Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten mensen in je omgeving van 't forum?

+39
Razz
PiP
Printje
Nyx
Blond
GreenGrass
BlackPoint
Auxo
Caroow
Sanne
Sarah1985
Springflower
Destino
Ella
Merai
Exogenesis
Lot
_Liv
Balloon
Japie
Esperanza
Mermaid
Maple
Oasis
Bazinga
Victoria-
Bosjesvrouw
Jeanette
Coco
silly-one
Middleme
Elliot
Taeda
Evalynn
Joan
Marin
Atelier Madame
Reeza
M-G
43 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  _Liv za 24 aug 2013 - 0:08

Mijn ouders en mijn vriend weten op welk forum ik kom. Voor de rest weten mensen wel dat ik op een forum kom, maar niet welk forum.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Lot za 24 aug 2013 - 1:14

Ik noem het altijd 'iets dat ik op het internet heb gelezen'. Ik denk dat mijn vriend het misschien wel weet omdat hij wel eens langs loopt als ik op het forum zit. Ik laat hem nooit echt iets lezen of vraag een antwoord op een topic. Ik kan later wel vertellen dat ik bijv. iets gelezen heb en wat hij daar van vind. Ik benoem dan niet expliciet dat ik het van hier heb.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 3:07

Ik noem het wel eens in de zin van: 'Ja, dat weet ik van iemand van een forum waarop ik wel eens kom. Het oude yes-forum.'
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Merai za 24 aug 2013 - 3:19

Veel mensen in mijn omgeving weten wel dat ik op een forum kom, maar niet op welk forum dat is. Als ze dat vragen vertel ik het wel gewoon.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Ella za 24 aug 2013 - 3:53

Alleen mijn man weet om welk forum het gaat. Sommige vriendinnen weten wel van een forum maar niet om welke.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Destino za 24 aug 2013 - 3:56

Alleen mijn vriend weet welk forum het is.
Verder volgens mij niemand, het komt nooit ter sprake.. smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Springflower za 24 aug 2013 - 4:15

Mijn ouders en mijn vriend weten dat ik op dit forum kom, verder weet niemand het geloof ik. Al maak ik er geen geheim van als mensen er naar zouden vragen.
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Sarah1985 za 24 aug 2013 - 4:26

Mijn man weet welk forum. Voor de rest weten ze wel dat  ik op een forum kom
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 4:47

Als mijn vader en vrouw nog niet op de hoogte waren, dan zijn ze het nu wel.


Gisteren was ik aan het vertellen over de forummer die zelf wandstickers maakt. Het kwam er alleen een beetje fout uit. :P Ik zie:"Iemand die ik ken. Nou ja, niet echt ken, maar meer 'ken'. Eh, diegene ken ik helemaal niet. Iemand van het forum waar ik kom.... maakt stickers voor op de muur". nerd
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Sanne za 24 aug 2013 - 5:19

Mijn vriend weet het, heb inmiddels ook paar keer gemeet, dus dan weet hij wel waarover het gaat.

Verder vertel ik het aan niemand.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 5:39

Ik verberg het niet, ik zeg gewoon dat ik mensen ken of iets gelezen heb op een forum. Als mensen vragen wat voor forum dat zeg ik dat het net zoiets is als het viva-forum.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 5:42

Oeh, herinner me opeens dat ik inderdaad wel eerlijk ben over mijn forumgebruik.

Mijn laptop staat altijd op de bank open. Ik heb een visite-stoel, mijn laptop staat bij mij op de bank. En dan kunnen ze dus meestal lezen dat ik op het Yescafe kom. En afgelopen donderdag kreeg ik nog de vraag 'wat dat dan was'. Dus gevraagd of ze het weekblad Yes kennen en dat kende degene dan weer wel. Dus ik zei dat het weekblad niet meer bestond, maar het forum nog springlevend is.

Toch vreemd dat het weekblad voor twintigers, een forum voor ook dertigers is. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 5:50

Was de Yes voor twintigers ja? Ik las hem vanaf mijn 17e ofzo.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Auxo za 24 aug 2013 - 6:05

Ik heb trouwens aan niemand mijn forumnaam verteld, maar mensen die me echt kennen pikken me er misschien toch wel uit.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  BlackPoint za 24 aug 2013 - 6:20

Mijn vriend weet dat ik hier kom en een vriendin,
maar ik ben vooral een meelezer, al jarenlang.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  GreenGrass za 24 aug 2013 - 6:24

Nyx schreef:Gisteren was ik aan het vertellen over de forummer die zelf wandstickers maakt. Het kwam er alleen een beetje fout uit. :P Ik zie:"Iemand die ik ken. Nou ja, niet echt ken, maar meer 'ken'. Eh, diegene ken ik helemaal niet. Iemand van het forum waar ik kom.... maakt stickers voor op de muur". nerd
Ow dit voelt zo herkenbaar! Ik heb ook wel eens dat ik een verhaal van het forum aanhaal en daarbij de neiging heb om te zeggen dat ik diegene 'ken'.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Blond za 24 aug 2013 - 7:07

Ja hoor, bijna iedereen uit mijn omgeving weet het wel. Maar ik spreek ook regelmatig af met mensen die ik via hier ken, dus dan is het wel zo makkelijk om te zeggen dat ik ze via hier ken. Ik zeg ook altijd gewoon dat ik ze van het Yes forum ken.

Een vriend van mij vond het allemaal zo interessant, dat forum gebeuren, dat hij nu via Viva een boekenclub heeft gevonden. Hij denkt ook dat ik Viva zit trouwens, hij vraagt altijd: 'Zijn dat je Viva vriendinnen?' (Ik ben maar opgehouden met zeggen dat ik niet op Viva kom).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 7:44

Caroow schreef:Was de Yes voor twintigers ja? Ik las hem vanaf mijn 17e ofzo.
Dat was de slogan. Yes, het weekblad voor twintigers.

Na Fancy kwam er niets meer en ik geloof dat ik vanaf dezelfde leeftijd een Yeslezer werd.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Printje za 24 aug 2013 - 7:48

Nee eigenlijk niet. Man natuurlijk wel maar voor de rest zeg ik 'een forum'.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  PiP za 24 aug 2013 - 8:05

Soms wil ik wel eens iets zeggen wat ik hier gelezen heb, maar dan heb ik het maar over een kennis waar ik iets van gehoord heb, haha.
Ik heb liever niet dat mensen weten dat ik hier kom, bang dat ze me gaan opzoeken!
Man weet er wel van en (schoon)moeder.

Mijn moeder kwam me per ongeluk een keer tegen Rolling Eyes

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Razz za 24 aug 2013 - 8:08

Printje schreef:Nee eigenlijk niet. Man natuurlijk wel maar voor de rest zeg ik 'een forum kennis'.
+1, ik heb het nooit over een forum maar bijv. een meisje dat ik ken, of ik heb ergens gelezen op internet etc

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Siamsa zo 25 aug 2013 - 2:28

Ouders en andere familieleden niet, vriendin wel. Paar vriendinnen ook.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Snoes zo 25 aug 2013 - 21:23

Mijn (schoon)ouders, zus, vriend etc weten er allemaal vanaf, ook wel forum. Mijn vriendinnen niet, en dat vind ik prima zo. Als ze het ooit vragen, zal ik er niet om liegen (ik kan me voorstellen dat ze zich afvragen vanwaar ik al die Nederlanders ken haha).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Aziraphale zo 25 aug 2013 - 22:32

M'n man weet wel welk forum en m'n naam. Verder weet familie wel dat ik op 'een forum' kom. Ik noem het gewoon 'een forum' eigenlijk smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Makamba zo 25 aug 2013 - 22:39

Een enkeling. Ben een hele tijd weggeweest dus heb het er in die tijd ook niet meer over gehad.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? - Pagina 2 Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum