Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft hier iemand een iPad?

+18
Middleme
Ilargi
Roxi3
angel250
Kqip
Blond
Minx
Rizzie
Batwen
Zora
Atelier Madame
Inge
Winegum
ixis
TGR
Summerlovin
BJA
minoessepoes
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:16

En welke heb je? Doe je er veel mee? En wat dan zoal?

Ik wil er zo graag een hebben, maar eerst even zeker weten dat het ook meerwaarde voor mij heeft;) ik zou er graag boeken op willen lezen en natuurlijk alle apps die je ervoor kunt downloaden...zelf heb ik een BB en ik wil niet anders, maar de apps op de iphone zijn veel leuker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:21

Ik heb een Ipad 1. Als ik de kans krijg om er wat mee te doen (verslaafde vriend Wink) dan speel ik spelletjes (bejeweld is m'n favoriet op dit moment), zit ik op internet (incl. uitzendinggemist) en lees ik boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:21

Mijn vader heeft er eentje. Ik vind 't zelf niet echt heel handig, want je kunt 'm niet echt handig vasthouden. Tenminste, je moet 'm gewoon steeds vasthouden, of er bovenop hangen, of met zo'n standaard vast zetten. Dus als je uitgebreid wilt forummen of iets typen, dan is het niet echt handig. Vind ik.

Ik vind het met name echt leuk vanwege alle leuke appjes, maar goed, ik heb zelf ook een iPhone dus eigenlijk is het voor mij een grote ingezoomde iPhone waar je niet mee kan bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  minoessepoes za 7 mei 2011 - 22:22

Mijn vriend heeft er 1, de nieuwste en de middelste qua geheugen ed haha weet zo even niet hoe ik het anders moet uitleggen.

Hij heeft hem dus ook nog niet zo lang want die versie is nog niet zo lang uit en er zat een wachttijd op. Hij leest er vooral veel boeken op, gewoon internet checken, bankzaken doen en angry birds spelen haha. Hij heeft eigenlijk zijn laptop niet meer aan sinds hij de I-pad heeft. Ik moet zeggen dat het ook wel super werkt hoor en ik vind het heel gezellig dat hij gewoon naast mij op de bank ligt i.p.v. achter de laptop zit. Maar het is wel echt een luxe ding en meer speelgoed dan dat hij het nodig had.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:23

Ik zie het nut van een iPad niet zo in. Leuk speeltje hoor, maar alles wat je ermee kunt doen, kan ik met m'n laptop en/of iPhone ook.Vind het 't geld dus echt niet waard...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  BJA za 7 mei 2011 - 22:23

Ik heb er één.
Ik heb hem gekregen. Soms zet ik hem snel even aan om nieuws te lezen voordat ik naar het werk ga. Of Facebook t echeken.
Maar ik zet eigenlijk altijd mijn laptop aan, want het constant vasthouden is vervelend.
Ik ga binnenkort op vakantie en dan is ie weer erg handig om mee te nemen.

Conclusie: het is een hip apparaat, maar ik gebruik hem niet intensief genoeg en doe er dan ook niet veel mee.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:29

Ik heb helemaal geen problemen met het vasthouden. Soms leg ik hem ergens plat op (liefst leuning van de bank), soms lig ik en leg ik hem tegen m'n opgetrokken knieën aan, soms laat ik hem leunen op de flap van de hoes zodat hij staat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Summerlovin za 7 mei 2011 - 22:34

Ik zit momenteel op de ipad, eigenlijk heel vaak als ik even geen zin heb om boven mijn lapop te pakken en op te starten. Ik vind het handig als je even snel iets op wilt zoeken maar als ik hele verhalen of e-mails wil typen pak ik toch liever mijn laptop omdat ik het lastig typen vind opnde ipad. Voor erbij vind ik hem dus super maar om het als enige computer in huis zou moeten gebruiken niet.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:35

Summerlovin schreef:Ik zit momenteel op de ipad, eignlik heel vaak als ik even gern zin heb om boven mijn lapop te pakken en op te starten. Ik vind het handig als je even snel iets op wilt zoeken maar als ik hele verhalen of e-mails wil typen pak ik toch liever mijn laptop omdat ik het lastig typen vind opnde ipad. Voor erbij vind ik hem dus super maar om het als enige computer in huis zou moeten gebruiken niet.

Haha je berichtje zit dan ook vol typfouten Wink

Heb ik ook vaak op de iPhone lol.

Dat is het inderdaad een beetje. Als je al gauw een langer stuk wil typen, heb je toch liever de laptop. En een iPhone is weer compacter.

Ik vind het leuke dingen, maar ik denk dat ik het in de praktijk niet vaak genoeg zal gebruiken want het is het naar mijn idee 'net niet'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:36

ik heb er geen, maar zou er wel eentje willen omdat ik 'm als portfolio zou willen gaan gebruiken ipv boeken mee te sjouwen. Maar ik vind ze veels te duur!
Bovendien, als je geen WiFi hebt en je wilt er eentje met 3Gs, moet je weer een internet abbo/prepaid internet bij nemen. Dat kost me weer teveel gedoe smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Summerlovin za 7 mei 2011 - 22:39

Marin schreef:
Summerlovin schreef:Ik zit momenteel op de ipad, eignlik heel vaak als ik even gern zin heb om boven mijn lapop te pakken en op te starten. Ik vind het handig als je even snel iets op wilt zoeken maar als ik hele verhalen of e-mails wil typen pak ik toch liever mijn laptop omdat ik het lastig typen vind opnde ipad. Voor erbij vind ik hem dus super maar om het als enige computer in huis zou moeten gebruiken niet.

Haha je berichtje zit dan ook vol typfouten Wink

Heb ik ook vaak op de iPhone lol.

Dat is het inderdaad een beetje. Als je al gauw een langer stuk wil typen, heb je toch liever de laptop. En een iPhone is weer compacter.

Ik vind het leuke dingen, maar ik denk dat ik het in de praktijk niet vaak genoeg zal gebruiken want het is het naar mijn idee 'net niet'.

Ja te ernstig, op mijn gewone laptop zou ik dat dus niet hebben, haha. Vind dat toch echt wel 1 van de vervelendste dingen dat een letter of de spatiebalk af en toe niet lijkt te reageren... ( zelfs bij het tikken van dit stukje heb ik de backspace knop vaak moeten gebruiken :P ) teksten kopieren en plakken op de ipad is ook wat lastiger en op sommige sites kun je niet goed naar beneden scrollen.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:57

Ik ben dus een echte gadgetfreak....heel ernstig! Want ik heb al een gewone laptop, een minilaptop...en wil nu dus ook een iPad...(Ja ik ga me al schamen!!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:26

Mijn vriend wilde er ook eentje, ook inderdaad als gadget, want het zit tussen telefoon en laptop in. Uiteindelijk heeft hij er toch vanaf gezien om die reden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  TGR zo 8 mei 2011 - 0:29

Mijn ex heeft er een. Ik deed er regelmatig spelletjes op en hij gebruikt hem om zijn foto's op te zetten en aan zijn "klanten", vrienden en geinteresseerden te laten zien.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  ixis zo 8 mei 2011 - 3:09

Nyah schreef:Ik heb een Ipad 1. Als ik de kans krijg om er wat mee te doen (verslaafde vriend Wink) dan speel ik spelletjes (bejeweld is m'n favoriet op dit moment), zit ik op internet (incl. uitzendinggemist) en lees ik boeken.

Hier is het precies andersom. Mijn vriendje heeft een ipad maar ik zit er constant op. Vooral angry birds is een spelletje waar ik verslaafd aan ben.

Ik gebruik hem verder ook voornamelijk voor internet, uitzending gemist en een heleboel apps voor huizen, woning inrichting en kook apps. Ontzettend handig om gewoon wat te surfen. Ik kan er redelijk snel op typen, maar wil je 'm echt als laptop vervanger dan vind ik een echt toetsenbord toch een stuk handiger.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 4:02

_Leaf_ schreef:Ik ben dus een echte gadgetfreak....heel ernstig! Want ik heb al een gewone laptop, een minilaptop...en wil nu dus ook een iPad...(Ja ik ga me al schamen!!)

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 6:46

Bazinga schreef:
_Leaf_ schreef:Ik ben dus een echte gadgetfreak....heel ernstig! Want ik heb al een gewone laptop, een minilaptop...en wil nu dus ook een iPad...(Ja ik ga me al schamen!!)

Rolling Eyes

Ik ook hoor. Heb een Ipad, Ipod nano en Touch, laptop, Nokia N97mini, nintendo ds en Wii. Veel tweedehands gekocht of/en gekregen. Ben overal superhappy mee en gebruik (bijna) alles nog steeds intensief! Al vind ik het ook wel erg als het zo bij elkaar staat Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 6:51

Wij hebben de iPad verkocht, gebruikten hem echt te weinig. Mijn Macbook Air daarintegen gaat overal mee naar toe. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 7:50

Chipp schreef:
Bazinga schreef:
_Leaf_ schreef:Ik ben dus een echte gadgetfreak....heel ernstig! Want ik heb al een gewone laptop, een minilaptop...en wil nu dus ook een iPad...(Ja ik ga me al schamen!!)

Rolling Eyes

Ik ook hoor. Heb een Ipad, Ipod nano en Touch, laptop, Nokia N97mini, nintendo ds en Wii. Veel tweedehands gekocht of/en gekregen. Ben overal superhappy mee en gebruik (bijna) alles nog steeds intensief! Al vind ik het ook wel erg als het zo bij elkaar staat Embarassed

Maar als je alles gebruikt vind ik 't weer een ander verhaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Winegum zo 8 mei 2011 - 20:31

Wij hebben (nu nog) 2 Ipads. De oude en de nieuwe. Mijn vriend is ook een gadget freak. Zelf gebruik ik hem eigenlijk niet. Ik vind hem ook behoorlijk groot. Op vakantie heb ik weleens een boek gelezen op de Ipad, dan hoef je zelf niet met veel boeken te slepen, maar doordat hij redelijk zwaar is, kun je hem niet makkelijk in de hand houden om te lezen, dat vind ik jammer.
Je hebt geen iPhone zeg je? Dan is het denk ik wel leuk, omdat je zeer leuke apps hebt voor de apple toestellen. Je kunt ook leuk met elkaar spelen op de iPad, aangezien hij zo groot is. Dat is wel gezellig.
Daarnaast kun je met wifi of een internetabo die je erbij kunt kopen internetten. Ik vind het besturingssysteem verder wel fijn. Je kunt er wel goed mee internetten. maarja, ik heb ook een netbook, dus daar gebruik ik hem eigenlijk ook nooit voor.

Kortom, aan mij heb je vrij weinig :P

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:00

Ik heb nog geen iphone nee...En die wil ik ook niet, haha. Ik wil een iPad...

Maar jullie hebben er zelfs 2 dus? Haha. Ik zie op MP veel de 1 staan idd, maar ik durf niet zo goed tweedehands te kopen in dit geval Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Winegum zo 8 mei 2011 - 21:09

Kan me goed voorstellen ja, ik zou zulke dure en kwetsbare dingen ook niet zo snel via marktplaats/onbekende durven kopen. Je weet nooit wat iemand ermee heeft gedaan etc.
Onze iPad 2 is nu terug naar Apple. Er zitten een aantal foutjes in sommige iPads. Er zitten geel achtige vlekjes op het scherm, wanneer je hem aan hebt. Zodra deze weer volledig hersteld is, wil mijn vriend de iPad verkopen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of hij al iemand op het oog heeft die deze wil kopen, en hoeveel hij ervoor wil hebben. Maar als je interesse zou hebben, kan ik het altijd voor je vragen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Inge zo 8 mei 2011 - 23:07

Leaf, ik zou eerder voor de ipad 2 gaan dan voor de 1... maarja die kost ook wel wat meer.
Ik zit er zelf ook al langere tijd aan te twijfelen, want lijkt mij ook handig en vooral leuk :p
Maarja heb ook de ipod touch 4 en die vind ik zelf ook erg ideaal... is dat niks voor je?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 20:12

Inge schreef:Leaf, ik zou eerder voor de ipad 2 gaan dan voor de 1... maarja die kost ook wel wat meer.
Ik zit er zelf ook al langere tijd aan te twijfelen, want lijkt mij ook handig en vooral leuk :p
Maarja heb ook de ipod touch 4 en die vind ik zelf ook erg ideaal... is dat niks voor je?

Waarom zou jij eerder voor de 2 gaan? iPod Touch vind ik ook al best prijzig...Dan koop ik net zo lief een iPad...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 20:13

Ik beweer niet van de gadgets te zijn maar als ik kijk wat ik heb angel Ipod classic, HTC legend, gewone laptop, minilaptop.. nou ja dat valt eigenlijk nog wel mee.

Een Ipad hoef ik niet, vind ik te duur en ik denk dat ik er niets mee doe.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een iPad? Empty Re: Heeft hier iemand een iPad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum