Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby eenkennig?

3 plaatsers

Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty baby eenkennig?

Bericht  koNijntje vr 30 aug 2013 - 21:26

De jongste is nog geen 3 maanden en lijkt nu al eenkennig te worden kan dat? Is dat niet erg vroeg?

Hij houdt mij continu in de gaten wanneer hij bij een ander op schoot zit en toen ik gisteren weg ging om de oudste van het kdv te halen ging hij ook huilen vertelde mijn man.
Net ben ik ook even met de oudste weg geweest en heeft L even in de wieg geslapen (wonder!), toen ik terug kwam was hij al snel wakker (misschien dat hij me gehoord heeft) en hij lag vanaf mijn mans schoot de hele tijd naar mij te kijken, vervolgens wilde hij drinken dus nu ligt hij bij me..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  Zenna vr 30 aug 2013 - 21:32

koNijntje schreef:De jongste is nog geen 3 maanden en lijkt nu al eenkennig te worden kan dat? Is dat niet erg vroeg?

Hij houdt mij continu in de gaten wanneer hij bij een ander op schoot zit en toen ik gisteren weg ging om de oudste van het kdv te halen ging hij ook huilen vertelde mijn man.
Net ben ik ook even met de oudste weg geweest en heeft L even in de wieg geslapen (wonder!), toen ik terug kwam was hij al snel wakker (misschien dat hij me gehoord heeft) en hij lag vanaf mijn mans schoot de hele tijd naar mij te kijken, vervolgens wilde hij drinken dus nu ligt hij bij me..
Ja, mijn dochtertje doet precies hetzelfde. Maar sowieso al jouw verhalen herken ik. Bij mijn dochter is het zelfs zo dat ze door niemand anders vastgehouden wil worden.
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  koNijntje vr 30 aug 2013 - 21:52

Hij wil gelukkig wel door anderen vast gehouden worden, maar hij weet dondersgoed dat bij mij drinken te halen valt. Hij accepteert de fles wel van anderen en ook wel waar ik bij ben, dus opzich levert het (nog) weinig problemen op, maar het is gewoon opvallend. De oudste is nooit heel erg eenkennig geweest, dus het is een beetje nieuw voor me, haha..

Waar herken jij je in, dan? Ben even nieuwsgierig.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  Jelin vr 30 aug 2013 - 21:56

Hier ook hetzelfde verhaal. Ze wil nog net bij een ander op schoot, maar na een kwartier wil ze terug en zet ze hem op een krijsen. Ze houdt niet op tot ik haar vast houdt en gaat dan heel zielig zitten snikken. 5 minuten later is ze weer volop aan het lachen.

Fles is overigens geen probleem bij een ander. Alleen weg gaan ook niet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  Zenna vr 30 aug 2013 - 23:44

koNijntje schreef:Hij wil gelukkig wel door anderen vast gehouden worden, maar hij weet dondersgoed dat bij mij drinken te halen valt. Hij accepteert de fles wel van anderen en ook wel waar ik bij ben, dus opzich levert het (nog) weinig problemen op, maar het is gewoon opvallend. De oudste is nooit heel erg eenkennig geweest, dus het is een beetje nieuw voor me, haha..

Waar herken jij je in, dan? Ben even nieuwsgierig.
Dat hij nergens anders wil slapen dan jouw armen en je hem dus niet in bed kunt leggen en zo.. dat was jij toch?
De fles accepteert ze gelukkig ook wel ja. Van anderen dan mijn vriend of moeder weet ik niet omdat ik het niet nodig vind dat anderen haar de fles geven. Komt trouwens ook alleen voor als ik er niet ben omdat ik gewoon bv geef.. aankomende week moet ik haar 2 dagen achterlaten bij oma's. Ben benieuwd hoe dat zal gaan :-C
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  koNijntje vr 30 aug 2013 - 23:56

Dat ben ik inderdaad, deze week heeft hij overdag een keer een half uur in zijn wieg geslapen en vandaag een uur. Nu ligt hij ook alweer een uur in de wieg (ik ben er nu ruim een half uur weg), dus er zit verbetering in!
Ik geef ook bv, dus daardoor weer hij dat hij bij mij moet zijn voor eten. De fles accepteert hij iig van mij, mijn man en de oma's, dus dat zal op het kdv ook wel goed komen.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby eenkennig? Empty Re: baby eenkennig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum