet uit man..

Ik ben 168 ofzo Very Happy.

Hahaha. Hier ook geen lange man voor mij graag.

Ik weet uit ervaring zelfs dat 1.83 net iets beter zoent dan 1.84 Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  smooch ma 29 nov 2010 - 0:06

Ik ken ze wel hor Storm Wink

Ik val op lange mannen, beetje bad boy look, tattoo's, gespierd, goed gekleed, stopelbaard (geen blote billen gezicht)
Hou totaal niet van dunne en kleine mannen en mannen met lang haar of die een baby face hebben.

Mijn vriend past er wel tussen, hij heeft een ondeugende/bad boy uiterlijk, is lang 1.93, gespierd/breed, heeft tattoo's, heeft geen blote billen gezicht. al mag hij wat meer buikspieren hebben.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  VeryCherry ma 29 nov 2010 - 0:09

Iele mannetjes vind ik zelfs eng, dan heb je niks om vast te pakken...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Kabouter ma 29 nov 2010 - 0:17

smooch schreef:
Ik val op lange mannen, beetje bad boy look, tattoo's, gespierd, goed gekleed, stopelbaard (geen blote billen gezicht)
Hou totaal niet van dunne en kleine mannen en mannen met lang haar of die een baby face hebben.

Dit klinkt ook wel een beetje als mijn ideale man..al horen bij mij daar ook wel donkere haren bij! Laat mijn vriend daar nou niet aan voldoen. Al is hij wel lang, heeft donker haar, is breed (als in niet heel erg gespierd..haha) en goed gekleed. De verpakking klopt dus niet helemaal, maar de inhoud dan weer wel.
Heb ook wel eens verkering gehad met een jongen die helemaal voldeed aan die ideale verpakking, maar die had dan absoluut de inhoud weer niet..dat was dus ook zo weer uit.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  smooch ma 29 nov 2010 - 0:18

CherrieLola schreef:Iele mannetjes vind ik zelfs eng, dan heb je niks om vast te pakken...
Ha, idd! Of geen grote arm/borst waar je op kan liggen, voel je alleen maar botten.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 1:06

Ik vind mannen met lang haar het mooiste, hoe langer hoe beter. Het liefst gespierd, maar anders gewoon wat extra kilo's, maar niet te mager. Verder mag hij niet ijdel zijn smile, ik houd niet van mannen die veel nadenken over hun uiterlijk / kleding / geurtjes etcetera.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum