Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stedentrip en niet te moe worden

+5
rapa nui
Blond
Caroow
Maple
stella.nova
9 plaatsers

Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  stella.nova zo 25 aug 2013 - 3:54

Ik ga over 3 weken naar New York alleen en ben zo bang teveel te lopen. De laatste keer dat ik alleen op stedentrip ging heb ik de eerste dagen te veel gelopen waardoor ik de laatste dagen kapot was en geen energie meer had.

Ik ga 7 dagen waarvan 2 reisdagen en wil zoveel mogelijk zien. Ik hou het niet vol om de hele dag te lopen, iemand goede tips? Ik zat er over te denken om smiddags rond 4 uur terug naar de kamer te gaan om wat te rusten? Of om 2 dagen een hop and off bus te nemen.
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 3:56

Je kunt toch af en toe rusten in de hop on, hop off? Zo ga ik het denk ik doen. Als ik het zat ben even de bus in. Dan zie ik toch veel, maar zit ik wel even lekker onderuit. En al is dat dagelijks, so be it Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Caroow zo 25 aug 2013 - 4:26

Als je niet moe wil worden, had je dan niet beter een tripje naar de zon kunnen boeken? Of iets waar stad&strand heel makkelijk te combineren is?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 4:28

Haha, dat ook. Ik ga straks 5 dagen, maar ik ga er wel van uit dat ik elke dag, en zéker na die vijf dagen kapot moe ben. Maar dan tank ik later wel bij, een stedentripje vind ik nou niet per definitie een relaxtripje smile
Of nouja, ik relax tijdens een stedentrip op een andere manier, ik voel mezelf waarschijnlijk pas voldaan als ik zoveel mogelijk gezien heb.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  stella.nova zo 25 aug 2013 - 4:35

Caroow schreef:Als je niet moe wil worden, had je dan niet beter een tripje naar de zon kunnen boeken? Of iets waar stad&strand heel makkelijk te combineren is?
Ik zeg niet dat ik niet moe wil worden. Niet te moe waardoor ik de laatste dagen niet meer kan lopen. Een tripje naar de zon heb ik pas nog gedaan. Dat ik niet uitgerust terugkom uit new york snap ik. Ik zoek naar tips om deze week optimaal te benutten. En niet de laatste 2 dagen zo moe te zijn dat ik in mijn bed moet liggen omdat ik uitgeteld ben.
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Blond zo 25 aug 2013 - 4:49

Ik ga regelmatig als ik op stedentrip ben even naar mijn hotel toe. Tassen met gekochte spullen droppen, even plassen, handen wassen, eventueel even via het wifi mijn telefoon checken. Ik zou gewoon af en toe tussendoor een uurtje naar je kamer gaan en daar even relaxen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  rapa nui zo 25 aug 2013 - 5:11

Tijdschrift of boek mee in je tas en regelmatig lekker op een bankje gaan zitten in bv een park, langs het water oid, mensen kijken, of een leuke busroute nemen. Ik weet niet of er boottochtjes te maken zijn want dat vind ik altijd wel even relaxt om uit te puffen. Inderdaad even naar je hotel aan het eind van de middag om even een uurtje te liggen zodat je daarna weer energie hebt voor een avond.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 5:17

Wat rapa nui zegt, idd. Ik neem trouwens ook nog wat tijdschriften mee en gooi m'n iPad vol boeken. Die wil ik evt doorbladeren/lezen als ik in een restaurantje op m'n eten zit te wachten, op die momenten ga ik het ook gewoon rustig aan doen. Dat zijn ook momenten van rust pakken. En verder neem ik een dik schrift mee met van den A5-multoblaadjes die je eruit kunt scheuren en ga ik gewoon zo nu en dan op een bankje zitten schrijven. Ik wil een blog bijhouden en die kan ik dan alvast 'voor'schrijven. En ik zorg dat ik tegen die tijd een aantal snailmail/penpalbrieven heb om te beantwoorden, kan ik ook ergens op een bankje doen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  mzcharlotte zo 25 aug 2013 - 5:21

Wij hadden een hotel die redelijk centraal lag, dus we zijn regelmatig terug gegaan om even een uurtje te slapen. Verder keek ik 's morgens goed naar wat ik de hele dag wilde doen op basis van het lijstje die ik vooraf had gemaakt. Ik deed zoveel mogelijk in hetzelfde deel. Verder rustig lunch, rustig dineren, af en toe op een bankje uitrusten, we hebben ook gefietst en toen het begon te regenen, hebben we gewoon een taxi terug naar het hotel genomen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 5:45

Dan zou ik een subwaypass nemen. De meeste New Yorkers houden niet zo van lopen, zij doen ook bijna alles met de subway. Tussendoor rusten in je hotel zou ik niet doen als je in NYC bent, dan zou ik eerder even een uurtje chillen in een koffietentje. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 5:46

En niet om je te demotiveren hoor, maar moe ben je waarschijnlijk toch wel i.v.m. jetlag. Maar goed, dat is het allemaal waard! Ik ben jaloers.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 5:49

Haha, ik weet nog wel beide keren dat ik naar Canada ging, werden we midden in de nacht wakker omdat we zo'n honger hadden: in Nederland was het immers al lang en breed tijd voor het ontbijt. Ik verwacht de eerste nacht, twee nachten ook echt beroerd te slapen. En op het moment dat ik gewend ben mag het roer weer om omdat ik weer terug ga. Moe ben je dus denk ik idd sowieso al, maar nu scheelt het bij mij wel dat ik vrij lang door kan gaan en pas ook echt neerstort als ik mezelf die kans geef. Alles zal alleen op een iets lager tempo gaan.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Susan zo 25 aug 2013 - 7:57

Ik zou lekker doen waar ik zin in heb en als dat inhoudt dat je een keer een bezienswaardigheid mist omdat je liever lekker iets drinkt en eet op een terrasje en daar twee uur naar de mensen blijft zitten kijken dan is dat maar zo. In vijf dagen zie je vast een heleboel en New York loopt niet weg, dus als er iets is waar je niet naartoe gaat komt dat ooit nog wel. Niet teveel druk op jezelf, volgens mij heb je er dan het meeste aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Marin zo 25 aug 2013 - 9:08

Blond schreef:Ik ga regelmatig als ik op stedentrip ben even naar mijn hotel toe. Tassen met gekochte spullen droppen, even plassen, handen wassen, eventueel even via het wifi mijn telefoon checken. Ik zou gewoon af en toe tussendoor een uurtje naar je kamer gaan en daar even relaxen.
Zo eventjes een uurtje terug gaan, word ik vaak alleen maar vermoeider van. Voel ik me alleen maar meer gehaast. Maar inderdaad is het wel lekker om af en to gewoon genoegen te nemen met het hotel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip en niet te moe worden Empty Re: Stedentrip en niet te moe worden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum