Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby muziek hoe reageert jouw baby?

+8
Flower_L
Parel
Maudy
Slakje
Floor
Sun88
Lejow
Charles
12 plaatsers

Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Charles za 16 maa 2013 - 0:48

Ik zette net dit filmpje aan om eens te proberen, en mijn zoon begon te strááálen en kroop zowat in de tv en mijn dochter straalde ook en ging fanatiek met haar beentjes trappelen. Echt leuk om te zien, heb er direct een cd van besteld!

Hoe reageert jouw kindje? Doet ie iets of helemaal niks en zijn 't alleen mijn baby's?

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 0:49

B vindt alle muziek echt geweldig.
Gaat stralen inderdaad, mee dansen, mee bewegen. Zodra ik de tv naar het radio kanaal zet, en het beeld van de radio in beeld komt (en er nog geen geluid is) weet ze al genoeg en gaat ze lachen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Charles za 16 maa 2013 - 0:51

Leuk he! Vanaf wanneer bewoog B. echt mee op de muziek Lejow?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Sun88 za 16 maa 2013 - 1:19

Hier is meneer tijdens zijn huil uurtjes stil als we harlem shake opzetten of hardstyle whaha. Kinderliedjes doet hem niets, of ik moet ze voor hem zingen
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Floor za 16 maa 2013 - 1:29

Onze zoon vindt alle muziek geweldig favoriet zijn gangnamstyle en kuikentje piep laughcry


Laatst aangepast door Floor op za 16 maa 2013 - 4:27; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Slakje za 16 maa 2013 - 1:34

Louise houdt alleen van 'bekende' muziek, dus muziek die ze al van in het begin hoort. Ik kan echt uuuuuuren na elkaar één en hetzelfde liedje van Musti opzetten, ze blijft er gehypnotiseerd naar luisteren. En als we met de liedjes (Thomas de trein en dingen) vanop TV meezingen glundert ze helemaal en dan danst ze ook.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 2:30

L is ook gek op muziek. Als ze huilt, en we zetten de radio aan dan zie je haar gewoon rustiger worden. Zal straks eens jouw filmpje afspelen waar ze bij is.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Parel za 16 maa 2013 - 2:31

Ik ken het hoor, mijn L wordt rustig van alle muziek, als het maar hard aanstaat.
Vooral hardstyle of flinke house is een favoriet, vooral samen in de auto, maar kinderen voor kinderen is ook een groot succes!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Parel za 16 maa 2013 - 2:33

Trouwens, ik val zelf het lekkerst in bed met hardstyle haha
Niets te poezelig voor mij.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Flower_L za 16 maa 2013 - 7:57

Heb even getest met dat filmpje en hij begint ervan te spugen en trapt de ipad van schoot

Hij vindt de boxmobielmuziekjes wel geweldig

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Twellie za 16 maa 2013 - 9:38

Mijn jongste dochter vindt muziek heel leuk: ze gaat erop dansen en zwaait met haar handen door de lucht. Mijn oudste dochter gaf er nooit wat om maar geinspireerd door het enthousiasme van haar jongere zus gaat ze nu ook wel eens dansen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Snoes zo 17 maa 2013 - 11:25

Mijn zoontje is helemaal gek van Kuikentje Piep. Daar wordt hij (bijna) altijd rustig van, geweldig om te zien. Hij krijgt nu 's morgens voor zijn eerste fles nuchter zijn medicatie en dan moet hij dus nog een halfuur wachten vooraleer hij zijn fles mag. Soms gaat dat prima maar soms zet hij het echt op een krijsen omdat hij honger heeft en dan zet ik tig keer dat liedje op, wordt hij rustig van Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  SarahKey zo 17 maa 2013 - 19:30

Sun88 schreef:Hier is meneer tijdens zijn huil uurtjes stil als we harlem shake opzetten of hardstyle whaha. Kinderliedjes doet hem niets, of ik moet ze voor hem zingen
haha hier ook zo. Niets geen kinderliedjes (ja nijntje dat dan weer wel) of ik moet ze idd ook zelf zingen.
Hier is S helemaal gek van year of summer en dat liedje van pitbull met Christina.
Maar als we blues of jazz aanzetten vind hij het ook goed. Blues sliep hij als klein baby'tje heerlijk op I love you

Als hij ook maar ergens een deuntje hoort gaat hij in zijn handjes klappen en meebewegen.
Dat mee bewegen had hij al vrij snel door.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  meisjesmama ma 18 maa 2013 - 3:46

Wij hebben die muziek aangezet toen onze dochter met 8 maanden op de ic en later kinderafdeling lag. ze werd heel rustig van die muziek. ze werd gefrustreerd van alle slangetjes en andere kabels aan haar lijf.
Tegenwoordig word ze alleen rustig van K3 of de muziek van nu. Maar ze zijn nu 3 en 6.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby muziek hoe reageert jouw baby? Empty Re: Baby muziek hoe reageert jouw baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum