Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegreis gratis upgrade business/1st class

+25
ekiaam87
Kiara
studiebol
Toet
Suus
Susan
Marin
Caribbeanlover
SoGood
Caroow
Victoria-
_Lacey_
Lejow
ellibre
Snoopy
TukTuk
Paper Crown
_Poppy_
mzcharlotte
Punk'd
Mizz_S
Rouxxxe
Eris
Marsy28
Maple
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  studiebol di 27 aug 2013 - 7:35

 CL op zich niet raar, dat pasje staat op zijn naam, niet op onze naam. Ik denk niet dat ze kunnen zien dat hij samen met iemand vliegt.  En ja hoor toen heb ik het zeker aangenomen, als het me aangeboden wordt waarom niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover di 27 aug 2013 - 10:14

Aha vandaar en ja idd daar zeg je geen nee tegen,dan ben je toch echt gek. Mijn oom is dat ook wel eens gevraagd, ook een vlucht naar de andere kant van de wereld en ook hij maakte daar graag gebruik van. Gezien dat artikel wordt het denk ik amper meer gevraagd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Kiara di 27 aug 2013 - 11:07

Dertien jaar geleden kregen wij (ouders, zusje en ik) een upgrade naar de business class in de schoot geworpen. We vlogen met Lufthansa en moesten overstappen in Frankfurt. Terwijl mijn moeder, zusje en ik naar de gate liepen, werden we aangesproken door een man die vroeg of we alleen reisden. Na geantwoord te hebben dat mijn vader ook nog ergens liep, vroeg de man of we met z'n vieren business class wilden zitten. Uiteraard!

Ook eens gehad dat een vlucht overboekt was en dat ze vrijwilligers zochten die een dag later business class terug naar huis wilden vliegen. Daar kwam een checque van 500 euro per persoon en een gratis overnachting in hotel bij. Ook toen dus gratis business class gevlogen, maar we waren wel een dag later dan gepland thuis

Verder een paar keer bij het online inchecken voor relatief weinig een upgrade gekocht.

Mijn ervaring is dat in de business class men er wel wat netter uitziet dan in de economy class. Een joggingbroek valt uit de toon, maar je hoeft niet opgedirkt daar te zitten ofzo.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover di 27 aug 2013 - 20:20

Maar als iemand een joggingsbroek/pak in business class draagt mogen ze diegene toch niet weigeren ofzo? Er staan voor zover ik weet nergens kledingvoorschriften en ik snap zo'n outfit wel omdat het luchtig zit zeker op langere vluchten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 20:34

Caribbeanlover schreef:Maar als iemand een joggingsbroek/pak in business class draagt mogen ze diegene toch niet weigeren ofzo? Er staan voor zover ik weet nergens kledingvoorschriften en ik snap zo'n outfit wel omdat het luchtig zit zeker op langere vluchten.
Oh uiteraard. Maar als je graag een upgrade wilt, is het handiger om je wat netter te kleden. Dat staat toch verzorgder en dan zijn mensen eerder geneigd je een upgrade te geven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover di 27 aug 2013 - 21:51

Ja maar volgens mij zoals jij al zei is een upgrade bijna niet meer mogelijk. Ik begrijp dat ze eerder iemand met nette kleding een upgrade geven, dan iemand met een joggingpak. Ik bedoelde eigenlijk dat als men het zelf heeft geboekt zich in een joggingbroek/pak hult.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  ekiaam87 do 29 aug 2013 - 9:17

Caribbeanlover schreef:Ja maar volgens mij zoals jij al zei is een upgrade bijna niet meer mogelijk. Ik begrijp dat ze eerder iemand met nette kleding een upgrade geven, dan iemand met een joggingpak. Ik bedoelde eigenlijk dat als men het zelf heeft geboekt zich in een joggingbroek/pak hult.
Mijn vriend gaat binnenkort voor z'n werk een paar dagen weg, hij moet van z'n werk business class vliegen, maar mag juist niet in pak i.v.m. lange vluchten & trombose gevaar Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover do 29 aug 2013 - 9:50

ekiaam87 schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja maar volgens mij zoals jij al zei is een upgrade bijna niet meer mogelijk. Ik begrijp dat ze eerder iemand met nette kleding een upgrade geven, dan iemand met een joggingpak. Ik bedoelde eigenlijk dat als men het zelf heeft geboekt zich in een joggingbroek/pak hult.
Mijn vriend gaat binnenkort voor z'n werk een paar dagen weg, hij moet van z'n werk business class vliegen, maar mag juist niet in pak i.v.m. lange vluchten & trombose gevaar Wink
In BC moeten vliegen zou ik ook geen probleem vinden. Waarom moet hij dat perse voor zijn werk? Wat heeft een pak met trombose te maken? Dat gevaar is er in iedere klasse vandaar die kaart met oefeningen, dus dat men sowieso niet de hele vlucht alleen maar op staat om naar de wc te gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  SoGood do 29 aug 2013 - 10:27

Ik vlieg weleens BC en mijn ervaring is dat veel zakenmannen gewoon in relaxte kleding reizen en voor de landing zich in pak kleden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Harrison do 29 aug 2013 - 10:42

Ik heb wel eens een upgrade naar BC gehad omdat het vliegtuig overboekt was. Dat was heel chill! 
En ohjaa! Toen ik naar Zuid-Afrika ging was het vliegtuig halfleeg dus iedereen kon relax gaan liggen en toen werden we gewoon over het hele vliegtuig verdeeld en zat ik ook BC. Was ook relax.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover do 29 aug 2013 - 20:29

Ik zou het nooit durven vragen, maar je zou bijv. heel subtiel iets te hard tegen je partner het volgende kunnen zeggen zodra je het vliegtuig in gaat ( wat lijkt me dat heerlijk in de BC vliegen) aangezien wij altijd eerst langs de BC lopen voordat we naar onze stoelen gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple vr 30 aug 2013 - 1:05

Caribbeanlover schreef:Ik zou het nooit durven vragen, maar je zou bijv. heel subtiel iets te hard tegen je partner het volgende kunnen zeggen zodra je het vliegtuig in gaat ( wat lijkt me dat heerlijk in de BC vliegen) aangezien wij altijd eerst langs de BC lopen voordat we naar onze stoelen gaan.
Ik heb geen partner mee :nopompom: 

Sowieso zou ik dát al niet zo snel doen, bij mij ligt het er dan te dik bovenop.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover vr 30 aug 2013 - 2:17

SoGood schreef:Voor comfortclass zou ik niet extra bijbetalen. Je krijgt niet heel veel meer waar voor je geld vind ik zelf. Businessclass is wel echt een heel verschil, dan kan je echt slapen en heb je geen last van je medepassagiers en krijg je serieus lekker eten. Je komt dan gewoon uitgerust aan op de plaats van bestemming. Heel fijn als je ver moet reizen. Als economy reiziger krijg je dat soort plaatsen helaas niet snel toegewezen, ik acht je kans op een businessclass stoel erg klein.
Ik ben het niet met je eens, want wij vliegen altijd CC. Mijn man zit met EC met zijn knieen tegen de voorste stoel en dat vind hij irritant. Van mij hoeft CC niet perse omdat ik een kabouterlengte heb:razz: .
Heb hem meerdere keren gezegd dat hij dan wel in CC kan en dan ga ik in EC, oke niet echt gezellig, maar het scheelt weer ietsje. Dat vind hij ook en dus vliegen we beide CC.
Een keer was het alleen mogelijk om het voor de terugvlucht pas een aantal dagen van te voren te boeken en dus moesten wij dat op de hotelkamer gaan bellen (was volgens mij Martinair).
We waren dus net te laat, want het was vanaf 72 uur van te voren en wij dachten dat het vanaf was, dus ook minder dan 72 kon.
Mijn man heeft echt niet lekker gezeten in EC.

Het scheelt ook wel in welke klasse je zit qua prijs. Wij hebben nu stoelen voor € 20,00 per persoon per enkele reis. Laatst ging ik kijken en toen zag ik dat het voor onze data heen € 40,00 p.p. en terug maar liefst € 145,00 p.p................dat scheelt heel veel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover vr 30 aug 2013 - 2:19

ellibre schreef:
Iemand schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Ik vind dat krappe ook wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk zit je ruimer in eerste klas maar ik voel me geen vee dat vervoerd moet worden in de EC.

En ik vind het ook niet perse hebberig overkomen. Waarschijnlijk heeft ze ooit eens ergens gehoord dat je dan meer kans maakt om een upgrade en vraagt ze zich nu af of ze zelf nog iets kan doen om die kans te vergroten. Ik zou er alleen geen rekening mee houden. De kans is vrij minimaal dat het je lukt.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe lang je bent. Mijn vriend is 2 meter lang en kan gewoon niet normaal zitten in Economy, dan zit hij de hele vlucht met zijn benen klem.
Waarom kies je dan niet voor CC? Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik dacht dat je vanaf een bepaalde lengte recht hebt op stoelen met extra beenruimte zonder bij te betalen. Kan je altijd even navragen hoe dat zit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover vr 30 aug 2013 - 2:20

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zou het nooit durven vragen, maar je zou bijv. heel subtiel iets te hard tegen je partner het volgende kunnen zeggen zodra je het vliegtuig in gaat ( wat lijkt me dat heerlijk in de BC vliegen) aangezien wij altijd eerst langs de BC lopen voordat we naar onze stoelen gaan.
Ik heb geen partner mee :nopompom: 

Sowieso zou ik dát al niet zo snel doen, bij mij ligt het er dan te dik bovenop.
Hoezo?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 4:32

Caribbeanlover schreef:
ellibre schreef:
Iemand schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Ik vind dat krappe ook wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk zit je ruimer in eerste klas maar ik voel me geen vee dat vervoerd moet worden in de EC.

En ik vind het ook niet perse hebberig overkomen. Waarschijnlijk heeft ze ooit eens ergens gehoord dat je dan meer kans maakt om een upgrade en vraagt ze zich nu af of ze zelf nog iets kan doen om die kans te vergroten. Ik zou er alleen geen rekening mee houden. De kans is vrij minimaal dat het je lukt.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe lang je bent. Mijn vriend is 2 meter lang en kan gewoon niet normaal zitten in Economy, dan zit hij de hele vlucht met zijn benen klem.
Waarom kies je dan niet voor CC? Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik dacht dat je vanaf een bepaalde lengte recht hebt op stoelen met extra beenruimte zonder bij te betalen. Kan je altijd even navragen hoe dat zit.
Vroeger kon je er om vragen maar meestal gold dat vanaf 2 meter. En dan moest je nog geluk hebben de eerste te zijn want wat er niet is, kun je ook niet weggeven. Ging dan meestal om de stoelen bij de nooduitgang. Dat zijn tegenwoordig de stoelen waar ze gewoon extra geld voor vragen.

En ik had het overigens ook over Maple in mijn post, niet over een vent van 2 meter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Reeza vr 30 aug 2013 - 4:38

Wat ik tegenwoordig altijd doe is van tevoren stoelen reserveren en dan neem ik de stoelen bij de nooduitgang/eerste rij. Betaal je ook wat extra voor, maar dat doe ik graag voor extra beenruimte! Wij zijn dan ook behoorlijk lang (1.85 & 1.90) en dan is die beenruimte zeer welkom.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Feline vr 30 aug 2013 - 4:53

Wij zaten afgelopen vlucht direct achter BC en ik kon m'n benen strekken en dan nog niet de stoel voor me raken Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple vr 30 aug 2013 - 6:58

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zou het nooit durven vragen, maar je zou bijv. heel subtiel iets te hard tegen je partner het volgende kunnen zeggen zodra je het vliegtuig in gaat ( wat lijkt me dat heerlijk in de BC vliegen) aangezien wij altijd eerst langs de BC lopen voordat we naar onze stoelen gaan.
Ik heb geen partner mee :nopompom: 

Sowieso zou ik dát al niet zo snel doen, bij mij ligt het er dan te dik bovenop.
Hoezo?
Mwah, ik neem aan dat iedereen in het vliegtuig het fijner zou vinden om in een duurdere klasse te vliegen, ik zie niet in waarom ik dat op ene terloopse manier zou proberen te benadrukken om zo ene upgrade te krijgen. Dat hebben ze meteen door Laughing en dan zie ik niet in waarom ze mij zouden kiezen. Vaak gaat zo'n upgrade toch naar frequent flyers.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 7:07

Wij hadden voor zowel heen als terug de stoelen van tevoren geboekt. Heen bij de nooduitgang, dus lekker veel ruimte en languit zitten. Terug in een rij van 2 ergens achterin. Mijn vriend is ook erg lang, heen ging prima, terug zat hij aan de buitenkant zodat hij alsnog zijn benen kon strekken, en introk als er mensen door het pad liepen.

Tijdens beide vluchten was er een stel dat allebei heel lang was en aan het checken was bij de stewardess of ze niet ergens anders konden zitten want ze zaten zo krap en er waren nog stoelen vrij. We vertrokken ook nog niet, dus grote kans dat die mensen nog kwamen...dat zei ze ook tegen hen, alleen als ze echt leeg blijven. 

Terug was het een vrij forse man die bijna vastzat in z'n stoel en toch wel graag bij de nooduitgang wilde zitten. Het was een beetje een grote beer met wie je geen ruzie zou willen, ook qua gezichtsuitdrukking. Hij had het idee dat de mensen waar hij naast zat bang voor hem waren en ook mede daarom wilde verplaatsen... Hij had geluk, en heeft erna met de mensen waar hij naast zat vrijwel de hele vlucht zitten kletsen, al was het dan wel in een stoel die eigenlijk niet paste.

Ik snap dat nooit zo goed, en wat sommigen hier al zeggen...als je al vrij lang bent (of in het geval van die man vrij fors) dan kun je toch beter zelf je stoel boeken zodat je weet dat je een beetje redelijk zit? Om dan maar bij de stewardess te gaan lopen leuren of ze ergens anders mogen zitten...
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover za 31 aug 2013 - 1:30

Iemand schreef:
Caribbeanlover schreef:
ellibre schreef:
Iemand schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Ik vind dat krappe ook wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk zit je ruimer in eerste klas maar ik voel me geen vee dat vervoerd moet worden in de EC.

En ik vind het ook niet perse hebberig overkomen. Waarschijnlijk heeft ze ooit eens ergens gehoord dat je dan meer kans maakt om een upgrade en vraagt ze zich nu af of ze zelf nog iets kan doen om die kans te vergroten. Ik zou er alleen geen rekening mee houden. De kans is vrij minimaal dat het je lukt.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe lang je bent. Mijn vriend is 2 meter lang en kan gewoon niet normaal zitten in Economy, dan zit hij de hele vlucht met zijn benen klem.
Waarom kies je dan niet voor CC? Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik dacht dat je vanaf een bepaalde lengte recht hebt op stoelen met extra beenruimte zonder bij te betalen. Kan je altijd even navragen hoe dat zit.
Vroeger kon je er om vragen maar meestal gold dat vanaf 2 meter. En dan moest je nog geluk hebben de eerste te zijn want wat er niet is, kun je ook niet weggeven. Ging dan meestal om de stoelen bij de nooduitgang. Dat zijn tegenwoordig de stoelen waar ze gewoon extra geld voor vragen.

En ik had het overigens ook over Maple in mijn post, niet over een vent van 2 meter.
Dat zeg ik toch niet! Ik had het tegen Ellibre, haar vriend is 2 meter.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gast za 31 aug 2013 - 1:46

Je zegt dat hij ws recht heeft op meer ruimte omdat hij lang is, daar reageer ik op. De laatste opmerking had ik ook niet tegen jou dus chill met je bill.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 3 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum