Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

+8
Jade
Champagne
Schaapke
Vixen
Shisha
Printje
Zonneschijn
Eppie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Jade vr 30 aug 2013 - 0:26

Champagne schreef:Mooie vloer Jade! Is geen laminaat of wel?
dankjewel! Het is wel laminaat.

Hij ligt er ook helemaal niet mooi in Cry. Het was een hele dure vloer, maar alle planken schuiven uit elkaar. De ondergrond is niet egaal genoeg. We moeten de hele vloer er dus weer uithalen, opnieuw egaliseren en dan kijken of het beter is. Boven hebben we dezelfde vloer en daar ligt hij wel goed.

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 542468_227289537392024_535008485_n

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Jade vr 30 aug 2013 - 0:27

Fortissimo schreef:Jullie huis Jade heeft vrijwel dezelfde indeling als ons huis. Grappig om te zien smile
Dat vraagt om foto's! Laughing

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Champagne vr 30 aug 2013 - 0:37

Ah dat meen je niet! Op de foto ziet de vloer er erg goed uit! :-)
Jade schreef:
Champagne schreef:Mooie vloer Jade! Is geen laminaat of wel?
dankjewel! Het is wel laminaat.

Hij ligt er ook helemaal niet mooi in Cry. Het was een hele dure vloer, maar alle planken schuiven uit elkaar. De ondergrond is niet egaal genoeg. We moeten de hele vloer er dus weer uithalen, opnieuw egaliseren en dan kijken of het beter is. Boven hebben we dezelfde vloer en daar ligt hij wel goed.

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 542468_227289537392024_535008485_n
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Schaapke vr 30 aug 2013 - 0:56

Marin, ik sluit  me aan bij wat eerder gezegd werd. Ik had het nooit gedacht dat ik het allemaal kon.
Gaandeweg leer je veel door het gewoon te doen.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 1:03

Jade schreef:
Fortissimo schreef:Jullie huis Jade heeft vrijwel dezelfde indeling als ons huis. Grappig om te zien smile
Dat vraagt om foto's! Laughing
U vraagt, wij draaien. (Horen hier eigenlijk niet thuis, we hebben niet kunnen verbouwen, anders hadden we dat wel gedaan Wink)

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 20130830_135410_zps0a34a82a
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 20130830_135432_zpsa0c6884d
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 20130830_135443_zpsf749beb6
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 20130830_135454_zpsaead7c69
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 20130830_135507_zps9ca19b93

Er komt nog een andere eethoek en te zijner tijd een andere bank die wat minder groot oogt. Waar bij jullie de deur is dichtgemaakt, zat bij ons ook een deur (van de hal naar de woonkamer). Wel hebben wij een smallere hal, maar dat komt omdat de wc rechts zit op de foto en onder de trap zit een kelder.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 1:11

Schaapke schreef:Marin, ik sluit  me aan bij wat eerder gezegd werd. Ik had het nooit gedacht dat ik het allemaal kon.
Gaandeweg leer je veel door het gewoon te doen.
Ik heb daar echt wel respect voor smile Vind het heel knap dat jullie dat kunnen haha. Ik zie mezelf eerder in een kant en klaar huis gaan wonen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 1:20

Marin schreef:
Schaapke schreef:Marin, ik sluit  me aan bij wat eerder gezegd werd. Ik had het nooit gedacht dat ik het allemaal kon.
Gaandeweg leer je veel door het gewoon te doen.
Ik heb daar echt wel respect voor smile Vind het heel knap dat jullie dat kunnen haha. Ik zie mezelf eerder in een kant en klaar huis gaan wonen.
Ik ook! Ik zou het best wel kunnen, maar ik vind het prima als het lekker bij een likje verf blijft.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Jade vr 30 aug 2013 - 1:26

Marin schreef:
Schaapke schreef:Marin, ik sluit  me aan bij wat eerder gezegd werd. Ik had het nooit gedacht dat ik het allemaal kon.
Gaandeweg leer je veel door het gewoon te doen.
Ik heb daar echt wel respect voor smile Vind het heel knap dat jullie dat kunnen haha. Ik zie mezelf eerder in een kant en klaar huis gaan wonen.
Ik zou het ook niet nog een keer doen! We zijn 8 maanden bezig geweest en ik vond het heeeel zwaar. Alle weekenden, avonden en vrije tijd ging in het huis zitten. We moeten nog een heleboel doen, maar hebben gewoon geen zin meer.

Het volgende huis wordt een kant- en klaar huis! nerd

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Schaapke vr 30 aug 2013 - 1:45

Jade schreef:
Marin schreef:
Schaapke schreef:Marin, ik sluit  me aan bij wat eerder gezegd werd. Ik had het nooit gedacht dat ik het allemaal kon.
Gaandeweg leer je veel door het gewoon te doen.
Ik heb daar echt wel respect voor smile Vind het heel knap dat jullie dat kunnen haha. Ik zie mezelf eerder in een kant en klaar huis gaan wonen.
Ik zou het ook niet nog een keer doen! We zijn 8 maanden bezig geweest en ik vond het heeeel zwaar. Alle weekenden, avonden en vrije tijd ging in het huis zitten.
Hier sluit ik me bij aan.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Fiwen vr 30 aug 2013 - 3:30

Op de tuin na zijn we nu echt klaar met verbouwen Very Happy

Keuken voor:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 I8er

Na:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Trln

Huiskamer voor:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 8wmi

Na:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 2cts

Aanbouw voor:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 F7hp

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Wiuj

Na:
Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Isb9

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 J1y4

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Bkun
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Shisha vr 30 aug 2013 - 4:48

M-G schreef:Eppie dat ziet er heerlijk groot en ruim uit!

De rest vind ik ook ontzettend mooi gedaan maar ik moet gewoon even zeggen dat de slaapkamer van Shisha mij het meest opvalt I love you  WOW, daar hou ik van! Jij hebt een slaapkamer die ik niet durfde te maken omdat ik bang was dat het TE was maar nu ik het zie :cheering:  ben ik in staat om de boel weer te verven!
Dank je! Very Happy 

De verf was eigenlijk grijs maar hij viel erg donker uit. Maar we vonden het beide toch wel erg mooi dus we hebben het zo gelaten. We willen alleen nog een ander bed en dan is de slaapkamer echt af.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Eppie vr 30 aug 2013 - 19:22

Ik sluit me ook aan bij schaapke en jade.
Je leert gaandeweg. Ik vond het ook lastig om niet te helpen. Want ik wist ook; als ik help is het misschien snelle klaar.
Ik heb gemestseld, wat ik echt nooit had verwacht en was de helpende hand van.mijn vriend bij allerlei andere klusjes.
We hebben bijna alles zelf gedaan op het installeren van de vloerverwarming, het stucen en het leggen van de vloer na.
Ik vond het ook zwaar. Wij zijn ook 8 maanden bezig geweest van april tot december en zijn dit jaar nog steeds bezig met allerlei kleine klusjes. Alleen wat minder intensief dan.vorig jaar.
Wij vonden het fijn om van dit huis, ons thuis te maken. Maar hebben ook tegen elkaar gezegd: nooit weer!
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbouwen voor-tijdens-na fototopic - Pagina 2 Empty Re: Verbouwen voor-tijdens-na fototopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum