Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

+8
sanne-84
Pompoen
Caroow
Jezzie
Slakje
Bimbam
Printje
Jade
12 plaatsers

Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Jade ma 6 mei 2013 - 22:58

R. is nu 2,5 week oud en kan zichzelf goed warm houden.

Maar wat moet ik haar nu aantrekken? qua kleertjes heeft ze gewoon een romper (korte mouw), shirt, broekje en sokjes aan. maar moet ze nog onder een dekentje als ze slaapt? Ze ligt nu in haar bedje, maar eigenlijk lijkt een deken mij zo warm!

En buiten in de kinderwagen? Een deken lijkt me veeelste warm.

Hoe doen jullie dat en hoe bepaal je wat ze aan/over moet?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Printje ma 6 mei 2013 - 23:00

Ik vind dat ook lastig. Ik doe dadelijk haar een ventje aan en dan onder een dun lakentje in de wagen. Met slapen in bed doe ik haar zonder deken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Bimbam ma 6 mei 2013 - 23:02

Als je slaapt koel je af, dus ik zou dan wel een dekentje overdoen.

Wbt kleertjes, ik kijk naar wat ik zelf aan doe. Meneer heeft t altijd warmer dan ik dus dat is niet zo moeilijk dan.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Slakje ma 6 mei 2013 - 23:13

Ze zeggen toch een extra laagje dan dat je zelf draagt?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Jezzie ma 6 mei 2013 - 23:14

Misschien eerst alleen een lakentje over haar heen doen.
En af en toe even voelen. Als je denkt dat ze het te koud heeft kan je er altijd nog een dekentje overheen doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 23:28

Het is hier in huis nu 24 graden, R slaapt nu met en hemd-romper en een shirt met lange mouwen aan in de wagenbak. Hij heeft geen dekentje over zich heen, maar wel een lakentje, lekker strak ingestopt.

's Nachts heeft hij dezelfde kleding aan, maar dan onder een laken en een deken.

Als we gaan wandelen trek ik hem een broek aan en leg hem onder het lakentje. Waait het hard dan doe ik het dekje van de wagen over hem heen.

En ik voel hem regelmatig in zijn nekje, is die lekker warm dan is het goed, is het klam dan heeft hij het te warm.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Pompoen ma 6 mei 2013 - 23:30

Ik heb L. in een lange mouwen romper met een broekje en sokjes en ik leg hem te slapen onder een dubbel gevouwen dekentje buiten. Al naar gelang de wind en de temperatuur leg ik hem iets verder boven de dekentjes uit of stop ik hem strakker of minder strak in. Ik voel regelmatig in zijn nek, gaat prima zo. Verschilt ook per kind hoor!
Binnen ligt hij ok onder het dubbel gevouwen dekentje trouwens, maar meestal alleen zijn beentjes dan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  sanne-84 di 7 mei 2013 - 0:25

E heeft gisteren en vandaag eren dompertje aan met korte mouwen en een jurkje erover (en ketting)
In bed ligt.ze ingebakerd, maar anders zou ik alleen een lakentje gedaan hebben. In de wandelwagen heb ik er omslagdoek hydrofiel over liggen (wat resulteert in blote armpjes:) )
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 0:54

Een ketting??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  sanne-84 di 7 mei 2013 - 0:56

Sybella schreef:Een ketting??
Legging..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Parel di 7 mei 2013 - 0:58

Sybella schreef:Een ketting??
Laughing
Ik dacht ook al, een ketting?
Ohhhhhhhh hahahaha, ik snappem! DAMN YOU AUTOCORRECT!
Maar ja, printje wil haar dochter met 4 maanden al een ventje aan laten trekken, dus ik kijk nergens meer van op Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Reva di 7 mei 2013 - 1:03

Parel schreef:
Sybella schreef:Een ketting??
Laughing
Ik dacht ook al, een ketting?
Ohhhhhhhh hahahaha, ik snappem! DAMN YOU AUTOCORRECT!
Maar ja, printje wil haar dochter met 4 maanden al een ventje aan laten trekken, dus ik kijk nergens meer van op Wink

Haha en Sanne geeft haar baby een dompertje Laughing gaat lekker hier!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 2:27

Reva schreef:
Parel schreef:
Sybella schreef:Een ketting??
Laughing
Ik dacht ook al, een ketting?
Ohhhhhhhh hahahaha, ik snappem! DAMN YOU AUTOCORRECT!
Maar ja, printje wil haar dochter met 4 maanden al een ventje aan laten trekken, dus ik kijk nergens meer van op Wink

Haha en Sanne geeft haar baby een dompertje Laughing gaat lekker hier!

Huh? Stomme autocorrect idd
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Jade di 7 mei 2013 - 2:47

haha! hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  827601 leuk autocorrect.

Ik heb R. nu een romper met lange mouwen aangedaan met een broekje erover (en sokjes). Ze ligt nu in bedje, gewoon onder de dekens.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Ella di 7 mei 2013 - 2:50

'S nachts heeft mijn kleine man een romper aan en gewoon een pyjama met lange mouwen en dan 1 dekentje. Overdag heeft hij de een t shirt aan met korte mouwen en leg hem dan onder een lakentje als hij gaat slapen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Flower_L di 7 mei 2013 - 9:48

J heeft een mouwloze romper aan, en daar een pyamatruitje over. En verder enkel deken en laken.
Dus geen broekje en sokjes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 9:49

N heeft nu een romper aan met korte mouwen, pyjama, slaapzakje en lakentje. Het is er 23 graden dus dit leek me genoeg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.  Empty Re: hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum