Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoolgaande kinderen topic

+17
Artemis
pindaatje
meisje
Knillis
Bruintje Beer
LindaK
Dolphinne
Lejow
Nana
Filoria
Jelin
woezel
-Ieniemienie-
Darius
Stuiterbal
Luce
Liadan
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Schoolgaande kinderen topic - Pagina 3 Empty Re: Schoolgaande kinderen topic

Bericht  maiadebij vr 30 aug 2013 - 9:25

Wat leuk liadan, die opdracht!  Wij hebben dat niet op school,  maar zie dat N.adeem ook niet doen. Hij is niet zo praterig op school. 
Bij ons zit groep 1 en 2 samen,  hij zit nu nog een jaar in groep 1 maar mag vanaf januari al wat meedoen met de groep 2 opdrachtjes.  N vindt school erg leuk en is ook heel geïnteresseerd in nieuwe weetjes en leert graag dus let goed op. Vandaag hadden we een boek bij de bieb gehaald en vertelde hij me dat de letters voorop de 'titel' is en het boek een kaft heeft zo leuk als je kind je verbaasd met iets nieuws! Hij schrijft zijn naam ook en rekent graag. Wilt alles weten over de zon, maan en aarde en heeft interesse in alles wat we vertellen (over diertjes in de tuin, planten, eten etc). Ach ik ben gewoon zp trots op hem!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoolgaande kinderen topic - Pagina 3 Empty Re: Schoolgaande kinderen topic

Bericht  Kat1980 vr 30 aug 2013 - 9:34

Leuk idee dit topic!

J neemt ook het liefste vriendjes mee hier naar toe. Hoewel hij bij zijn beste vriend ook wel regelmatig gaat spelen. Maar die ouders kent hij nu ook heel goed natuurlijk omdat ze al zo vaak samen hebben gespeeld.
Ik ben ook wel eens met hem mee gegaan als hij in eerste instantie niet durfde. En dan na een half uurtje als hij gewend was, ging ik weer naar huis.

Volgens mij kleuteren ze hier altijd 2 jaar of langer. J is van 21/9 en in principe kan hij na dit jaar over gaan naar groep 3. Toch had hij vorig jaar een meisje in de klas die ook van eind september was en er 3 jaar over heeft gedaan, gewoon omdat ze er sociaal emotioneel nog niet aan toe was. En ze moeten dan ook opeens zo veel. Nu kunnen ze ook nog lekker spelen.

Over 3 weken wordt J al weer 5 jaar en gaan we hier dus voor het eerst een kinderfeestje organiseren. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat leuk is om te doen, dus als jullie tips hebben Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoolgaande kinderen topic - Pagina 3 Empty Re: Schoolgaande kinderen topic

Bericht  maiadebij vr 30 aug 2013 - 9:38

Volgens mij is het op die leeftijd nog, hoe simpeler hoe leuker! Wij deden vroeger gewoon spelletjes in de tuin.  Je kunt ook cupcakes versieren bijvoorbeeld.  In N zijn klas speelt dat nog helemaal niet, partijtjes,  dus ik denk dat wij niks doen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoolgaande kinderen topic - Pagina 3 Empty Re: Schoolgaande kinderen topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum