Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eenkennig met 8 weken?!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:32

Hoi,

Mijn dochtertje is do. 8 wkn oud en vanaf het begin vindt ze het al niet fijn om door anderen vastgehouden te worden. Dat vond ik niet erg maar nu begint ze zelfs bij mijn vriend héél hard te huilen! Als ik haar dan weer overpak is ze weer stil. Ik vind het héél sneu omdat z. Heel zielig huilt bij hem en mijn vriend haar dan snel aan mij geeft omdat hij het zielige vindt voor haar. Maar hij krijgt er wel een rotgevoel van natuurlijk.
Wat moeten we hier nou mee?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 8:38

N doet en deed hetzelfde, het wordt nu weer minder maar als ik even uit het zicht ben... tranen met tuiten. Ik denk dat jij ook de meeste zorg geeft aan haar en daar hechten ze zich toch het meeste aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:40

Printje schreef:N doet en deed hetzelfde, het wordt nu weer minder maar als ik even uit het zicht ben... tranen met tuiten. Ik denk dat jij ook de meeste zorg geeft aan haar en daar hechten ze zich toch het meeste aan.
Ja dat klopt. Maar hoe gaat het met n. als je werkt dan? Gaat dat wel goed met opvang?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 8:42

Ze huilt eerst heel erg, echt zielig maar het is ook ( als ik de juf mag geloven) snel weer over. Als ik eenmaal uit beeld ben is het goed, maar ow jee wanneer ze me nog hoort ofzo...

Bij de opvang zeggen ze ook dat ze dan wel 'hecht' aan de juf die e het meeste is die dag... enorm fijn dat ze soms wel 5 juffen op een dag heeft dus....Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:45

Printje schreef:Ze huilt eerst heel erg, echt zielig maar het is ook ( als ik de juf mag geloven) snel weer over. Als ik eenmaal uit beeld ben is het goed, maar ow jee wanneer ze me nog hoort ofzo...

Bij de opvang zeggen ze ook dat ze dan wel 'hecht' aan de juf die e het meeste is die dag... enorm fijn dat ze soms wel 5 juffen op een dag heeft dus....Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Nou dat is dan wel fijn, dat het huilen snel stopt. Wel vervelend dat er zóveel juffen zijn ja.
Voelt jouw man zich niet een beetje afgewezen als N. zo moet huilen thuis? En hoe is het als hij haar ophaalt bij het kdv? Is ze dan wel blij?

Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 8:47

Ja hij vindt het niet leuk maar ik heb twee echte mama;s kindjes. INmiddels is het al wel wat verminderd hoor en vindt ze het bij hem ook wel prima, maar de voorkeur is toch mama.

Hij haalt ze nooit op omdat ik altijd eerder klaar ben met werken. Maar wanneer hij thuis komt zijn ze allebei wel helemaal blij hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Aimee di 13 aug 2013 - 8:48

Ze heeft 9 maanden in jouw buik gezeten, ze kent jouw geur, jouw hartslag, jouw ademhaling, jouw stem. Niet gek dat ze meer naar jou toe trekt, dat is voor haar vertrouwt.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:50

Aimee schreef:Ze heeft 9 maanden in jouw buik gezeten, ze kent jouw geur, jouw hartslag, jouw ademhaling, jouw stem. Niet gek dat ze meer naar jou toe trekt, dat is voor haar vertrouwt.
Klopt. En dan geef ik ook nog bv waardoor ik altijd het ultieme troostmiddel paraat heb.
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Aimee di 13 aug 2013 - 8:52

Inderdaad. Ik denk ook niet dat je er veel mee moet. Ze gaat vanzelf wennen aan je vriend, aan de opvang, aan opa's en oma's. Vooral als ze straks merkt dat de wereld uit meer bestaat dan eten en slapen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:53

Printje schreef:Ja hij vindt het niet leuk maar ik heb twee echte mama;s kindjes. INmiddels is het al wel wat verminderd hoor en vindt ze het bij hem ook wel prima, maar de voorkeur is toch mama.

Hij haalt ze nooit op omdat ik altijd eerder klaar ben met werken. Maar wanneer hij thuis komt zijn ze allebei wel helemaal blij hoor.
Nou dat scheelt! Z.ara lacht naar hem wel weer meer dan naar mij. Hij is voor het spelen en ik voor de troost smile
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Zenna di 13 aug 2013 - 8:54

Aimee schreef:Inderdaad. Ik denk ook niet dat je er veel mee moet. Ze gaat vanzelf wennen aan je vriend, aan de opvang, aan opa's en oma's. Vooral als ze straks merkt dat de wereld uit meer bestaat dan eten en slapen.
Oké dat vind ik fijn om te horen. Bedanktà
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenkennig met 8 weken?!  Empty Re: Eenkennig met 8 weken?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum