Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nijmeegse vierdaagse feesten

+2
Error
Ringling
6 plaatsers

Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Ringling zo 29 mei 2011 - 1:41

Hi! Wij willen dit jaar met een groepje vrienden naar de nijmeegse vierdaagse feesten gaan op 22 juli (vrijdag). Wat is een goede tijd om er te zijn en tot hoelaat is het ongeveer gezellig?

Bedankt.


Laatst aangepast door Ringling op zo 29 mei 2011 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:51

22 juli is een vrijdag, bedoel je dat dan?
23 juli (die zaterdag) is het namelijk alweer afgelopen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Ringling zo 29 mei 2011 - 2:14

June schreef:22 juli is een vrijdag, bedoel je dat dan?
23 juli (die zaterdag) is het namelijk alweer afgelopen..

Je hebt gelijk, vrijdag.
Heb jij een antwoord?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Error zo 29 mei 2011 - 9:41

Vrijdag is de intocht, dus wel een erg drukke dag. (Veel wandelaars gaan ook juist op vrijdagavond de vierdaagse feesten meepakken) Als je het leuk vind om dit te zien kun je 'smiddags al in Nijmegen zijn, maar dan raad ik je aan om echt 's ochtends al te gaan, anders kom je nijmegen amper nog in. Om 10:00 uur begint hier meestal ook al wel een programma in de St Annastraat is dat.

Op de waalkade en in de stad zelf begint het avondprogramma vaak wel om 20:00uur met optredens etc.
Maar eigenlijk is het de hele dag wel leuk in Nijmegen, overal in de stad kun je lekker zitten, muziek luisteren, terrasje, eten drinken etc.

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Toet zo 29 mei 2011 - 22:47

Wat paraplu zegt idd. En verder ligt het er maar net aan waar je naartoe wil. Wij gaan zelf meestal rond 20.00/20.30 en dan rond een uur of 00.30/01.00 weer naar huis, maargoed wij gaan dan ook wel iedere dag. Als je maar een dag gaat zou ik ook laat op de middag al gaan!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  patjuhhh ma 30 mei 2011 - 0:11

Ja hihi ik woon er lekker dichtbij dus ga ook zo vaak als ik kan naar de zomerfeesten. Maar idd wat paraplu zegt. Het is erg druk ook met de intocht.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 0:39

Het is heel leuk om er vroeg te zijn op de vrijdag. Ik woon zelf in N.ijmegen en heb verschillende adresjes aan de St. Annastraat (Via Gladiola) waar ik naar de intocht kan kijken, maar ook als je dat niet hebt, is het daar erg gezellig. Goede sfeer en sowieso leuk om een keer mee te maken. Je moet er dan dus wel echt vroeg bij zijn (inderdaad 10 uur, dat is echt niet te vroeg).

Als het mooi weer is, drink je echter wel redelijk gemakkelijk (te) veel en dus lig ik dan wel om 21.00uur/22.00uur dood in bed laughcry. Maar je kunt er ook voor kiezen om daarna nog de stad in te gaan en nog wat dingen te bekijken/op het terras te gaan zitten. Dit jaar moet ik zelf werken op vrijdag (Sad) (ik werk echt midden in de stad) en het schijnt dan toch ook nog vrij druk te zijn op straat/terrassen/bij de podia. Je kunt de komende tijd het programma van de Zomerfeesten ook gewoon in de gaten houden op http://www.vierdaagsefeesten.eu/ en dan daarop baseren wat je precies wilt doen.

Op vrijdag gaan is sowieso een goed idee en sowieso ook gezellig dus wat je ook doet: een succesvolle dag wordt het waarschijnlijk toch wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 0:41

Ben benieuwd wie er dit jaar een beetje komt enzo..

Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder ga.. een paar jaar geleden (toen ik 16/17/18 was ging ik nog iedere dag) afgelopen jaar ben ik denk ik 2x geweest.. vond het toen wel zonde toen het klaar was dat ik er maar zo weinig van had meegekregen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 0:44

Punk'd schreef:Ben benieuwd wie er dit jaar een beetje komt enzo..

Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder ga.. een paar jaar geleden (toen ik 16/17/18 was ging ik nog iedere dag) afgelopen jaar ben ik denk ik 2x geweest.. vond het toen wel zonde toen het klaar was dat ik er maar zo weinig van had meegekregen :P

Ik vind veel dingen ook heel irritant. Bijvoorbeeld al die wandelaars die je boos aankijken als je ergens fietst (waar je gewoon mag fietsen) en het feit dat veel wandelaars zich ineens gedragen of de stad van hen is. Oh en dat ik er sowieso tien minuten langer over doe om ergens te komen :P. Vorig jaar ben ik ook niet meer elke dag gegaan, maar toch vind ik het erg gezellig als ik er dan ben. Ik moet dit jaar vijf avonden werken, dus ik maak het wel mee, maar wel weer heel anders denk ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 1:08

June schreef:
Punk'd schreef:Ben benieuwd wie er dit jaar een beetje komt enzo..

Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder ga.. een paar jaar geleden (toen ik 16/17/18 was ging ik nog iedere dag) afgelopen jaar ben ik denk ik 2x geweest.. vond het toen wel zonde toen het klaar was dat ik er maar zo weinig van had meegekregen :P

Ik vind veel dingen ook heel irritant. Bijvoorbeeld al die wandelaars die je boos aankijken als je ergens fietst (waar je gewoon mag fietsen) en het feit dat veel wandelaars zich ineens gedragen of de stad van hen is. Oh en dat ik er sowieso tien minuten langer over doe om ergens te komen :P. Vorig jaar ben ik ook niet meer elke dag gegaan, maar toch vind ik het erg gezellig als ik er dan ben. Ik moet dit jaar vijf avonden werken, dus ik maak het wel mee, maar wel weer heel anders denk ik!

Ja inderdaad! De stad wordt echt overgenomen door mensen die hier helemaal niet wonen haha :P Ik heb 1x moeten werken op vierdaagse vrijdag (bij de vereeniging buiten) - DRAMA! doe ik nooit meer haha. Was een horeaca baantje en ik moest werken van 9 uur 'S ochtends tot 18 uur (zeiden ze..) we waren om 21.45 uur pas klaar.. Toen had ik geen puf meer om zelf te gaan :P

Vorig jaar liep ik stage, maar dan hoefde ik altijd pas om 10 uur te beginnen, dus kon ik nog wel eventjes de stad in Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 1:19

Aii.. dat is wel heel vervelend als ze zeggen tot zes en dan ben je pas zo laat klaar. Ik ga volgens mij ook wel sterven hoor. Ik werk in de horeca en moet vijf avonden van 18.00uur tot sluit. Ik heb nog geprobeerd om in het overdagteam te komen, maar ik ben blijkbaar nodig 's avonds clown. Voordeel: na 21.00uur is het diner voorbij en dan is het ook klaar met alle borden! Overdag blijf je echt bezig. Oh en: alleen maar bekers, dus ik kan gewoon heel mijn blad vol met halve liters zetten en dan is het nog steeds niet te zwaar!

Maar dit jaar ben je helemaal vrij? Dan kun je wel gewoon echt gaan wanneer je maar wilt. Dat vond ik vorig jaar wel fijn. Ik had in ieder geval de mogelijkheid om elke avond te gaan! Dan beslis ik later wel of ik dat ook doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Toet ma 30 mei 2011 - 5:36

Ik kom bij jou een wijntje drinken June, moet je alle avonden?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:45

toetje_ schreef:Ik kom bij jou een wijntje drinken June, moet je alle avonden?

Nope, definitieve rooster is nog niet bekend, maar waarschijnlijk ben ik de eerste vrijdag & zaterdag en de woensdag vrij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Fred ma 30 mei 2011 - 8:49

Met vrienden (woon relatief in de buurt van Nijmegen) gaan we meestal dinsdagdag naar de Vierdaagsefeesten. In een propvolle trein. Eerst effe wat eten en rondlopen en dan het vuurwerk kijken op de Waalkade. Dat elk jaar erg mooi is.

Zelf heb ik ook de vierdaagse gelopen. 3x (2x 30 en 1x 40) dus ik weet wat het is en ken de sfeer goed vrijdag. Heerlijk al ben je als loper meestal aardig kapot en van echt feesten is het bij ons niet meer gekomen. Nog wel effe gekeken naar andere lopers, maar dat is het wel.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  silly-one ma 30 mei 2011 - 8:56

Als je de vrijdag wilt gaan inderdaad overdag al gaan. Ik weet nog niet wie wanneer optreed, maar ik hoorde vandaag dat Waylon komt en Caro emerald. Frank Boeijen opent het festijn op de eerste avond op de Waalkade.

Ik ga er dit jaar niet aan ontkomen, aangezien ik midden tussen de feesten woon. Tja dan is het toch wel lastig om niet te gaan haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Toet vr 3 jun 2011 - 0:09

June schreef:
toetje_ schreef:Ik kom bij jou een wijntje drinken June, moet je alle avonden?

Nope, definitieve rooster is nog niet bekend, maar waarschijnlijk ben ik de eerste vrijdag & zaterdag en de woensdag vrij..

Oke, dan hoor ik het nog wel. En anders whatsapp ik wel ff! angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nijmeegse vierdaagse feesten Empty Re: Nijmeegse vierdaagse feesten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum