Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat wil jij nog weten?

+6
Toet
L!ND@
SuperGrover
SoGood
Exogenesis
Mermaid
10 plaatsers

Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty wat wil jij nog weten?

Bericht  Mermaid zo 19 mei 2013 - 2:27

Zijn er dingen die jij nog van bepaalde forumsters wilt weten?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Guus zo 19 mei 2013 - 5:57

Nou, ik heb even 1,5 uur OV te killen en ben hier al weken niet geweest!

SoGood, hoe gaat het met je? En met project baby?
Sugerfall met het single bestaan?
Toet, in het algemeen? Wink

En de belangrijkste vraag: heb ik nog iets gemist? Welke topics moet ik echt even bijlezen?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 6:20

Een dergelijk topic is ook hier: http://www.zegmaaryes.nl/t44297-vraag-het-de-forummer
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 6:48

Guus schreef:Nou, ik heb even 1,5 uur OV te killen en ben hier al weken niet geweest!

SoGood, hoe gaat het met je? En met project baby?
Sugerfall met het single bestaan?
Toet, in het algemeen? Wink

En de belangrijkste vraag: heb ik nog iets gemist? Welke topics moet ik echt even bijlezen?

He Guus! Leuk dat jij er weer bent! Zelf was ik ook even weg hier. Maar hoe gaat het met jou? Ik ben heel benieuwd!
Project baby is helaas nog steeds hetzelfde. Nog steeds geen menstruatie te bekennen en de zorgen hierover nemen langzaam toe. Volgende week ga ik naar de huisarts. Lief dat je het vraagt!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Guus zo 19 mei 2013 - 6:56

Ow mooi stom! Sterkte volgende week! Ik heb het gevoel dat alles goedkomt, maar daar koop je niet echt wat voor Wink

Met mij gaat het goed! Momenteel met mijn moeder minder dus dat weegt even zwaar maar verder heb ik het naar mijn zin en heb ik akelig weinig te klagen Wink Net tickets geboekt voor onze huwelijkreis dus heb er helemaal zin in!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 7:44

Guus schreef:Ow mooi stom! Sterkte volgende week! Ik heb het gevoel dat alles goedkomt, maar daar koop je niet echt wat voor Wink

Met mij gaat het goed! Momenteel met mijn moeder minder dus dat weegt even zwaar maar verder heb ik het naar mijn zin en heb ik akelig weinig te klagen Wink Net tickets geboekt voor onze huwelijkreis dus heb er helemaal zin in!

Ooh, wat rot dat het niet zo goed gaat met je moeder, ik weet niet wat er aan de hand is maar hopelijk gaat het snel beter...

Fijn dat je tickets geboekt hebt! Waar gaat de reis naar toe? Spannend, het begint nu echt wel op te schieten! wat wil jij nog weten? 281626781

Ik ben blij dat je het gevoel hebt dat het goed komt, mijn vriend heeft namelijk hetzelfde gevoel hoorde ik net dus dat maakt me positief! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Guus zo 19 mei 2013 - 8:19

Helaas komt het niet meer goed, ze is al lange tijd ziek en het loopt op z'n eind nu. Ze gaat augustus niet meer halen, heb vandaag mijn trouwjurk aan haar laten zien.
Ben er aan de ene kant heel verdrietig over een aan de andere kant is het ook echt genoeg zo, ze is op en er klaar mee.

We gaan naar Indonesie smile wilden eerst zuid afrika maar de menier waarop wij dat wilden werd op een gegeven moment net zo duur als de hele bruiloft Wink

Fijn dat je vriend het ook denkt, ik heb het gevoel echt! Ondanks dat ik hier bijna nooit meer kom denk ik soms wel eens aan je (meer van hier)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  SuperGrover zo 19 mei 2013 - 8:22

Oh jeetje Guus wat heftig van je moeder. hug
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Mermaid zo 19 mei 2013 - 10:13

Guus, waar was je?
Wat verschrikkelijk van je moeder wat wil jij nog weten? 699888En naar waar in Indonesië gaan jullie? Ik vond het zo bijzonder daar.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  L!ND@ zo 19 mei 2013 - 10:45

Oh Guus, wat naar om te lezen! Het was vast een bijzondere dag vandaag met een heel dubbel gevoel. Sterkte!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Toet zo 19 mei 2013 - 12:02

Guus schreef:Nou, ik heb even 1,5 uur OV te killen en ben hier al weken niet geweest!

SoGood, hoe gaat het met je? En met project baby?
Sugerfall met het single bestaan?
Toet, in het algemeen? Wink

En de belangrijkste vraag: heb ik nog iets gemist? Welke topics moet ik echt even bijlezen?

Heee Guus! Ja je mist alles hier gekkie, en wij jou! Hoe maakt u het op 't eiland?

Aah wat vervelend om te lezen van je moeder, heel veel sterkte! Ook heel heftig dat dat nu zo dichtbij je trouwdag komt, mooi dat je je jurk aan haar hebt laten zien, lijkt me heel moeilijk..

Is dat in je onderschrift trouwens je trouwdatum toch? Hoe gaat het met je plannen daarvoor? Ik ben zo benieuwd naar alles!
Met mij gaat het supergoed! Lekker veel leuke dingen doen en een beetje studeren, helemaal niks te klagen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  sterremaan zo 19 mei 2013 - 12:39

Guus, jeetje wat ontzettend naar en verdrietig. Wat jij mee moet maken. En hoe dubbel alles is. Ik wilde je een hele dikke virtuele knuffel sturen. Nu weet ik wel dat het niet veel doet. Maar vind het echt ontzettend moeilijk voor je.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 19:57

Oh lieve Guus, wat verschrikkelijk en ontzettend verdrietig...

Wat heftig voor jullie allemaal dat dit zo voor de grote dag komt. Fijn dat je haar je jurk hebt laten zien, al lijkt me dat ook heel erg moeilijk en dubbel.

Heel erg veel sterkte gewenst.

Ook al kom je niet meer vaak, ook hier wordt nog aan je gedacht. wat wil jij nog weten? 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 21:43

Guus, sterkte met je moeder. Wat naar voor je wat wil jij nog weten? 699888

En wat een mooie plannen heb je! Ik hoop echt voor je dat het wordt zoals je altijd hoopte wat wil jij nog weten? 561177
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Sugarfall ma 20 mei 2013 - 0:00

Oh wat verdrietig om te lezen van je moeder Guus! Cry Wel heel erg mooi dat je haar je trouwjurk nog hebt laten zien, dat lijkt me een heel speciaal moment. Ik ben zo benieuwd naar een foto van jou in trouwjurk als het eenmaal zover is, haha ben echt benieuwd welke jurk jij hebt gekozen! (Omdat we in trouwjurken topics vaak wel een beetje dezelfde smaak hadden).

Lief dat je naar mij vraagt! Ik ben het single zijn zat! Hahaha, aan de ene kant vind ik het ook helemaal niet erg, maar zou toch wel graag een leuke man tegenkomen waarmee het eens niet na een jaar misgaat laughcry

Zou leuk zijn als je hier weer vaker zou komen maar ik snap dat je nu totaal met andere dingen bezig bent.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 0:22

Guus, ik vond het ontroerend om te lezen hoe je omging met het trouwen, je moeder. De reëel heid van je bericht. En dat je, je trouwjurk kon delen met je,.moeder. Ik denk dat je moeder flink ontroerd was. En jij ook omdat moment te kunnen delen. Dat vond ik naast het feit dat je moeder niet lang meer bij jou is, en de trouwerij mee kan maken. Zo ontroerend om te lezen. Ik weet dat jou moeder niet veel energie meer heeft. Maar is er nog iets wat je graag zou willen laten zien aan je moeder, of samen naar een plek toe. Of naar de zee. Ik noem maar iets. Natuurlijk wil je, je moeder het liefst bij je houden als je dat kon wensen. Maar je kan altijd stichting ambulance wens inschakelen. En daar is veel mogelijk.

Sugerfall, he wat naar dat je single bent. Ik kan mij goed voorstellen dat je weer een man om je heen te hebben. En dat je ook wel geniet van de vrijheid, moeilijk lijkt mij dat wel weer.

Ik was benieuwd waar Lejow naar op vakantie gaat en of de kleine mee gaat. En hoe het nu met jou moeder gaat?.

En ben benieuwd hoe het bij alle dames die kinderen hebben hoe het gaat?.

En ik ben benieuwd hoe het met antibes gaat, en haar studie?. Trouwens van meerdere dames?.

En volgens mij hebben vele dames een andere nick dus ben het zelf af en toe een beetje kwijt, sorry.

En Mapel hoe gaat het bij jou?.

En ben erg benieuwd hoe het met donderwolkje gaat,l?
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Guus ma 20 mei 2013 - 6:23

Dank voor de lieve reacties!

Ook dank voor de tips sterremaan, helaas is zoiets niet meer aan mijn moeder besteed. Dat soort dingen zullen compleet langs haar heen gaan en bovendien veel te vermoeiend zijn.

Het is verdrietig en stom maar na zo'n lang ziekbed heb ik er ook echt vrede mee.

Wie weet dat ik weer eens wat vaker opduik hier, maar beloof niks Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 7:12

Pfff Guus, wat naar, dat ze eigenlijk dat al niet meer aan kan. Dat moet ook heel erg lastig voor jou zijn.
Een dikke mega knuffel
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Caro ma 20 mei 2013 - 7:32

Guus!! Je bent er weer eens :-).

Ik geef je een knuffel voor de situatie met je mams. Wat naar om te lezen, zeker met de bruiloft in aantocht. Maar ik snap wel wat je zegt, het ziekbed duurt al zo lang dat ik me kan voorstellen dat je er met je hoofd vrede mee hebt. Je hart zal je iets anders zeggen, zeker op de dag zelf uiteindelijk.

Sterkte!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat wil jij nog weten? Empty Re: wat wil jij nog weten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum