Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegreis gratis upgrade business/1st class

+25
ekiaam87
Kiara
studiebol
Toet
Suus
Susan
Marin
Caribbeanlover
SoGood
Caroow
Victoria-
_Lacey_
Lejow
ellibre
Snoopy
TukTuk
Paper Crown
_Poppy_
mzcharlotte
Punk'd
Mizz_S
Rouxxxe
Eris
Marsy28
Maple
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 0:04

Wie heeft dat wel eens gehad en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik heb begrepen dat de kans op een upgrade als je alleen reist iets groter is, en het lijkt me vooral voor de terugweg wel prettig. Ik heb dan namelijk een nachtvlucht en kan normaliter echt niet slapen in het vliegtuig omdat de stoelen te recht staan en ik doormruimtegebrek m'n draai niet kan vinden. Ik denk dat dat stukje extra comfort dan wel een welkome afwisseling zal zijn.
Heeft business/1st class ook kledingvoorschriften? Ik kan me namelijk zo voorstellen dat je er met je joggingbroek niet in komt Laughing

Ik denk sowieso niet dat ik het voor elkaar ga krijgen hoor, maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Ik vlieg heen met SwissAir en terug met Lufthansa.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marsy28 zo 25 aug 2013 - 0:28

Waar ga je heen?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Eris zo 25 aug 2013 - 0:34

Paar weken terug kreeg ik wel een upgrade naar comfort class toen ik alleen reisde. Helaas is business class of 1st class me nog nooit gelukt.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Rouxxxe zo 25 aug 2013 - 0:44

Sorry, maar ik vind dit eigenlijk een beetje raar.. Als je zo graag first class wil vliegen koop dan gewoon een ticket in die klasse. Toen mijn vriend en ik premium comfort naar Amerika vlogen wilde er ook mensen daar komen zitten, ze kwamen toen met een verhaal dat hun oude moeder niet goed was behandeld door Arke, en vonden dat ze daarom wel recht hadden op een gratis upgrade naar premium comfort. Op stoelen waar een ander voor betaald had. Ze zijn toen gewoon terug gezet door de purser.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Mizz_S zo 25 aug 2013 - 0:49

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom zij jou een gratis upgrade zouden moeten geven. Er is hier geen sprake van een fout oid van hen toch, dus ter compensatie is het niet? Dat jij niet goed kunt slapen lijkt mij niet echt hun probleem, dan had je zelf duurdere tickets moeten boeken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 0:50

Rouxxe, weet je, lukt het niet dan lukt het niet en dan zal ik écht niet klagen dat ik gewoon economy vlieg. Het is meer dat ik zoiets heb van 'nee heb je, en ja kun je krijgen'. Ik ga niet alles op alles zetten om maar een hogere klasse te vliegen hoor, want als ik dat per sé wilde, en pertinent geen economy, dan had ik het inderdaad wel direct geboekt smile

Edit: ik vroeg het meer omdat ik weleens gehoord heb dat alleenreizenden wel eens een upgrade konden krijgen. Niet omdat ik vind dat ik een speciale behandeling verdien of de reisorganisatie een fout heeft gemaakt. Integendeel zelfs.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 0:55

Eris schreef:Paar weken terug kreeg ik wel een upgrade naar comfort class toen ik alleen reisde. Helaas is business class of 1st class me nog nooit gelukt.
Werd die je gewoon aangeboden?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Punk'd zo 25 aug 2013 - 1:13

Ik heb een aantal keer bij verre vluchten net op de eerste paar rijen van de economy gezeten en de mensen die first class vlogen hadden ook gewoon relaxte kleding aan. Er zaten zelf 2 koters van een jaar of 8 op van die mega stoelen (Ik gezond jaloers natuurlijk haha).

Er zat in iedergeval niemand in stropdas Wink 

Mijn nichtje van 10 jaar heeft het een keer voor elkaar gekregen. Op een of andere manier vond de stewardess haar zo'n leuk grietje dat ze vroeg aan mijn nichtje vroeg of ze businessclass wilde vliegen. Mijn nichtje zei natuurlijk JA! maar vroeg wel wat er dan met haar ouders en broer en zusje gebeurde. Geen probleem er waren genoeg stoelen. Zaten ze daar met zijn 5-en businessclass door haar lieve lach. (Was naar Bangkok).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 1:16

Ik reis erg veel alleen maar het is mij nooit overkomen. Een vriendin van mij wel maar zij vloog met het bedrijf waar ze zelf voor werkte en moest sowieso in een net pak vliegen. Ze zei ook dat nette kleding een vereiste was (in principe) als je zo'n upgrade wil. Ze had zo'n ticket dat ze mee mag als er nog een plekje was en die was er toen alleen nog in die klasse dus had ze gewoon geluk.

Ik zou er verder niet op hopen, zou zelf verder niet eens het lef hebben om daar naar te vragen trouwens. Als je slecht slaapt kun je beter een andere oplossing bedenken (slaaptabletje bv?). Trouwens, je komt hoe dan ook gaar terug met het tijdsverschil lijkt mij. Of je nu slaapt of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 1:19

Haha Punk'd, wat leuk! Ik heb helaas geen schattig meisje bij me Laughing

Voor het slapen ga ik sowieso een pilletje bij de huisarts halen denk ik, en met het tijdsverschil: Dat is er wel, maar als ik m'n laatste nacht in Toronto goed in plan dan zou ik de nachtvlucht goed als nacht kunnen rekenen om zo zo min mogelijk jetlag te hebben.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  mzcharlotte zo 25 aug 2013 - 1:22

Het is een vriendin van mij gelukt toen we samen waren. Er was een overboeking van één plaats en nog ruimte in de 1e class. Omdat het haar verjaardag was, heb ik haar laten gaan natuurlijk. Ik denk dat het puur geluk is. Kijk of je een stoel bij de nooduitgang of op de eerste rij van de economy class kan krijgen, dat scheelt qua beenruimte in elk geval. Misschien heb je geluk en is er ergens een rij vrij.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Eris zo 25 aug 2013 - 1:28

Maple schreef:
Eris schreef:Paar weken terug kreeg ik wel een upgrade naar comfort class toen ik alleen reisde. Helaas is business class of 1st class me nog nooit gelukt.
Werd die je gewoon aangeboden?
Ja. Ik zou dat soort dingen nooit vragen of mijn charmes in de stijd gooien om dat af te dwingen. Het liep gewoon toevallig zo.

Ik had geen stoel gereserveerd, vind ik nooit zo belangrijk om te doen. Dus toen ik het vliegtuig in ging keek ik pas op m'n ticket waar ik moest gaan zitten. Schoot een steward mij aan en wees mij aan waar ik kon gaan zitten, dat bleek comfort class te zijn.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 1:35

Maple schreef:Haha Punk'd, wat leuk! Ik heb helaas geen schattig meisje bij me Laughing

Voor het slapen ga ik sowieso een pilletje bij de huisarts halen denk ik, en met het tijdsverschil: Dat is er wel, maar als ik m'n laatste nacht in Toronto goed in plan dan zou ik de nachtvlucht goed als nacht kunnen rekenen om zo zo min mogelijk jetlag te hebben.
Dat denk ik ook altijd laughcry. Maar het is gewoon extra lastig (naar mijn ervaring) als je maar kort naar het buitenland gaat met zo'n tijdsverschil. Omdat je dan nog eigenlijk aan het wennen bent aan het tijdsverschil en je het weer in de war schopt. Het gaat natuurlijk niet alleen om het slapen he? Een jetlag zit in je hele lijf, het hele functioneren. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Ik ga bij voorkeur gewoon niet meer naar landen met een dergelijk tijdsverschil, hooguit nog 1 keer per jaar. Meer trek ik echt niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  _Poppy_ zo 25 aug 2013 - 1:38

Wij kregen toen bij het inchecken ineens comfort class tickets voor ons 2en. Kwam omdat we de piloot kenden Wink Wij wisten niet dat hij ons terugvloog, pas toen we hoorden wie de gezagvoerder was wisten we het, haha. Vlogen terug uit Mexico.
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 1:53

Ik geloof niet dat er plek is. Heel vaak reizen zakenlui naar dat soort bestemmingen en wordt er first class gevlogen. Ik vind 't wel een beetje 'hebberig' maple. Waarom denk jij dat er privileges zijn aan alleen reizen? Wij vliegen bijna overal business/premium class heen en ik zou het niet zo tof vinden dat ik zo'n €700/800,- meer betaal, maar sommigen 't gewoon 'krijgen'. Ga je gewoon trouwens bij check-in vragen om een upgrade? Want bij online check in zijn sowieso aan de hand van de classe die geboekt is de bepaalde stoelen aan te klikken. Je moet mazzel hebben, en ze houden tot 't laatste moment stoelen vrij voor betaalde upgrades dus ja, lief lachen naar de stewardessen kan je helpen. Toen wij naar de dominicaanse republiek waren, volgen we ook first en de stoelen die vrij waren sliepen om de beurt stewardessen/pursers.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 1:55

Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 2:02

Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  TukTuk zo 25 aug 2013 - 2:10

Paper Crown schreef:Ik geloof niet dat er plek is. Heel vaak reizen zakenlui naar dat soort bestemmingen en wordt er first class gevlogen. Ik vind 't wel een beetje 'hebberig' maple. Waarom denk jij dat er privileges zijn aan alleen reizen? Wij vliegen bijna overal business/premium class heen en ik zou het niet zo tof vinden dat ik zo'n €700/800,- meer betaal, maar sommigen 't gewoon 'krijgen'. Ga je gewoon trouwens bij check-in vragen om een upgrade? Want bij online check in zijn sowieso aan de hand van de classe die geboekt is de bepaalde stoelen aan te klikken. Je moet mazzel hebben, en ze houden tot 't laatste moment stoelen vrij voor betaalde upgrades dus ja, lief lachen naar de stewardessen kan je helpen. Toen wij naar de dominicaanse republiek waren, volgen we ook first en de stoelen die vrij waren sliepen om de beurt stewardessen/pursers.
Ze zegt toch nergens dat de privileges aan alleen reizen zitten? Het is gewoon een feit dat alleen reizen 1 van de dingen is die het kans op een gratis upgrade vergroot. En het is toch mooi mee genomen als je die upgrade aangeboden krijgt?
Las er laatst op een website nog iets over, en daar stond dit:

Top 10 tips om kans te maken op een gratis vliegticket upgrade:


  - Wees vriendelijk en beleefd, 82% zegt dat dit een groot verschil maakt.
  - Word lid van het frequent flyer programma van de betreffende luchtvaartmaatschappij, 80% geeft aan dat dit je kans vergroot.
  - Reis alleen, 72% zou eerder een upgrade geven aan een alleenreizende passagier.
  - Maak ze attent op je verzwikte enkel, het hebben van een blessure of verwonding verhoogt je kansen volgens 65%.
  - Kleed je netjes, 59% geeft eerder een upgrade aan een goedgeklede passagier.
  - Vertel het cabinepersoneel dat je op huwelijksreis bent, 58% zou eerder een upgrade geven aan een pas getrouwd stel.
  - Word vrienden met iemand die werkzaam is als cabinepersoneel lid, 5% geeft toe eerder een upgrade te geven aan vrienden of familie.
  - Reis op minder populaire tijdstippen, als er meer stoelen vrij zijn is de kans groter op een upgrade zegt 47%
  - Vertel een dramatisch verhaal zodat ze medelijden krijgen, 35% zegt dat het hun beslissing kan beïnvloeden.
  - Zorg dat je er op je best uitziet, 31% geeft eerder een upgrade aan welverzorgde en knappe passagiers.

http://www.thailandblog.nl/vliegtickets/kans-gratis-vliegticket-upgrade-bangkok/
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 2:13

Hahaha, al die smoesjes vertellen ga ik sowieso niet doen, dat alles komt wél hebberig over lol! 
Of, nouja, ik kan natuurlijk altijd zeggen dat ik in m'n eentje op honeymoon ben.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  TukTuk zo 25 aug 2013 - 2:16

Maple schreef:Hahaha, al die smoesjes vertellen ga ik sowieso niet doen, dat alles komt wél hebberig over lol! 
Of, nouja, ik kan natuurlijk altijd zeggen dat ik in m'n eentje op honeymoon ben.
Ja of om het helemaal goed te doen, aankomen in een rolstoel met je been in het gips en dan zeggen dat je op huwelijksreis bent, maar je bent in de steek gelaten door je kersverse man waardoor je nu alleen reist, en je dus heeeeel zielig bent Laughing 
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Snoopy zo 25 aug 2013 - 2:16

Ik heb het meegemaakt, maar hoefde er niks voor te doen, zou het ook nooit gevraagd hebben. Ik had een transfer en toen ik wilde boarden bleek dat ik was omgezet en kreeg een andere boardingpas. Kleding werd niet naar gekeken. Weet ook niet wat de reden was, of ze hadden plekken te kort in economy, of plekken over in business die ze wilde vullen of zo. Ik reisde alleenn, maar er waren ook twee stellen die waren omgezet. Hangt maar net van de beschikbare stoelen af natuurlijk.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 2:17

Maple schreef:Hahaha, al die smoesjes vertellen ga ik sowieso niet doen, dat alles komt wél hebberig over lol! 
Of, nouja, ik kan natuurlijk altijd zeggen dat ik in m'n eentje op honeymoon ben.
lol!  In feite is dat wel zo, aangezien je met je ex geen honeymoon had. Maar ik weet niet, het is gewoon een dingetje van mij, ik ben zelfs zo'n schaap die geen snoepje pakt of stukje kaas in de supermarkt omdat ik vind dat dat gewoon hebberig is haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 2:19

Paper Crown schreef:
Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Ik vind dat krappe ook wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk zit je ruimer in eerste klas maar ik voel me geen vee dat vervoerd moet worden in de EC.

En ik vind het ook niet perse hebberig overkomen. Waarschijnlijk heeft ze ooit eens ergens gehoord dat je dan meer kans maakt om een upgrade en vraagt ze zich nu af of ze zelf nog iets kan doen om die kans te vergroten. Ik zou er alleen geen rekening mee houden. De kans is vrij minimaal dat het je lukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 2:20

TukTuk schreef:
Maple schreef:Hahaha, al die smoesjes vertellen ga ik sowieso niet doen, dat alles komt wél hebberig over lol! 
Of, nouja, ik kan natuurlijk altijd zeggen dat ik in m'n eentje op honeymoon ben.
Ja of om het helemaal goed te doen, aankomen in een rolstoel met je been in het gips en dan zeggen dat je op huwelijksreis bent, maar je bent in de steek gelaten door je kersverse man waardoor je nu alleen reist, en je dus heeeeel zielig bent Laughing 
Dat ga ik doen Laughing 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  ellibre zo 25 aug 2013 - 2:47

Iemand schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Ik heb besloten het niet te gaan vragen en het wel af te wachten. En ik vind het vervelend dat ik nu als hebberig word neergezet omdat ik me iets afvraag wat wel vaker bij airlines gedaan wordt.
Het komt gewoon zo over, sorry. Je moet doen wat jij wil, uiteindelijk zit jij uren krap in een vliegtuig en niet ik.
Ik vind dat krappe ook wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk zit je ruimer in eerste klas maar ik voel me geen vee dat vervoerd moet worden in de EC.

En ik vind het ook niet perse hebberig overkomen. Waarschijnlijk heeft ze ooit eens ergens gehoord dat je dan meer kans maakt om een upgrade en vraagt ze zich nu af of ze zelf nog iets kan doen om die kans te vergroten. Ik zou er alleen geen rekening mee houden. De kans is vrij minimaal dat het je lukt.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe lang je bent. Mijn vriend is 2 meter lang en kan gewoon niet normaal zitten in Economy, dan zit hij de hele vlucht met zijn benen klem.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum