Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten mensen in je omgeving van 't forum?

+39
Razz
PiP
Printje
Nyx
Blond
GreenGrass
BlackPoint
Auxo
Caroow
Sanne
Sarah1985
Springflower
Destino
Ella
Merai
Exogenesis
Lot
_Liv
Balloon
Japie
Esperanza
Mermaid
Maple
Oasis
Bazinga
Victoria-
Bosjesvrouw
Jeanette
Coco
silly-one
Middleme
Elliot
Taeda
Evalynn
Joan
Marin
Atelier Madame
Reeza
M-G
43 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  GreenGrass vr 23 aug 2013 - 10:14

Ik heb het geregeld over tegen mensen over het forum, dat ik hier iets gelezen heb of dat ik iemand 'ken' die bepaald iets heeft / doet of dat ik naar een meeting ben geweest. Vaak vragen mensen dan wat voor een forum het gaat.  oHierop antwoord ik vaak: een vrouwenforum smile 

Alleen mijn vriend weet echt om wat welke 'site' het gaat. Nu ook met mijn topic over onze verbouwing kijkt hij soms ook naar de reacties. Daarbij laat ik hem ook wel eens weten wat voor dingen ik hier lees. Of vraag ik advies aan hem als een forummer een vraag heeft... 

Hebben jullie in je directe omgeving mensen aan wie je forumverhalen verteld of die ook wel eens wat meelezen? Of ben je hier volledig anoniem en weet jouw omgeving niet dat je hier post?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  M-G vr 23 aug 2013 - 10:21

Mensen in mijn omgeving weten wel dat ik op een forum zit want ik heb het weleens over iets dat ik op het forum heb gelezen. Ik vermeld er niet bij welk forum omdat ik dat niet relevant vind voor het onderwerp. Als ze er naar vragen dan zeg ik ook gerust welk forum.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  GreenGrass vr 23 aug 2013 - 10:22

Als mensen trouwens vragen welk vrouwenforum dan zeg ik dat het vroeger was gekoppeld aan een vrouwenblad en dit inmiddels niet meer bestaat, maar het forum wel is gebleven Very Happy :cheering:
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Auxo vr 23 aug 2013 - 10:29

Alleen mijn zusje. Verder eigenlijk niemand en dat vind ik wel prima.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Reeza vr 23 aug 2013 - 10:35

Ja, mijn vriend en ouders weten ervan. Vriendinnen ook, want sommige van hen ken ik via het forum en anderen wilden natuurlijk ook weten waar/hoe ik hen had ontmoet.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Atelier Madame vr 23 aug 2013 - 10:38

Nee helemaal niemand Embarassed Zelfs m'n vriend niet. 
Iig we hebben het er niet over ofzo. Hij weet wel dat ik lees opvrouwenfora maar dat ik ook actief meeschrijf dat weet hij niet. Ti's overigens niet dat ik me er voor schaam ofzo of de geschiedenis wis.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 10:44

Ja die weten dat wel. (Vriend, ouders enzo)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Joan vr 23 aug 2013 - 11:04

Ja, ik heb het wel regelmatig over het forum maar ik weet niet of er mensen mee lezen.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Evalynn vr 23 aug 2013 - 11:14

Ik ben op twee fora wat actief. Het andere forum was een jeugdforum wat ik wat ontgroeid ben, helaas. Was daar ook eigenlijk altijd wel een van de actiefste leden. Mijn ouders weten daar van, mijn vriend ook en mijn zusje en zelfs wat meiden van de middelbare school. Maar goed sinds kort post ik daar dus bijna niets meer.

Van dit forum weet niemand echt hoe het heet, misschien mijn vriend en mijn moeder.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Taeda vr 23 aug 2013 - 18:20

Ik laat het ook weleens vallen dat ik op een forum zit. De naam weten vrij weinig mensen.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 18:47

Mijn moeder, zus en vriend (en ik denk ook mijn zwager) weten precies welk forum het is (mijn zus leest hier ook regelmatig). Verder heb ik het wel eens over het forum, maar dan refereer ik meestal aan forummers als 'iemand die ik ken'.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Middleme vr 23 aug 2013 - 19:03

Mijn vriend weet dat ik hier kom en mee schrijf.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  GreenGrass vr 23 aug 2013 - 19:09

Alleen mijn vriend weet trouwens mijn forumnaam.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  silly-one vr 23 aug 2013 - 19:09

Ja, mijn ouders en wat vriendinnen.
Mijn ouders weten niet werk forum, mijn vriendinnen wel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Coco vr 23 aug 2013 - 19:19

Ik vertel wel vaak over het forum als tijdverdrijf, maar benoem de naam niet aan iedereen. Mijn schoonzusje en een paar vriendinnen lezen hier ook mee nadat ik ze erover verteld heb.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Jeanette vr 23 aug 2013 - 20:13

Mijn moeder weet het dat het een oud-Yes forum is, maar meer eigenlijk niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Bosjesvrouw vr 23 aug 2013 - 20:32

Mijn vriend, zus, ouders en schoon ouders weten dat ik hier kom.
Zus (leest mee) en vriend weten mijn forum naam.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Victoria- vr 23 aug 2013 - 20:49

Mijn vriend die weet welk forum en die vindt het wel grappig geloof ik. Mijn ouders weten het ook maar niet welk forum.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Bazinga vr 23 aug 2013 - 20:54

Mijn moeder leest mee.. En mijn broertje volgt sommige discussies ook haha. En verder weet bijna iedereen in m'n omgeving wel dat ik op EEN forum zit, maar welke weten ze niet. Dat wil ik wel graag zo houden, aangezien ik onwijs herkenbaar ben.. Als ik 't over verhalen van 't forum heb, zeg ik altijd 'Ja, ik ken ook iemand..' Of ik maak er vriendin-van-een-vriendin van Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Oasis vr 23 aug 2013 - 21:29

Mijn vriend en vriendinnen weten het (sommige vriendinnen ken ik ook via hier!) en mijn ouders weten wel vaag dat ik op een forum zit, maar ik noem niet de naam.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 21:34

Mijn vriend. En mijn collega weet dat ik op het oude yes heb gezeten, dat had ik verteld nadat ze naar me toe kwam omdat ze dacht dat ze me op Viva ontmaskerd had Laughing Maar daar kom ik niet. Misschien is ze na mijn bekentenis over het oude Yesforum via Google ook wel op dit forum uitgekomen hoor, ik weet het niet.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Mermaid vr 23 aug 2013 - 21:39

Mijn vriend weet het wel. Verder heb ik het vrij algemeen wel eens over een forum.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Esperanza vr 23 aug 2013 - 22:47

Mijn zus en vriendinnen weten dat ik op een forum kom, maar ik laat altijd een beetje in het midden welk forum het is. Ik spreek ook regelmatig af met mensen van het forum en dan krijg je toch vaak de vraag waar je ze van kent. Ik vind het niet erg dat mensen weten dat ik forum, maar ik heb liever niet dat ze hier mee gaan lezen.
Collega's weten het niet, al zou ik het wel vertellen als het er toevallig over gaat, maar dat is nog nooit gebeurd. Als het over een onderwerp gaat dat ik toevallig op het forum heb gelezen heb dan zeg ik dat ik iemand ken die.... en dan wat ik gelezen heb.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Japie vr 23 aug 2013 - 23:07

Er zijn een paar mensen die weten dat ik op een forum kom, zoals mijn ouders en een vriendin. Welk forum weten ze niet. Omdat ik regelmatig afspreek met mensen van het forum heb ik dat verteld, omdat ze vroegen waar ik ze van kenden. Als ik nu zeg dat ik afgesproken heb zegt mijn moeder: O, met je internetvriendinnen Laughing .
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Balloon za 24 aug 2013 - 0:04

Weinig familieleden weten  dat ik forum maar mijn naam houd ik dan voor mezelf. Geen zin in meelezers.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten mensen in je omgeving van 't forum? Empty Re: Weten mensen in je omgeving van 't forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum