Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

+47
CarpeDiem
kwak
Joli86
Viva
Ilovethe90s
Japie
Razz
Blond
Suus
Shisha
Ragazza
Bosjesvrouw
Esperanza
Fortissimo
Jeanette
Capt'n Zero
Dora
Char1
Bliss
Kowalski
Caramba
Sugarfall
Caroow
Sorella
SoGood
Printje
Pompoen
Exogenesis
Toet
Thunder
Taeda
Sanne
Aagje!
Middleme
Star007
rapa nui
Ibbeltje
madam
Rush
Elliot
Lady Starstruck
Fearie
rianne287
Bazinga
nina
Antibes
Roza
51 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Roza ma 4 maa 2013 - 8:16

Weet jouw omgeving dat je hier komt? En mensen die naar meetings gaan/vrienden overhouden aan dit forum; hoe verklaar je dat tegenover de buitenwereld?

Ik ben benieuwd..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Antibes ma 4 maa 2013 - 8:17

Mijn ouders/zus, maar verder niet eigenlijk. En ik heb niet echt vriendinnen over gehouden aan dit forum, alleen Leaf. En mijn ouders/zus weten wel dat ik haar via het forum ken, maar dat is inmiddels al zoveel jaar terug dat het verder eigenlijk niet ter sprake komt..

Oh, en ik heb tegen een klasgenootje dat een vriendinnetje van Powerbabe is ooit gezegd "dat ik haar uit de UB ofzo kende, dat wist ik eigenlijk niet".. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  nina ma 4 maa 2013 - 8:17

Nee eigenlijk weet niemand het. Ik ben wel naar een meeting geweest en ook gewoon tegen mijn vriend gezegd. Maar inhoudelijk hebben we nooit over het forum. Ik ben wel erg benieuwd of hij niet eens stiekem gekeken heeft wat het is. Haha!
Als ik tegen anderen iets vertel over wat ik op het forum gelezen heb, dan zeg ik meestal dat ik via via iemand sprak.

Edit: hm even de quote er uit gehaald, beetje vreemd. Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Bazinga ma 4 maa 2013 - 8:19

Ja, hoor. Mijn moeder leest mee, mijn broertje vraagt om updates als er rellen zijn en m'n vader vraagt of ik wel voorzichtig doe als ik naar een meeting ga.

M'n beste vriendin snapt 't soms niet helemaal, maar die heeft wel 's meegelezen en vindt 't vooral gemiep...

Meetingen en forumvriendinnen zijn zoals ze zijn, zo leg ik 't uit ook en als iemand er problemen mee heeft; big whoop Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 8:20

Mijn ouders, zussen, man en een aantal vriendinnen weten er vanaf.
Die vriendinnen heb ik overigens aan dit forum over gehouden.
Klein clubje nog, maar superleuk.
Mijn ouders, zussen en man weten dat ik hen via het forum heb leren kennen maar dat komt al niet eens meer ter sprake.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  rianne287 ma 4 maa 2013 - 8:21

Alleen mijn vriend weet dat ik op bepaalde forums kom. Maak ik verder ook geen geheim van.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 8:24

Mijn vriend weet het en aan een enkele collega heb ik wel eens verteld dat ik destijds op het oude yes kwam maar dat die nu niet meer bestaat, dus ja, ook geen forum meer Laughing

Hoe ik de vriendschap met Peanut destijds verklaard heb, weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij met zoiets luchtigs als 'oh gewoon, via internet. Wil je nog een bakkie thee?', om maar zo snel mogelijk over iets anders te beginnen, ik wil geen bekende meelezers. Een enkeling wist wel dat we elkaar van een forum kenden.

Het zou me overigens niets verbazen als ik inmiddels al een paar meelezers heb, overigens. Zal even beleefd naar ze zwaaien cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Fearie ma 4 maa 2013 - 8:28

Mijn vriend weet der van, een vriendin van me ook. Zij kwam hier ook, weet niet of ze dat nu nog doet.
En soms laat ik het wel eens vallen bij vrienden/collega's, zo onder het mom van 'op het forum waar ik kom.....'

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Lady Starstruck ma 4 maa 2013 - 8:31

Ik zeg altijd bij mensen dat ik op een forum kom. Mijn vriend weet wel dat ik op Yes zit. Ik noem het bij hem ook altijd het Yesforum.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Elliot ma 4 maa 2013 - 8:32

Alleen mijn vriend en mijn moeder en zus weten het. Voor de rest niemand smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Rush ma 4 maa 2013 - 8:34

Mijn moeder. Mijn vriend denkt dat Yes een haak-mutsen forum is volgens mij en die vindt meeting maar weird.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  madam ma 4 maa 2013 - 8:35

Niemand van mij vrienden weet dat ik op het forum kom.
Maar dat komt ook nooit ter spraken bedenk ik mij nu.
Van mijn vrienden weet ik ook niet of zij actief zijn op een bepaald forum.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Ibbeltje ma 4 maa 2013 - 8:36

Lady Starstruck schreef:Ik zeg altijd bij mensen dat ik op een forum kom. Mijn vriend weet wel dat ik op Yes zit. Ik noem het bij hem ook altijd het Yesforum.

Zo is het bij mij eigenlijk ook.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  rapa nui ma 4 maa 2013 - 8:39

Stel dat je bv ook op het Viva-forum komt. Zou je dat eerder zeggen? Ivm bv groter en anoniemer forum?

Ik heb het wel eens verteld tegen een vriendin, mijn broer en een collega. Met die laatste had ik het toen wel eens over onderwerpen die hier speelden, wat hij bv zou doen. Met een vrouwelijke collega die qua leeftijd wel in dit forum zou passen heb ik het er weer niet over gehad voor het geval die hier ook zou kijken.

En dan willen we allemaal nieuwe mensen op het forum maar het mogen geen bekenden zijn want we houden dit forum liever geheim Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? 561177
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Star007 ma 4 maa 2013 - 8:42

Ik zeg tegen vrienden en fam. wel eens dat ik op een forum kom. Welke, dat hoeven ze eigenlijk liever niet te weten. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik zou zeggen als ze vragen welke het is. Ik ben veelste bang voor bekende meelezers en zou me dan niet zo vrij voelen om bepaalde dingen hier te schrijven.
Mijn man weet wel dat ik op dit forum kom.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Middleme ma 4 maa 2013 - 8:43

Mijn vriend weet dat ik hier kom. Of hij meeleest... i don't know.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 8:45

Mijn ouders, zusje en een nicht weten het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Aagje! ma 4 maa 2013 - 8:46

Ja hoor, ik maak daar geen geheim van. Als ik dan iets vertel en er word gevraagd waar ik dat gelezen heb, of vandaan heb, dan zeg ik ook gewoon van het Yes forum smile

I am proud to be a Yesforummer Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? 281626781Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Sanne ma 4 maa 2013 - 8:46

Mijn vriend weet ervan, vond het wel gek in het begin, maar nu vind hij het wel prima. Hij heeft wel even wat meegelezen toen ik iets met Rejoy had afgesproken, omdat hij toch wel wilde weten waar ik heen ging. Verder weet niemand dat ik hier kom (of ik weet niet dat mensen het weten, kan ook natuurlijk). Ik vind de beslotenheid wel prettig.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Taeda ma 4 maa 2013 - 8:50

Daar ben ik heel open in. Ik let wel goed op of ik mijn forumnaam of de naam van het forum noem bij iemand.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Thunder ma 4 maa 2013 - 8:51

Nee, dat weet niemand.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Toet ma 4 maa 2013 - 8:59

Volgens mij weet niemand het. Ja, ik heb er wel eens wat over gezegd tegen vriendinnen maar die zijn niet echt geïnteresseerd geloof ik haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:00

Ouders en vriendinnen weten dat ik op een forum kom, vriend weet alleen wat precies, en wat mijn naam is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Exogenesis ma 4 maa 2013 - 9:02

Ik merk bij mensen, die vragen waar ik bijvoorbeeld Caroow, Rush of Burn van ken, dusdanig weinig verregaande interesse, dat ik verder ook niet op details hoef in te gaan.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Pompoen ma 4 maa 2013 - 9:06

Ik maak er niet echt een geheim van, maar heb liever niet dat allerlei mensen mee gaan lezen. Ik heb op mijn verjaardag ook vaak mensen die ik via het forum ken erbij. Komt meestal niet ter sprake maar als iemand nieuwsgierig word dan zeg ik via een forum en houd ik het verder vrij vaag.
Mijn zusje weet het wel, mijn ouders ook maar die snappen dat niet zo en mijn man weet hoe ik heet en die vertel ik ook regelmatig dingen. Hij vind ons maar een stelletje wijven bij elkaar haha. Hij komt zelf ook op fora trouwens, maar dat is meer voor zijn hobby.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt? Empty Re: Weet jouw omgeving dat je op dit forum komt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum