Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sport muziek?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Sport muziek?

Bericht  TNMN vr 7 jan 2011 - 0:47

Naar wat voor muziek luister jij als je sport? Heb je iets op je MP3 speler staan of luister je gewoon naar de muziek die gedraaid wordt?

Ik ga binnenkort naar de sportschool en een vriendin vertelde dat de muziek die ze daar draaien niet echt leuk is om op te sporten. Dus ik was benieuwd waar jullie zoal naar luisteren?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  VeryCherry vr 7 jan 2011 - 1:15

Toen ik nog naar de sportschool ging draaiden ze er trance/house en af en toe de radio. Kortom, muziek waar je aardig opgezweept van raakt. Tegenwoordig hebben ze alleen de radio aan staan, maar dat is echt 3x niks...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  TNMN vr 7 jan 2011 - 2:33

Ja volgens mij spelen ze ook de radio bij de sportschool waar ik naar toe ga. Dan praten zo toch ook, en reclames Neutral
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:10

Toen ik aan een wedstrijd loop heb meegedaan, had mijn vriend allemaal hardstyle muziek op mijn mp3 gezet. Dat werkt voor mij goed. Net zoals house etc. Iets met een goede beat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  Blond vr 7 jan 2011 - 3:25

Mijn vorige sportschool had een cd'tje opstaan, met afwisselend rustige muziek en up tempo muziek. Maar de muziek was niet zo leuk. Helaas mocht je daar je MP3 speler niet opzetten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:13

Bij ons wordt er echt vanalles gedraaid, ligt er een beetje aan wie er aan het werk is. Er werkt een jong iemand en dan is het vaak wel wat uptempo nummers maar ook wat ouderen en die draaien vaak van die langzame slaapmuziek :P Ik neem sowieso altijd m'n ipod mee, luister vaak naar jaren 90 nummers. Kennen jullie het nummer pump up the jam nog? Echt heerlijk om op zulke nummers te sporten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport muziek? Empty Re: Sport muziek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum