Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPad / iPad mini

+2
PapillonRose
Huppekee
6 plaatsers

Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty iPad / iPad mini

Bericht  Huppekee vr 1 feb 2013 - 8:11

Ik mag er 1 uitzoeken, maar zal ik voor de gewone iPad of de iPad mini gaan? Wie heeft er een mini en hoe bevalt deze??
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  PapillonRose vr 1 feb 2013 - 8:16

Ik heb een mini en die bevalt super! Heb geen ervaring met de gewone, maar het belangrijkste verschil is natuurlijk het formaat. Ik werk prima op de mini en qua formaat kan hij heel makkelijk mee in je tas!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Lady4 vr 1 feb 2013 - 8:42

Wij hebben ze allebei en ze zijn allebei heel fijn. De mini gebruik ik meestal, die ligt makkelijker in de hand en weegt een stuk lichter dan de gewone. Voordeel van de gewone is dat het scherm wat groter is en dat je, vanaf de nieuwste iPad 3, een retina scherm hebt. Dit geeft scherper en mooier beeld.

Ik kan je niet echt adviseren, ze bevallen allebei heel goed. Je zult hoe dan ook een goede keuze maken!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 10:39

Ik heb nog geen ervaring, maar over 1,5 week ga ik de mini kopen. Ik kies hiervoor omdat deze goedkoper is, makkelijk in mijn tas overal mee naar toe kan en hij prettig in de hand ligt. Ik ga deze voornamelijk gebruiken om boeken op te lezen, en om mee te nemen op vakantie voor in het vliegtuig. En gewone iPad vind ik dan te groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Happinaz zo 3 feb 2013 - 22:02

Wij hebben ook allebei in huis. Mijn vriend Ipad 2 en ik heb van mijn eigen geld een Ipad mini gekocht. Ik vind de mini heel fijn en leuk. Hij is lichter, daardoor veel makkelijk te hanteren en het scherm is groot genoeg voor alles eigenlijk.
Bovendien past hij gemakkelijk in mijn tas, heel fijn!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  silly-one zo 3 feb 2013 - 23:22

Ik heb voor de mini gekozen omdat deze wat kleiner is. Daardoor ook prettiger mee te nemen naar alles toe. Plus voor het lezen, waar ik hem ook veel voor gebruik, ligt hij wat gemakkelijker in de hand met vasthouden in bed. Ik vond namelijk mijn grote dikke boeken een ramp om vast te houden.
Met de gewone heb ik geen ervaring.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Huppekee ma 4 feb 2013 - 0:15

Ik heb inmiddels een iPad mini gekregen en ben er super blij mee! Nu alleen nog op zoek naar een goed hoesje Wink
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Linda ma 4 feb 2013 - 0:21

Huppekee schreef:Ik heb inmiddels een iPad mini gekregen en ben er super blij mee! Nu alleen nog op zoek naar een goed hoesje Wink

Ideaal tegen vallen en stoten! (Ze hebben hem ook in gewoon zwart). Volgens mij is tie wel nog ergens goedkoper te vinden.

http://www.gsmpunt.nl/accessoires/hoesjes/3605/otterbox-defender-case-voor-de-apple-ipad-mini--roze.html?utm_campaign=ggl_shopping&utm_source=ggl_shopping&utm_medium=referral

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Linda ma 4 feb 2013 - 0:23

Wij hebben overigens voor de iPad 4 gekozen. Oa vanwege de betere processor. Hij is echt gewoon voor thuis, dus ik vond een mini niet perse handiger.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad / iPad mini Empty Re: iPad / iPad mini

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum