Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

+9
_Lacey_
Truus
Sweet Sylvana
Antibes
Lady4
Jeanette
Liz
Polly
Feline
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline do 27 sep 2012 - 20:19

Ik wil graag in oktober max. 2 weken op vakantie. Ben in mei redelijk ernstig ziek geweest en heb daarna nooit rust gepakt. Merk dat ik eigenlijk enorm kapot ben dus wil even aan mezelf denken.

Aangezien er niemand mee kan ben ik op mezelf aangewezen. Geen probleem, al 2 keer eerder gedaan. Normaal zou ik gaan backpacken maar dan rust ik nog niet uit. Maar 2 weken strand trek ik niet in m'n eentje. Heeft iemand ideeën? Budget maakt niet uit, als het het maar waard is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Polly do 27 sep 2012 - 20:36

Goed plan Feline! Ik heb hier toevallig ook over na zitten denken aangezien ik begin februari op vakantie wil gaan, maar ik denk op dit moment niet dat ik ga als ik alleen moet gaan. Ik heb dit jaar wel genoeg alleen gereisd. Gelukkig wil er waarschijnlijk wel een vriendin mee, want ik wil graag op vakantie. Ik was ook aan het denken aan een bestemming waar het lekker weer is, genoeg te doen is, mooi strand, maar niet te intensief. Dit zijn misschien wel opties: Filippijnen, Mauritius, Mexico, Californie, zuid-Spanje, Goa.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Liz do 27 sep 2012 - 23:00

Feline schreef:Ik wil graag in oktober max. 2 weken op vakantie. Ben in mei redelijk ernstig ziek geweest en heb daarna nooit rust gepakt. Merk dat ik eigenlijk enorm kapot ben dus wil even aan mezelf denken.

Aangezien er niemand mee kan ben ik op mezelf aangewezen. Geen probleem, al 2 keer eerder gedaan. Normaal zou ik gaan backpacken maar dan rust ik nog niet uit. Maar 2 weken strand trek ik niet in m'n eentje. Heeft iemand ideeën? Budget maakt niet uit, als het het maar waard is.

En zou je naar een stad willen bijvoorbeeld? Ik heb Barcelona in mijn eentje gedaan, levendige stad maar ook een strand waar je lekker aan kunt liggen als je de stad even zat bent. Vond het echt heerlijk!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Jeanette do 27 sep 2012 - 23:28

Barcelona inderdaad! Very Happy Ik ben er paar jaar terug begin november geweest en toen was het gemiddeld 23 graden. Het was wel geen strandweer mee, maar wel heerlijk voor de rest buiten. Of naar de Canarische Eilanden!

En verder als het budget niet uit maakt, zou ik in mijn eentje naar Curaçao gaan. Sowieso heerlijk weer, lekker tot rust komen en je zult er snel genoeg mensen ontmoeten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline vr 28 sep 2012 - 0:02

Ik weet dus niet zo goed wat ik wil. Ben vorig jaar 5 dagen alleen naar Mallorca geweest in april en de 3e avond zat ik huilend op het strand omdat ik me zo alleen voelde. (Verder enorm genoten hoor) Ben bang dat ik Barcelona niet echt uitrust. M'n lichaam is ook nog steeds niet hersteld namelijk. Maar 10 dagen in m'n eentje op het strand vind ik wel erg eenzaam..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Lady4 vr 28 sep 2012 - 0:34

Curaçao of Aruba? Als je een auto huurt, kun je straks en uitstapjes afwisselen en met elkaar combineren.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 0:37

Ik ben 10 dagen alleen naar het strand geweest en vond het geweldig! Wil je in Europa blijven op erbuiten?

Misschien kun je 1 weekje New york en 1 week Miami ofzo doen? Of Disneyland in California?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Polly vr 28 sep 2012 - 0:41

Miami is niet echt de plaats om alleen op vakantie te gaan. Ben er net een paar dagen alleen geweest en als je bang bent voor eenzaamheid zou ik er wegblijven, iedereen is juist in groepen op pad. Ben ook alleen op Mallorca geweest en vond daar ook weinig aan in mijn eentje. Denk dat het handiger is dat je misschien niet gaat backpacken, maar wel in een zelfde plaats verblijft, zeg maar. Zo leer je toch mensen kennen als je er eenmaal bent. Ben ook benieuwd of je binnen of buiten Europa wil gaan?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:22

Hee wat goed dat je lekker op vakantie gaat! Ik heb even geen fantastische ideeen maar ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline vr 28 sep 2012 - 2:06

Mag overal zijn! Zo lang er maar goede medische zorg is smile India lijkt me dan wat minder geschikt!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:34

Op Cuba schijnt fantastische medische zorg te zijn? En dat lijkt me best leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 2:44

Koh Chang in Thailand. Of Lanzarote? Of een huisje in NL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Antibes vr 28 sep 2012 - 5:28

Ik heb niet echt concrete ideeën, maar qua meedenken zou ik ook denken aan een mooie stad met mooi weer, zoals bijvoorbeeld Barcelona. Als je je blijkbaar zo snel alleen voelt (en het was niet een dipje en daarna beter/toch wel fijn?) dan zou ik daar vooral rekening mee houden. In grotere, bekendere steden heb je ook wel vaker mensen die ook alleen zijn (of juist locals) en meer aanspraak.

Als budget trouwens toch niet uitmaakt, kun je ook naar een gaaf backpackgebied gaan maar dan in de luxe/rust van een of meerdere hotels.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline zo 30 sep 2012 - 9:26

Nou, ik heb een berichtje van een kennis die op Aruba woont dat ik welkom ben bij haar... Mag haar auto lenen en bij haar logeren dus hoef dan alleen ticket en eten en drinken te betalen.. Helaas zijn de tickets nu wel duur die kant op. Ga morgen op m'n werk even bespreken wat handig is aangezien we midden in een reorganisatie zitten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Sweet Sylvana zo 30 sep 2012 - 9:35

Feline schreef:Nou, ik heb een berichtje van een kennis die op Aruba woont dat ik welkom ben bij haar... Mag haar auto lenen en bij haar logeren dus hoef dan alleen ticket en eten en drinken te betalen.. Helaas zijn de tickets nu wel duur die kant op. Ga morgen op m'n werk even bespreken wat handig is aangezien we midden in een reorganisatie zitten.

Ik zeg doen!! Ik ga in februari weer Very Happy het is er heerlijk! Ticket is niet zo duur hoor (uhm ligt er natuurlijk wel aan wat jij duur vind :p)

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Jeanette zo 30 sep 2012 - 10:30

Ik zou het wel weten Feline!Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline zo 30 sep 2012 - 10:41

Ticket is rond de 700.. Vind ik vrij duur aangezien ik vorige week een last-minute naar Curacao zag, 8 dagen incl appartement voor 650 euro smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Sweet Sylvana zo 30 sep 2012 - 10:46

Feline schreef:Ticket is rond de 700.. Vind ik vrij duur aangezien ik vorige week een last-minute naar Curacao zag, 8 dagen incl appartement voor 650 euro Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? 561177



Hmm oke maar voor die 700 euro zou je wel 3/4 weken kunnen als je zou willen Wink. Ja dat is de prijs die ik niet zo duur vond:oops: . Voor hoeveel geld zou je willen dan? Volgens mij is 600 het laagste.....

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Truus wo 3 okt 2012 - 4:02

Ik ga couchsurfen! Dan ben je niet echt alleen, kun je wel zelf op pad maar heb je ook gewoon aansluiting. En anders wil verblijven in hostels ook wel zorgen voor gezelligheid. Ik ga over 1,5 week 10 dagen naar Ierland en ga dan afwisselend couchsurfen en hostels bezoeken.
Truus
Truus
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 38
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 4:04

Zojuist een reis naar Cuba geboekt! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Jeanette do 4 okt 2012 - 4:10

Leuk Feline! Toch nog wat anders geworden. Heel veel plezier alvast! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Feline do 4 okt 2012 - 4:12

Ja, dat is kenmerkend voor mij haha.. Maar deze prijs was te chill! En vlieg al binnen 48 uur smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 4:30

Veel plezier!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  _Lacey_ do 4 okt 2012 - 4:30

Veel plezier!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Lady4 do 4 okt 2012 - 8:52

Nogmaals, super! Hoe lang ga je? Ik hoop dat je een heerlijke tijd tegemoet gaat!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie.. Wie denkt mee? Empty Re: Alleen op vakantie.. Wie denkt mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum