Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand handig met de Ipad?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Iemand handig met de Ipad?

Bericht  Pinkel za 24 aug 2013 - 19:31

Goedemorgen!

Ik heb een probleem met de Ipad en ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen. Als ik een betaling wil doen vraagt hij sinds gister een extra verificatie. Ik moet 2 vragen beantwoorden, maar dat heb ik nooit ingesteld in het begin, dus weet ook de antwoorden niet, en kan nu dus ook geen aankopen doen.
En ik krijg het dus ook niet voor elkaar om die beveiligingsvragen te wijzigen. Iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen??
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Re: Iemand handig met de Ipad?

Bericht  silly-one za 24 aug 2013 - 19:38

je moet dan naar instellingen en beveligingen en daar bij de juiste app het schuifje omzetten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Re: Iemand handig met de Ipad?

Bericht  Pinkel za 24 aug 2013 - 19:48

silly-one schreef:je moet dan naar instellingen en beveligingen en daar bij de juiste app het schuifje omzetten.
Hey,

Waar zie je beveiligingen staan dan? Want ik zie die niet tussen mijn instellingen staan.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Re: Iemand handig met de Ipad?

Bericht  silly-one za 24 aug 2013 - 19:52

staat de app niet aan de zijkant van de instellingen? Het is vaak even zoeken, maar op die manier kom ik er vaak wel.  Want daarin staan dan ook weer bepaalde beperkingen die je misschien hebt opgelegd. 

Verder heb je ook de optie beperkingen ergens staan en misschien moet je daar even kijken of je een app een beperking hebt gegeven.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Re: Iemand handig met de Ipad?

Bericht  Pinkel za 24 aug 2013 - 20:04

silly-one schreef:staat de app niet aan de zijkant van de instellingen? Het is vaak even zoeken, maar op die manier kom ik er vaak wel.  Want daarin staan dan ook weer bepaalde beperkingen die je misschien hebt opgelegd. 

Verder heb je ook de optie beperkingen ergens staan en misschien moet je daar even kijken of je een app een beperking hebt gegeven.
Nee daar staat niks over beveiligingen tussen.
Ik wordt er al helemaal kriegel van! Ben al een hele tijd aan het klooien, maar het wil niet lukken.

Volgens mij heb ik ook nooit die vragen beantwoord... Maar ik weet ook niet hoe en waar ik ze kan wijzigen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand handig met de Ipad? Empty Re: Iemand handig met de Ipad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum