Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegreis gratis upgrade business/1st class

+25
ekiaam87
Kiara
studiebol
Toet
Suus
Susan
Marin
Caribbeanlover
SoGood
Caroow
Victoria-
_Lacey_
Lejow
ellibre
Snoopy
TukTuk
Paper Crown
_Poppy_
mzcharlotte
Punk'd
Mizz_S
Rouxxxe
Eris
Marsy28
Maple
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 2:50

Mijn vriend ook, die zit echt klem in die stoelen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  _Lacey_ zo 25 aug 2013 - 3:47

Ik heb het eens meegemaakt op een binnenlandse vlucht in Argentinië. Hoefde er niks voor te doen, ik kreeg die plek gewoon. Wel jammer dat het 'maar' een vlucht van drie en een half uur was Razz 

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Victoria- zo 25 aug 2013 - 3:50

Tuk tuk, aan jou stukje moest ik ook meteen denken. Heb het  pas ook ergens gelezen.

Vragen om een upgrade vind ik best brutaal. Krijg er een beetje een dubbeltje op de eerste rij gevoel bij.

Ik heb wel een keer een upgrade gehad toen ik een lange vlucht had. Dit was trouwens niet op Schiphol maar pas bij de tussenstop in Madrid. Het vliegtuig was toen overboekt. Ze hebben toen willekeurig een keuze gemaakt en ik kreeg het te horen toen we weer instapte. Er waren toen ook stelletjes die een upgrade kregen. Dit is overigens alweer 9 jaar geleden.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caroow zo 25 aug 2013 - 4:27

Toen ik vorig jaar terugvloog uit Turkije wilde de stewardess een stoel voor me regelen waar niemand naast me zat (omdat ik 12 weken zwanger was Very Happy ), maar van mij hoefde die moeite niet. Bleek naast een hartstikke aardig meisje te zitten waar ik de hele vlucht heel gezellig mee heb gekletst.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 5:41

Voor comfortclass zou ik niet extra bijbetalen. Je krijgt niet heel veel meer waar voor je geld vind ik zelf. Businessclass is wel echt een heel verschil, dan kan je echt slapen en heb je geen last van je medepassagiers en krijg je serieus lekker eten. Je komt dan gewoon uitgerust aan op de plaats van bestemming. Heel fijn als je ver moet reizen. Als economy reiziger krijg je dat soort plaatsen helaas niet snel toegewezen, ik acht je kans op een businessclass stoel erg klein.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 8:43

TO, Kan je geen Comfort Class boeken,? Is vaak niet zo duur.

Ik vind dat nooit zo leuk als mensen proberen om van alles gratis te krijgen. Een keer zat er een jongen net als wij ook in de comfort class en hij kende een stewardess die aan boord werkte. Ze schenken altijd uit blikjes en hij kreeg een hele. Toen ik vroeg om een heel blikje (ik dacht dat dat nieuw was) zei de stewardess dat het niet kon. Toen heb ik haar maar even gezegd dat daar een jongen zit die blijkbaar een stewardess kent en een voorkeursbehandeling volgens mij kreeg. Dat blikje heb ik gehad, maar ja uiteindelijk betaal ik ook voor de vlucht incl. drinken.

Gratis willen zitten in hogere klassen vind ik wat anders. Heb hier wel eens eerder gelezen dat je het gewoon kan vragen. Dus toen wij weer een keer op vakantie gingen vroeg ik of dat waar was wat dus niet zo was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 8:47

CBL: Ik heb al geboekt, mijn budget reikt helaas niet ver genoeg voor een hogere klasse. Maar geen probleem, ik ga niks vragen en word ik ergens anders ingedeeld dan is dat heel fijn, maar vlieg ik economy dan is at ook prima. Lijkt me ergens ook veel gezelliger.

Het gaat me trouwens niet om de beenruimte hoor, benen heb ik amper laughcry Meer dat ik gewoon geen houding weet te vinden om in slaap te komen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marin zo 25 aug 2013 - 9:00

Dat is m'n vriend echt super vaak gelukt naar Amerika. Inderdaad in z'n eentje en dan niet aan de balie vragen want dan zeggen ze nee, maar pas in het vliegtuig zelf. Gewoon heel vriendelijk de stewardess aanspreken en zeggen van goh ik snap dat t nu even druk is maar als er straks nog plek is en je tijd hebt als we zijn opgestegen, zou je dan kunnen kijken of er nog een plekje is in de business class.
Lukte m bijna altijd.
Maar tegenwoordig worden veel BC seats na het opstijgen juist verkocht dus gratis kan t dan niet meer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 9:04

Van mij mag je het vragen, maar zelf zou ik het niet. Als er dan gezegd wordt dat het niet kan of sowieso nooit kan sta ik voor lul vind ik zelf.
Weet niet met wie je vliegt, maar wij hebben nu met Arke voor € 20,00 p.p. per enkele reis dus CC. Overigens schommelen die prijzen ook vaak en de volgende dag was een enkeltje ineens € 70,00 pp, zo je maar weer.
Wat dat slapen betreft snap ik je wel, maar in CC heb ik daar ook al moeite mee.


Marin, verschilt dat niet per maatschappij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marin zo 25 aug 2013 - 9:32

Verschilt wat niet per maatschappij?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 9:36

Dat veel stoelen in BC  pas tijdens de vlucht te koop zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marin zo 25 aug 2013 - 9:39

Caribbeanlover schreef:Dat veel stoelen in BC  pas tijdens de vlucht te koop zijn.
Oh dat. Ja dat zal wel verschillen per maatschappij ja. Ik merk het de laatste jaren bij de grote maatschappijen steeds vaker in elk geval. Bij KLM was het naar Tanzania voor €170 euro extra, in het vliegtuig. Ja hallo, wie denkt dan van 'goh nou, dat ga ik eens doen..'
Maar in dat geval is het vrij onmogelijk om gratis upgrade nog te krijgen. Denk dat dat vroeger gebruikelijker was, dat wilde ik er mee zeggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Susan zo 25 aug 2013 - 9:42

Als ik stewardess was zou ik zo'n plek eerlijk gezegd juist niet zo snel geven aan iemand die er uit zichzelf om vraagt, dan zou ik denken: boek dan gewoon zo'n stoel als je daar zo graag wil zitten. Sowieso vind ik het een rare constructie en ik vind het logisch dat ze er geld voor zijn gaan vragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 20:07

Ik heb even gekeken op de site waar wij geboekt hebben voor de datum dat wij gaan. Zoals in iedere klasse heb je verschil in stoeltypes ook al zijn het exact dezelfde stoelen dus ik hoop dat het ooit gaat veranderen en ze allemaal gewoon A zijn en niet B, C, D, E, etc.

Bij Arkefly heb  je Economy Class, Comfort Class, Premium Comfort Class en Star Class. Gek genoeg kan je bij de organisatie waar wij geboekt hebben die laatste niet kiezen, maar dat kan ongetwijfeld uiteindelijk wel eventueel apart van hun dus bij Arkefly zelf.

Zo is heen op de dag dat wij gaan Premium Comfort - I ( + € 135,00) enkeltje voor 1 persoon.
Terug is het Premium Comfort - W ( + € 245,00) enkeltje voor 1 persoon.

Wat een achterlijke prijzen! Je zit ongetwijfeld perfect, de kans dat je kunt slapen is wellicht groter, maar nee ik vind het te duur en dan zit ik maar wat krapper!

Moet wel zeggen als we aan boord gaan en ik zie mensen daar zitten ben ik wel even jaloers. Als ik veel geld had en/of gewonnen zou ik het zo doen hoor dat wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 4:05

Maple, interessant artikel wat het gratis upgraden nog moeilijker gaat maken:

http://ticketspy.nl/deals/gespot-bij-klm-de-business-class-upgrade-veiling/
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 4:12

Haha, ja, ik had het vanmorgen al gelezen! Ik vind het wel best zo :P 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Suus ma 26 aug 2013 - 4:14

Mijn man en ik kregen toen we terugvlogen vanuit Australie een upgrade van economy naar business class. Economy was overboekt en er was nog plek in de business class. Dit kregen we te horen bij het boarden, we hebben er niet om gevraagd ofzo, maar het was wel heerlijk Very Happy 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 6:46

Dan is het juist leuk, niet als je erom gaat bedelen. Business class wat leuk zeg dat wil ik ook wel eens meemaken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 6:50

Ik gaaaa ook niet beeheeheedelen! :nopompom: 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 6:52

Hahaha

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 7:00

Een vriendin van mij mocht een keer business class vliegen. Maar zij was 14 of 15 en vloog alleen naar Bali. (Nu ik dit typ vraag ik me af of dit verhaal wel klopt, mag je wel alleen vliegen als je zo jong bent? Ik weet zeker dat het op de middelbare school in de 3e of 4e was.. Dan ben je toch 14 of 15? Hmm.. of ze is eens keer blijven zitten en was dan net 16)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  TukTuk ma 26 aug 2013 - 7:01

Toet schreef:Een vriendin van mij mocht een keer business class vliegen. Maar zij was 14 of 15 en vloog alleen naar Bali. (Nu ik dit typ vraag ik me af of dit verhaal wel klopt, mag je wel alleen vliegen als je zo jong bent? Ik weet zeker dat het op de middelbare school in de 3e of 4e was.. Dan ben je toch 14 of 15? Hmm.. of ze is eens keer blijven zitten en was dan net 16)
Ja dat mag, ik was ook heel jong toen ik de eerste keer vloog, vloog toen samen alleen met mijn zus, waren beide onder de 15.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 8:41

Moet er dan niet een stewardess zijn die zulke kids begeleid?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  studiebol ma 26 aug 2013 - 9:43

Mijn vriend vliegt heel veel hij heeft ook zo'n frequent flyer pasje. Heel af en toe als er ruimte over is wordt hem gevraagd of hij een upgrade wil die neemt hij dan idd wel altijd aan.
Het is hem ook eens aangeboden toen we met zijn tweeen waren maar toen vroegen ze mij niet dus ik was het er niet mee eens smile  Kwamen ze later terug dat we allebei een upgrade konden krijgen.
Oh en trouwens ik denk niet dat ik het zelf zou vragen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 19:37

Raar dat ze eerst jou niet vroegen en ook raar dat ze dan verwachten dat je apart gaat zitten. Hebben jullie het aanbod aangenomen? Ja zeker he. Als ze het aanbieden zeg ik ook ja da's juist leuk als ze het vragen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegreis gratis upgrade business/1st class - Pagina 2 Empty Re: Vliegreis gratis upgrade business/1st class

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum