Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je alles zou zeggen wat je denkt...

+26
Pineco
Ragazza
Exogenesis
Rouxxxe
Caramba
Ayla
Knillis
Lonely Goatherd
mzcharlotte
Sneeuwvlok
Victoria-
Blair
Lady Starstruck
Bazinga
Caro
Balloon
Minx
Sjeels
Steep
girli
Happinaz
Rush
Nyx
Auxo
SuperGrover
Elliot
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Pineco wo 28 aug 2013 - 21:01

Ik zou hooguit ruzie met mijn schoonmoeder krijgen Wink Verder denk ik niet zo heel veel slechte dingen volgens mij en tegen mensen die echt dicht bij me staan, zeg ik altijd al wat ik denk.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Susan wo 28 aug 2013 - 21:17

Ik denk niet dat het bevorderlijk zou zijn. Volgens mij hoef je ook echt niet van die vreselijke dingen te denken over je vrienden, maar je vindt allemaal wel eens iets wat je niet hardop zou zeggen, al gaat het maar over een kledingstuk dat je lelijk vindt, dat je een verhaal langdradig vindt en dat je vindt dat iemand er niet zo goed uitziet die dag. Als je dat allemaal hardop zou gaan zeggen dan denk ik dat het mensen wel vreselijk zou gaan irriteren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  _Femme wo 28 aug 2013 - 22:10

Caramba schreef:Degenen die mij goed kennen, die weten wel beter. ik ben een flapuit. Later denk ik pas, dat had ik beter anders kunnen zeggen.

Mensen die ik niet goed ken of pas net ken, die kan ik wel hierdoor van mij afstoten.
Dit heb ik ook. Mensen die mij niet zo goed kennen kunnen mij bot vinden en recht door zee, maar wanneer mensen mij beter kennen vinden ze het vaak fijn dat ze altijd om mijn eerlijke mening kunnen vragen. Ik besef mij wel dat je daar mee om moet kunnen gaan en dat ik daardoor niet altijd even vriendelijk over kom op anderen.

Op mijn werk moet ik mij altijd vriendelijk voordoen en dat lukt me dan ook wel maar kost me wel veel energie om geduldig te blijven en er niks uit te flappen.

Pas wanneer ik bijna geen sociale kring meer over zou hebben zal ik mij zorgen gaan maken. Voor nu ben ik gewoon de bekende flapuit.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Exogenesis do 29 aug 2013 - 5:48

Ik betrap mezelf heel vaak op gedachten als: 'Kom nu maar to the point' of 'Jemig, dat je dat aantrekt' of 'Als mijn kont er zo uit zou zien, zou ik er wat aan doen'. Nee, daar wordt niemand blij van. Ik ben graag eerlijk, maar mijn inner thoughts zijn echt té eerlijk Laughing
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Elliot do 29 aug 2013 - 6:22

Exogenesis schreef:Ik betrap mezelf heel vaak op gedachten als: 'Kom nu maar to the point' of 'Jemig, dat je dat aantrekt' of 'Als mijn kont er zo uit zou zien, zou ik er wat aan doen'. Nee, daar wordt niemand blij van. Ik ben graag eerlijk, maar mijn inner thoughts zijn echt té eerlijk Laughing
Haha dat heb ik dus ook!

Nu vraag ik me dus af wat je over mij dacht op de meeting Laughing 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Bazinga do 29 aug 2013 - 6:30

Elliot schreef:
Exogenesis schreef:Ik betrap mezelf heel vaak op gedachten als: 'Kom nu maar to the point' of 'Jemig, dat je dat aantrekt' of 'Als mijn kont er zo uit zou zien, zou ik er wat aan doen'. Nee, daar wordt niemand blij van. Ik ben graag eerlijk, maar mijn inner thoughts zijn echt té eerlijk Laughing
Haha dat heb ik dus ook!

Nu vraag ik me dus af wat je over mij dacht op de meeting Laughing 
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Burn do 29 aug 2013 - 6:36

Elliot schreef:
Nu vraag ik me dus af wat je over mij dacht op de meeting Laughing 
Dat vraag ik me ook af nadat ik een meeting heb gehad! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Exogenesis do 29 aug 2013 - 6:44

Haha, dat heb ik ook bij iedere nieuwe persoon die ik ontmoet. Daar probeer ik maar niet te veel bij stil te staan. Ik denk namelijk heel vaak dat mensen afgunstig over me denken.

Nou, Elliot, voor zover ik me herinner, heb ik geen gemene dingen over jou gedacht, haha! Ik vond alleen dat je een heel lief gezichtje hebt en dat je juist heel erg to the point bent. Wel 'zachter' dan soms op het forum trouwens.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Bazinga do 29 aug 2013 - 6:47

Zachter?! Huh.. Hm. Dattt.. Heb ik toch anders ervaren. Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Exogenesis do 29 aug 2013 - 6:49

Bazinga schreef:Zachter?! Huh.. Hm. Dattt.. Heb ik toch anders ervaren. Very Happy
Ja, maar bij jou voelt ze zich vrijer denk ik Yes  En dan komt haar innerlijke cruelty er wel gewoon uit.


Laatst aangepast door Exogenesis op do 29 aug 2013 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Elliot do 29 aug 2013 - 6:50

Ahh Exo dat is juist heel lief! Ik heb eigenlijk over niemand iets gemeens gedacht op die meeting (en dat is echt een unicum voor mij Razz )

Baz, ik meende er niets van hoor! Het waren gewoon zulke mooie inkoppertjes :cheering: 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  M-G do 29 aug 2013 - 11:51

Ik ben nogal direct in het dagelijkse leven en zeg wat ik denk daar zal ik geen vrienden mee verliezen want mijn vrienden kennen mij wel en weten dat ik zo ben. Ik zou misschien niet snel nieuwe vrienden maken omdat ik nogal "to the point" ben... Op mijn werk hou ik mij met regelmaat in want ik heb een dienstverlenende baan maar ik laat het nooit te ver gaan. Als iets mij echt niet aanstaat (dan heb ik over het over manier waarop iemand mij aanspreekt of de manier waarop iemand mij verantwoordelijk stelt) dan zeg ik er wat van op een vriendelijk manier (maar wel duidelijk) en tot nu toe stond mijn leiding gevende in zulke situaties altijd achter mij.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je alles zou zeggen wat je denkt... - Pagina 2 Empty Re: Als je alles zou zeggen wat je denkt...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum