Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan de pil en niet ongesteld worden...

+3
Pussycat
loesje
PluDan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  PluDan di 13 sep 2011 - 21:56

Hoi dames,
Ik weet niet zo goed of ik mijn bericht hier moet plaatsen of bij persoonlijk, maar ik maak mij een beetje zorgen.
Ik slik nu de pil inmiddels al zo´n 9 jaar maar dit heb ik nog nooit gehad.
Op vrijdag neem ik altijd de laatste pil en dan word ik altijd op maandag ongesteld.
Alleen nu ben ik nog niet ongesteld, dit is niks voor mij want ik kan er de klok op zetten dat ik maandags word.
Gister heb ik voor de zekerheid een testje gedaan, maar die was negatief.
Wat moet ik nu doen? Ik maak me een beetje zorgen. Gewoon afwachten maar?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  loesje di 13 sep 2011 - 22:00

gewoon afwachten misschien dat het nu wat later komt doordat je wat gespannen bent.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Pussycat di 13 sep 2011 - 22:02

Ja niet druk maken... komt vanzelf.
Bij mij was het ook altijd stipt op zondag ongesteld, maar ineens werd ik het ook wel eens op maandag en soms ineens ook wel op woensdag.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 22:03

Gewoon even afwachten, als je erop zit te wachten duurt het vaak langer!

Mocht je over een dag of 2/3 niet ongesteld zijn zou je opnieuw een testje kunnen doen.

Welke test (merk) heb je gedaan? Kruidvat 2 voor 5 euro zijn vlg mij de meest gevoelige testen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  PluDan di 13 sep 2011 - 22:10

ProudMama schreef:Gewoon even afwachten, als je erop zit te wachten duurt het vaak langer!

Mocht je over een dag of 2/3 niet ongesteld zijn zou je opnieuw een testje kunnen doen.

Welke test (merk) heb je gedaan? Kruidvat 2 voor 5 euro zijn vlg mij de meest gevoelige testen.

Deze heb ik gisteravond gedaan.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  pitbullgup di 13 sep 2011 - 22:19

Je moet eigenlijk testen met ochendurine dus zou nog een testje doen dan
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Rush di 13 sep 2011 - 22:20

pitbullgup schreef:Je moet eigenlijk testen met ochendurine dus zou nog een testje doen dan
Dat maakt bij de meeste testen toch al geen zak meer uit?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 22:28

Rush schreef:
pitbullgup schreef:Je moet eigenlijk testen met ochendurine dus zou nog een testje doen dan
Dat maakt bij de meeste testen toch al geen zak meer uit?
s Ochtends is je urine geconcentreerder. Ik testte s morgens positief, kon het niet geloven dus s middags nog een keer gedaan, toen was het negatief.
Zeker als je veel drinkt ga je het verdunnen, dus is de concentratie HCG lager.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Pussycat di 13 sep 2011 - 22:30

Als je al een poosje zwanger bent maakt dat niet uit nee, maar als je op het randje zit van je cyclus Dus bijvoorbeeld op dag 27/28 zit terwijl je normaal op dag 28 ongesteld wordt dan is je hcg hormoon nog niet zoveel gestegen, dus kan me voorstellen dat het dan wel uitmaakt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  PluDan di 13 sep 2011 - 23:24

Dan moet ik nog maar even afwachten en evt morgenvroeg een testje doen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:17

Ik heb dit regelmatig bij de pil zelfs, de huisarts zei dat dat kon omdat ik hem ook al zolang slik. Ik heb dan bijv alleen maar wat bruin bloedverlies, een halve dag en het is weer weg. Maar ik denk dan ook steeds zal het dan toch??? maar die kans is wel zo ontzettend klein dat ik het verhaal vd arts maar gewoon geloof.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  PluDan do 15 sep 2011 - 6:08

Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk ook niet dat ik dat nog ga worden in deze stopweek. Wel heb ik telkens van die menstruatiekrampen, maar het zet niet door. Zal misschien wel komen door spanning.
Vanochtend getest, was negatief.
Is het verstandig om zaterdag gewoon weer met de pil te beginnen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  joyce0606 do 15 sep 2011 - 6:22

PluDan schreef:Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk ook niet dat ik dat nog ga worden in deze stopweek. Wel heb ik telkens van die menstruatiekrampen, maar het zet niet door. Zal misschien wel komen door spanning.
Vanochtend getest, was negatief.
Is het verstandig om zaterdag gewoon weer met de pil te beginnen?

het kan geloof niet kwaad om zaterdag weer te beginnen aan je pil. sommige slikken ook gewoon door, dus dat moet het probleem niet zijn. ik zou dan zaterdagochtend nog wel even testen voor de zekerheid. dan ben je weer 2 dagen verder, en is het eventuele HCG weer verdubbeld mocht je toch zwanger zijn
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de pil en niet ongesteld worden... Empty Re: Aan de pil en niet ongesteld worden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum