Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

+15
Raven
Antibes
Monte
Paper Crown
Jeanette
Suus
Rumble
Ilargi
Davinia
Sterre
Esperanza
Caresses
Vanilla Queen
Zwerver
Prosecco
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Prosecco zo 18 dec 2011 - 18:01

Gistermiddag waren mijn vriend en ik onderweg met de auto en zelf ben ik vrij snel in slaap gevallen. Op een gegeven moment werd ik wakker omdat dehele auto vol rook stond! Airbags uit, motorkap finaal aan gort gereden.
Ik heb zitten gillen als een klein kind omdat ik dacht dat de auto in de fik stond. gelukkig was ik wel gelijk zo wakker om de riem af te doen en te zorgen dat dat ik die auto uitkwam. Mijn vriend en ik hebben toen samen het portier open moeten trappen omdat het staal zo enorm verwrongen was dat het niet meer goed open ging.

Daarna was ik echt een soort van in shock, de auto zo erg kapot, zoveel brokstukken op de weg... Godzijdank hadden we allebei niks ernstigs, hoewel ik wel direct last van m'n borst had.

Word ik opgebeld door een vriend, hij was er net langsgereden en hij dacht zowel mij als de auto te herkennen, nou ja dat klopte dus ook.

Allles verder afgehandeld en toen is mijn schoonvader ons komen halen. die heeft ons in mijn woonplaats naar de HAP gebracht omdat ik wel erg veel last van mijn borst bleef houden. Diagnose: gekneusd borstbeen en gekeusde ribben door de gordel. Het duurt 2/3 weken voordat het over is maar we mogen echt in onze handjes knijpen dat dit het ergste is.

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Photo.php?fbid=10150466570199781&id=506104780&set=a.10150466566919781.383296
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:19

Heftig, ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken ben hug
Hadden jullie een aanrijding met een andere auto of reed je vriend ergens tegenaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:32

Maar wat is er dan precies gebeurd, weet je dat al? Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent zeg! Denk ook dat jullie van geluk mogen spreken als ik het zo lees. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:07

Jeetje zeg! Ik zag de foto al op fb net maar jeetje wat hebben jullie een geluk gehad! Al enig idee hoe het zo gekomen is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Prosecco zo 18 dec 2011 - 19:57

oeps sorry, heel verhaal en eigenlijk het belangrijkste vergeten.

We zijn waarschijnlijk met normale snelheid (120 km/uur) op een vrachtwagen gereden die voor ons reed. Mijn vriend weet het ook allemaal niet precies meer, in ieder geval was daar ineens die vrachtwagen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Zwerver zo 18 dec 2011 - 20:10

Wow dat is wel flink schrikken zeg!! hug
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Vanilla Queen zo 18 dec 2011 - 20:17

Heftig! Gelukkig is het goed afgelopen. Heb je van de klap zelf niks gemerkt?

Sterkte iig!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Caresses zo 18 dec 2011 - 20:20

Jeetje, dat is schrikken!
Wat een geluk dat jullie met die snelheid er zo vanaf zijn gekomen.
hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Esperanza zo 18 dec 2011 - 20:22

Jeetje Prosecco, dat is heftig zeg! Ik zag net ook de foto op fb en volgens mij hebben jullie geluk gehad zeg. Maar als ik het goed begrijp, werd jij pas wakker toen het ongeluk al gebeurd was? Dat lijkt me eng zeg.
Hoe voel je je nu?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Sterre zo 18 dec 2011 - 20:23

Wat heftig zeg!! Ik zag het ook al op FB, wat een ravage! Misschien nog een klein gelukje dat je sliep, als je zo'n klap ziet aankomen ga je je veel meer schrap zetten en komt het nog harder aan. Sterkte met je ribben!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Davinia zo 18 dec 2011 - 20:24

Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent!
Gelukkig heb je er niets ernstigs aan over gehouden, maar sterkte met de kneuzingen! hug
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Ilargi zo 18 dec 2011 - 20:29

Zo dat is schrikken! Gelukkig valt het met jullie mee.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 20:41

Jeetje, wat een schrik! Had inderdaad heel anders kunnen aflopen... Hoop dat jullie snel een beetje bijkomen en beterschap!hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 20:42

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig zijn jullie er nog goed vanaf gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Prosecco zo 18 dec 2011 - 20:56

Esperanza schreef:Jeetje Prosecco, dat is heftig zeg! Ik zag net ook de foto op fb en volgens mij hebben jullie geluk gehad zeg. Maar als ik het goed begrijp, werd jij pas wakker toen het ongeluk al gebeurd was? Dat lijkt me eng zeg.
Hoe voel je je nu?

Ja het bizarre is dat ik wakker ben geworden van de rook in de auto, niet van het remmen en zelfs niet van de klap.

En Sterre, dat was inderdaad mijn geluk want ik heb nu nagenoeg geen spierpijn. Alleen de kneuzingen en mijn onwijs dikke en blauwe knie doen zeer.

Esperanza, wie ben jij dan? of was je hiervoor?

ik had trouwens in de OP die foto ook willen zetten maar het is niet gelukt. Dus als het iemand anders wel lukt mag hij in dit topic
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Esperanza zo 18 dec 2011 - 21:10

Je hebt pm Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Rumble zo 18 dec 2011 - 21:15

Jeetje, dat is schrikken! Hoe is het nu met de pijn op je borst dan? En met je vriend?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Suus zo 18 dec 2011 - 21:40

Zo, dat is schrikken! :shock:
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Prosecco zo 18 dec 2011 - 22:00

Nucia schreef:Jeetje, dat is schrikken! Hoe is het nu met de pijn op je borst dan? En met je vriend?

de pijn op m'n bordt is alleen maar erger geworden, maar daar had de arts ook al voor gewaarschuwd.

Mijn vriend heeft ook overal wel pijntjes en dan met name zijn nek en schouders. ook mist hij een heel klein stukje tand dus dat moet even gepolijst worden.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Jeanette zo 18 dec 2011 - 22:35

Tsjee, erg heftig zeg en wat een geluk hebben jullie gehad!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 22:59

Jeetje jullie mogen denk ik wel in jullie handjes klappen dat jullie 'maar' wat pijntjes hebben. Heftig zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 1:01

Zo, dat is flink schrikken zeg! Lijkt me heel heftig om ineens zo wakker te worden. Gelukkig valt het letsel erg mee. Engeltje op je schouder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 1:06

Fijn dat met jullie alles goed blijkt te zijn. Op de kneuzing na dan.
Vriend is dus niet in slaap gevallen?


Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( 384720_10150466570199781_506104780_8263338_1900989810_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Paper Crown ma 19 dec 2011 - 1:26

Smikkell schreef:Fijn dat met jullie alles goed blijkt te zijn. Op de kneuzing na dan.
Vriend is dus niet in slaap gevallen?


Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( 384720_10150466570199781_506104780_8263338_1900989810_n

Jeeeeeetje, wat schrikken!!!! Wat een geluk en ze zeggen wel eens vaker dat je hersenen als er zoiets gebeurd zichzelf 'uitzetten' zodat je het niet bewust kan herinneren meer.. zoals je vriend het niet meer weet..

Dit is een Seat Leon, of niet? Die rolt namelijk uit de VW fabriek. Ik heb ooit eens een ongeluk gehad, mijn neef reed met 160km per uur op een rotonde af.. (zijn vriendin imponeren,oen..) knalden we met 100km/pu tegen een connection bus (na afremmen,natuurlijk) de grille van de voorkant, was dwars door de ruit gevlogen en was op de hoedeplak gekomen, ik een hele snee in mijn bovenarm en allemaal glas, mijn bovenlip kapot en glas onder mijn huid. De auto was onherkenbaar beschadigd, wij 3en hadden niets. De politie, de ambulancebroeders zeiden alleen maar, wees blij dat je in een VW zat, een andere auto waren jullie er minder goed vanaf gekomen.No Dat heb ik altijd onthouden..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Monte ma 19 dec 2011 - 1:30

Jeetje wat verschrikkelijk, maar wat ontzettend fijn dat jullie niets ernstig hebben, want 120km en dat op iemand klappen is niet niks.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-( Empty Re: Dat was ook niet erg leuk wakker worden :-(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum