Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud&nieuw feesten in het buitenland

+9
Carra
Punk'd
Atelier Madame
Feline
Zonnetje
Bliss
Green_Pepper
luisa
Poubelle
13 plaatsers

Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 6:31

Oud&nieuw willen een paar vrienden en ik doorbrengen in het buitenland.
Op het moment gaat onze voorkeur uit naar Londen, maar wat ik veel hoor is dat daar niet veel te doen is. Ik heb een Engelse vriend van me al gevraagd of hij iets weet, maar hij woont niet in de omgeving van Londen dus weet niets van oud&nieuw-feesten daar.
Weet 1 van jullie daar misschien iets meer over?

Weten jullie andere leuke grote steden waar je leuk oud en nieuw kunt vieren?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  luisa do 22 aug 2013 - 6:48

Ik vond Rome wel leuk. Piazza del Popolo (dacht ik) helemaal vol en daar ook het vuurwerk. Na 12en speelt veel zich in bars af, waar voor de grote bars en discotheken vaak wel een kaartje voor nodig was.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Green_Pepper do 22 aug 2013 - 7:06

Afgelopen Oud en Nieuw heb ik in Dublin gevierd. Om 8u 's avonds was er een groot vuurwerk, dat was leuk om te zien en heel druk op straat. Daarna ging iedereen een van de vele kroegen in. Wij waren in een klein kroegje waar een bandje speelde. Een heel groot feest was er ook wel, daar hadden we dan al eerder kaarten voor moeten kopen.
Ik vond het echt super leuk om met de jaarwisseling in het buitenland te zijn, maar je van te voren verdiepen in de mogelijkheden qua feest is wel echt handig dus. Als je zo'n groot feest leuk vindt dan kun je vast wel via internet kaarten bestellen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Bliss do 22 aug 2013 - 7:09

Berlijn schijnt ook leuk te zijn met oud & nieuw!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Zonnetje do 22 aug 2013 - 7:30

Berlijn is heel leuk. Ik ben daar een keer geweest met oud op nieuw en er was zoveel te doen op straat. Wel koud, maar super gezellig! Wij stonden in de buurt van de Brandenburger Tor. Daar waren allerlei bands op aan het treden en er was champagne en vuurwerk.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Feline do 22 aug 2013 - 17:59

Kom ons opzoeken! Vieren we het op het strand Wink

Londen lijkt me niets, daar is iedereen 's middags al straalbezopen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Atelier Madame vr 23 aug 2013 - 1:09

Niet naar Londen gaan, dat is echt saai!
Om 12 uur staat iedereen rondom de Thames, dan begint bij het London Eye het vuurwerk wat ongeveer 10-15 minuten duurt. Niemand die elkaar een gelukkig nieuwjaar wenst alleen de toeristen deden dat. Wij dachten vervolgens oh we zoeken een leuke pub op en gaan gezellig feesten. Nou echt niet, alles vindt plaats tot 12 uur 's avonds of is afgehuurd. Daarbij was het een hel om weer terug te komen omdat de metro's overvol zijn en maar heel beperkt rijden. We hebben er volgens mij 1,5-2 uur overgedaan om weer bij Hydepark te komen waar we logeerden.

Over Antwerpen heb ik ook hele positieve verhalen gehoord!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Punk'd vr 23 aug 2013 - 23:28

Via een oud collega hoorde ik dat Stockholm echt heel erg leuk is. Wel heel koud, dus daar moet je wel rekening mee houden :P

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Carra za 24 aug 2013 - 0:01

Ik heb het ook een keer in Londen gevierd en het is precies zoals AM zegt. Misschien als je kaartjes hebt voor een één of ander feest is het wel leuk. Maar ik vond het ook saai en het ov was echt verschrikkelijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Chocolate Cookie za 24 aug 2013 - 3:45

Atelier Madame schreef:Niet naar Londen gaan, dat is echt saai!
Om 12 uur staat iedereen rondom de Thames, dan begint bij het London Eye het vuurwerk wat ongeveer 10-15 minuten duurt. Niemand die elkaar een gelukkig nieuwjaar wenst alleen de toeristen deden dat. Wij dachten vervolgens oh we zoeken een leuke pub op en gaan gezellig feesten. Nou echt niet, alles vindt plaats tot 12 uur 's avonds of is afgehuurd. Daarbij was het een hel om weer terug te komen omdat de metro's overvol zijn en maar heel beperkt rijden. We hebben er volgens mij 1,5-2 uur overgedaan om weer bij Hydepark te komen waar we logeerden.

Over Antwerpen heb ik ook hele positieve verhalen gehoord!
Inderdaad, Londen is echt niks. Mij is dat daar ook enorm tegen gevallen.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  mzcharlotte za 24 aug 2013 - 6:49

Als je (veel) vuurwerk bij O&N vindt horen, denk ik niet dat je het in het buitenland moet vieren (maar ik heb eerlijk gezegd alleen ervaring met Londen). Ik vond Londen op zich wel leuk hoor, misschien was het voor ons meer het gevoel van 'we vieren het in het buitenland!'. Het OV had ik helemaal niet zo'n probleem mee eigenlijk, het is wel vol, maar dat is het in het spitsuur ook. Ik hoop dat je een leuke locatie vindt!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Prosecco za 24 aug 2013 - 20:44

Edinburgh schijnt fantastisch te zijn, maar dat moet je dan wel nu alvast regelen. Anders is alles vol en kosten de vluchten een vermogen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Victoria- zo 25 aug 2013 - 3:51

Barcelona!!
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud&nieuw feesten in het buitenland Empty Re: Oud&nieuw feesten in het buitenland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum