Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sport

+9
NoorA
Blond
girli
CCC
Carra
Zininzon
Mida4you
Chocolate Cookie
Snoes
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 21:17

Ik heb vorige lente en zomer Start to run gedaan. Dat was wel echt lekker en ik had al een behoorlijke conditie opgebouwd. Maar toen werd het baggerweer en toen ging ik steeds niet en uiteindelijk dus afgehaakt. Misschien dat ik het binnenkort wel weer op pak.

Verder sport ik nu 2 keer in de week op de sportschool, 1 keer bodybalance en 1 keer Zumba. In groepverband dus. Fitness vind ik geen drol aan en ik wilde toch sporten omdat ik merk dat het ruimte maakt in mijn hoofd.

Hiervoor heb ik ook altijd gedanst in groepsverband, maar die groep is gestopt. Wat ik nog steeds erg jammer vind, maar ik zou er nu ook niet zoveel tijd meer voor hebben. Plus dat je wel een verantwoordelijkheid hebt naar de groep, die ik nu vaak ook niet kan na komen. Volleybal heb ik ook gedaan, ook erg leuk, maar je hebt wel een verantwoordelijkheid naar de groep en je kan niet even een zaterdag geen wedstrijd spelen bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 21:17

_Chance schreef:
Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1

Nou ja, wel een paar goede hardloopschoenen Wink

Ja, die moet je wel echt hebben idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 21:18

Storm schreef:
Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1
Ik zou écht willen dat ik dat kon, hardlopen. Maar ik begin na 5 minuten al te hijgen als een paard en omdat ik geen conditie heb, vind ik het ook niet leuk en voel ik me bekeken overal.

Had ik ook. Maar met Start to run is dat echt prima op te bouwen. Dan begin je bijvoorbeeld met 2 min lopen, 1 min joggen etc. Echt, zelfs ik (die nooit kon hardlopen) heb toen een goede conditie opgebouwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:26

Ik doe nu sinds een paar weken aan spinning, in een clubje van 15 mensen. Ik vind het geweldig, maar je moet wel van fietsen houden natuurlijk.
Nu heb ik nog een cursus in de avonduren, maar als die straks voorbij is, ga ik ook weer inhaken op mijn oude steps clubje. Dat doen we met ongeveer 10 mensen.

Verder fiets ik in de zomerperiode wel veel (gewoon lekker buiten). Ik heb een mooie sportfiets (lijkt op racefiets, maar dan met een recht stuur). Straks als het 's avonds weer wat langer licht is, begin ik daar weer aan. Even verstand op nul en lekker losgaan! Dat doe ik in mijn eentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Mizz_S zo 13 maa 2011 - 22:41

Ik doe aan ballet. Je doet het in principe individueel, maar er is toch wel een soort druk om elke week te gaan, want anders mis je stukken uit de choreografie. Maar op zich, als je een keer niet kunt is het geen ramp. Op dit moment werken we aan een dans voor een voorstelling en dan ben je wel soort van verplicht om elke week aanwezig te zijn want anders mis je echt veel. Ik vind het zelf superleuk om te doen, want ook al ben je aan het eind niet uitgeput (zoals na hardlopen ofzo), het is wel echt vermoeiend en supergoed voor je lichaam. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit niet echt een sport is waar je zomaar mee begint, maar er zijn natuurlijk ook heel veel andere dansvormen die leuk zijn.
Verder probeer ik ook dagelijks thuis oefeningen te doen, zoals buikspieren, beenspieren en dingen voor mn armen. Ik wil nog wel meer gaan sporten maar ik heb nog niet echt iets gevonden en ik heb weinig tijd omdat ik ook 2 avonden werk. Zwemmen vind ik wel leuk, maar dat lukt qua tijd vaak niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:49

Storm schreef:
Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1
Ik zou écht willen dat ik dat kon, hardlopen. Maar ik begin na 5 minuten al te hijgen als een paard en omdat ik geen conditie heb, vind ik het ook niet leuk en voel ik me bekeken overal.

Hahaha je moet het ook rustig opbouwen, ik ben met start-to-run begonnen dan bouw je t rustig om. In t begin kon ik echt geen 2 min hardlopen en nu kan ik t al 15 min volhouden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:52

Ik heb geen MP3 speler dus ik kan geen start to run downloaden helaas Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:54

Hmm dat is wel jammer, je kan ook nog het schema downloaden en dan zelf bij houden hoelang je moet lopen, maar dat is wel lastiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:37

Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Oh ik schaam me diep maar ik sport helemaal niet. Ik wandelde voorheen een klein uurtje per week met een vriendin die ik nu ( voorlopig ) niet meer zie.

Momenteel fiets ik een dik uur per week naar mijn nieuwe extra baantje, en ik fiets of loop ik meerdere dagen per week naar de supermarkt/glasbak e.d.

Ik ook niet en ik rook ook nog eens en pak overal de auto voor dus mijn conditie is echt bagger ;-)

Ben jij de vrouwelijk versie van mijn man?
Ik vrees het ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:40

Storm schreef:Ik heb geen MP3 speler dus ik kan geen start to run downloaden helaas Sad
Ik heb via google nu wel zo'n startschema voor beginnende hardlopers gevonden. Misschien kun je dat eens googlen. Mij lijkt het wel prima te doen maar ik moet nog even beginnen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 7:44

Ik doe zumba. En daarnaast wil ik ook gaan hardlopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:48

Francaise_ schreef:
Storm schreef:Ik heb geen MP3 speler dus ik kan geen start to run downloaden helaas Sad
Ik heb via google nu wel zo'n startschema voor beginnende hardlopers gevonden. Misschien kun je dat eens googlen. Mij lijkt het wel prima te doen maar ik moet nog even beginnen ;-)

Heb jij geen MP3 speler Francaise? Het lijkt mij echt heel onhandig met zo'n schema, moet je telkens op je stopwach kijken. Met start to run wordt het gewoon in je 'oortje' aangegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Le Chat Noir ma 14 maa 2011 - 9:23

@Storm: Ik heb vorige week bij de Kijkshop een erg mooi mini mp3 spelertje met clip gehaald voor 14 euro ofzo...dus daar hoef je t niet om te laten Wink .

@TO: Ik fitness al langere tijd. Heb afgelopen najaar en januari daarbij nog skiles gehad. Nu ben ik begonnen met hardlopen, met mp3 lessen van Renate Wennemars!

Ik hou zelf meer van individuele sporten omdat ik dan nergens aan vast zit en lekker even mijn eigen ding kan doen. Met fitness is het in mijn ogen ook niet echt praktisch, je blijft dan langer wat kletsen enzo. Ik kom echt om fanatiek te sporten. Op de cardiotoestellen kan je eventueel nog kletsen, maar bij de apparaten zal de 1 dan bezig zijn en de ander erbij staan te kletsen.
Wat met groepssporten gezellig is, is dat je na de tijd vaak nog even wat gaat drinken ofzo. En samen optredens (had ik vroeger met dansen) of wedstrijden (hadden vriendinnen vaak) schept een echte band, het voegt wat meer toe aan je sociale leven.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  leeuw ma 14 maa 2011 - 9:26


Ik doe badminton. Vind het zelf erg leuk.
Speel geen wedstrijden, maar wil dat misschien wel gaan doen.
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:41

Jen_ schreef:
Francaise_ schreef:
Storm schreef:Ik heb geen MP3 speler dus ik kan geen start to run downloaden helaas Sad
Ik heb via google nu wel zo'n startschema voor beginnende hardlopers gevonden. Misschien kun je dat eens googlen. Mij lijkt het wel prima te doen maar ik moet nog even beginnen ;-)

Heb jij geen MP3 speler Francaise? Het lijkt mij echt heel onhandig met zo'n schema, moet je telkens op je stopwach kijken. Met start to run wordt het gewoon in je 'oortje' aangegeven.
Jawel, maar ik weet niet hoe dat ding werkt Sad. Kom nu wel heel dom over denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport - Pagina 2 Empty Re: Sport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum