Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oud en nieuw in het buitenland

+9
Atelier Madame
Zora
TukTuk
Middleme
Marsy28
_Femme
Coco
Zonnetje
LaBird
13 plaatsers

Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  _Femme za 3 nov 2012 - 5:42

Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd?
Waar heb je dit dan gedaan?
Is het een aanrader?
Waar zou je graag o&n eens willen vieren?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  LaBird za 3 nov 2012 - 5:48

Afgelopen jaar in Berlijn, dikke aanrader!
Wij zijn er sowieso voor om iets "bijzonders" te doen met oud en nieuw.
Kom uit het oosten van het land en we hebben het al eens in Rotterdam gevierd, toen die buitenviering aan het water er nog was.
Vind het heel leuk om met oud en nieuw iets anders te doen, met zn tweeen of hooguit twee anderen er bij. Hou niet van veel bekenden om me heen met oud en nieuw, of het moet bij mijn familie thuis zijn. Maar feestjes met een zooi vrienden zijn niet echt mijn soort feestjes voor oud en nieuw. Voor n verjaardag, prima, maar niet voor oud en nieuw.

New York staat nog op de verlanglijst, maar dat gaat echt nog wel jaren duren. London trouwens ook, dat gaat wellicht eerder gebeuren!
Voor dit jaar zijn we er nog niet uit, maar zal wellicht een stad in NL worden
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Zonnetje za 3 nov 2012 - 6:15

Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd?
Ja, 1 keer.

Waar heb je dit dan gedaan?
Ook in Berlijn.

Is het een aanrader?
Ik vond het super leuk. We hadden het gekoppeld aan een citytrip en oudjaarsavond was erg gezellig in Berlijn. We stonden op de avond zelf buiten, vlakbij de Brandenburger Tor. Er waren bandjes aan het spelen, je kon Berliner bollen kopen, er was mooi vuurwerk en het was erg gezellig. Wel heel koud, zeker omdat er 10 cm sneeuw lag en ik alleen gewone laarzen bij me had.

Waar zou je graag o&n eens willen vieren?
In Parijs of Londen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Coco za 3 nov 2012 - 9:08

_Femme schreef:Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja
Waar heb je dit dan gedaan? Parijs
Is het een aanrader? Nee ik vond het echt een verschrikkelijke nacht.
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Op een warme locatie aan het strand!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  _Femme za 3 nov 2012 - 9:10

Coco schreef:
_Femme schreef:Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja
Waar heb je dit dan gedaan? Parijs
Is het een aanrader? Nee ik vond het echt een verschrikkelijke nacht.
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Op een warme locatie aan het strand!

Wat maakte het zo verschrikkelijk?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Rouxxxe zo 4 nov 2012 - 8:08

Mijn vriend en ik gaan dit jaar ook voor het eerst oud en nieuw in het buitenland vieren. We hebben na lang denken voor Barcelona gekozen. Benieuwd hoe het ons gaat bevallen smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  _Femme zo 4 nov 2012 - 23:53

Rouxxxe schreef:Mijn vriend en ik gaan dit jaar ook voor het eerst oud en nieuw in het buitenland vieren. We hebben na lang denken voor Barcelona gekozen. Benieuwd hoe het ons gaat bevallen smile

Oh dat klinkt leuk! Gaan jullie samen of met een groep? Laat je weten hoe het was? smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Marsy28 ma 5 nov 2012 - 5:38

Ja, op het strand in Byron Bay in Australie (en dit jaar in Sydney bij de Harbour bridge). Was een drama haha..
Ik zat aan de antibiotica en mocht dus niet drinken. We zaten heel gezellig met een ploeg op het strand, lekker warm, eten, drankjes.. Toen had 1 jongen een hasjkoekje gemaakt, of ik ook een hapje wilde, raakte ik ook nog beetje in feeststemming. Ach ja, waarom niet. Hapje genomen en kwartier erna begon de zee een andere richting op te gaan, ipv naar voren ging het van links naar rechts wiegen. Ik heb dat mijn toenmalige vriend nog verteld en daarna is het 1 zwart gat. Ik schijn in volle enthousiasme naar de zee te zijn gerend, waar ze me hebben weggetild. Daarna ben ik op een grote handdoek gelegd, waar ik in slaap ben gevallen. Ze hebben me naar de camping terug gedragen om uurtje of 3 's nachts (ik viel om 10 uur in slaap) en heb dus niks meegekregen van vuurwerk en het feest om me heen. Mijn vriend moest wel blijven want alleen kreeg hij me niet van het strand af. Maakte mij toch niks uit, ik was vol in slaap (en dat wisten ze, want ik snurkte nogal). Ik werd de volgende dag wakker met een enorme kater en prop watten in mijn hoofd en baal nu nog van die nacht. Ik eet dus nooit meer een hasjkoekje, snap ook niet waarom ik er zo heftig op reageerde (misschien de antibiotica?)..
Dus dit jaar mag ik in de herkansing!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 6:32

Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja.
Waar heb je dit dan gedaan? In Madrid
Is het een aanrader? Mwah. Als je tegen de drukte kan is het wel leuk om naar puerta del sol te gaan, waar de grote klok is, en daar 12 druiven te eten. Wij zijn gewoon bij mij 'thuis' gebleven en hebben de tv aangezet en het daar gezellig gemaakt. Ik hou niet zo van mensenmassa's en geef niks om oud en nieuw.
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Geen idee. Heb niet zoveel met oud en nieuw. Het lijkt me wel lekker om het gewoon eens niet te vieren eigenlijk. Maar dan wil ik best wel op een of ander tropisch eiland zitten hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Middleme ma 5 nov 2012 - 7:11

1x zat ik met o&n in duitsland, dat was best oke, niet veel bijzonders.

In 2008/2009 zat ik in Are, Zweden. Dat was wel aardig: wel vuurwerk, maar ook veel bezopen gasten, terwijl de drank daar echt heel duur is.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  TukTuk ma 5 nov 2012 - 7:56

Ik heb het een paar jaar geleden in Thailand gevierd, en dat was echt geweldig Very Happy echt een aanrader!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Zora ma 5 nov 2012 - 7:58

_Femme schreef:Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja
Waar heb je dit dan gedaan? In Zweden
Is het een aanrader? Tja, ik vond van wel. Ik heb niet zoveel met O&N. We zaten daar in een afgelegen oord; even een kwartier wat vuurwerk en daarna doodstil...heerlijk!
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Het lijkt me wel grappig het eens in een warm land te vieren, op het strand ofzo!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Atelier Madame ma 5 nov 2012 - 8:11

Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja
Waar heb je dit dan gedaan? in Londen
Is het een aanrader? We hadden een leuke stedentrip maar voor de rest vond ik het weinig bijzonder. Het vuurwerk bij Londen eye was prachtig, maar de sfeer viel me tegen. Alle pubs zijn of al dicht na twaalf uur of ze zijn afgehuurd. Dus een feestje hebben we niet meer kunnen vieren.
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Sydney of new york
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:21

Hebben jullie o&n wel eens in het buitenland gevierd? Ja
Waar heb je dit dan gedaan? Malediven, Dominicaanse Republiek en Curacao
Is het een aanrader? Ja, ik vond het echt geweldig om tijdens oud en nieuw op een warme bestemming te zitten. De sfeer in het Caribisch gebied vond ik ook echt heel erg leuk!
Waar zou je graag o&n eens willen vieren? Ik zou wel eens naar een Oud en Nieuw feest ergens in een grote stad willen zoals NYC of LA.. Maar dan wel met een grote groep mensen die ik zelf ook ken. Anders lijkt me er weer niets aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Rouxxxe ma 5 nov 2012 - 9:10

_Femme schreef:
Rouxxxe schreef:Mijn vriend en ik gaan dit jaar ook voor het eerst oud en nieuw in het buitenland vieren. We hebben na lang denken voor Barcelona gekozen. Benieuwd hoe het ons gaat bevallen smile

Oh dat klinkt leuk! Gaan jullie samen of met een groep? Laat je weten hoe het was? smile

Ja, we hebben er veel zin in! We gaan gewoon samen, maken er meteen een stedetrip van. Als ik er na die tijd aan denk, zal ik laten weten hoe het was smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  bolus26 ma 5 nov 2012 - 10:34

wij hebben rond oud en nieuw een citytrip naar parisj gemaakt en waren bij oud en nieuw in disneyland parijs. Dit was erg leuk, met zn allen champagnetoosten voor he tkasteel en prachtig vuurwerk.

maar het allerleukste vind ik het toch gewoon op ons eigen dorp. O pde avond zelf met vrienden spelletjes doen en lekker eten.Om 12 uur vuurwerk afsteken en even langs familie en dan door naar de kroeg waar het halve dorp heen komt en lekker borrelen. Dit jaar is ons babytje waarschijnlijk net geboren dus zal het wel een beetje anders lopen...

van wat ik heb gehoord:

in parijs zelf moet je niet wezen met oud en nieuw tenzij je kaartjes hebt voor een feestje daar. Een vriendin van mij was gewoon in parijs zelf en had echt geen leuke avond,alles was dicht of afgehuurd en ze heeft toen met haar vriend maar opde hotelkamer getoost op t nieuwe jaar.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Sterre ma 5 nov 2012 - 21:49

bolus26 schreef:
in parijs zelf moet je niet wezen met oud en nieuw tenzij je kaartjes hebt voor een feestje daar. Een vriendin van mij was gewoon in parijs zelf en had echt geen leuke avond,alles was dicht of afgehuurd en ze heeft toen met haar vriend maar opde hotelkamer getoost op t nieuwe jaar.

Klopt. Drie jaar geleden was ik in Parijs met oud en nieuw. We hadden het samen wel heel leuk, maar we hadden echt niet hoeven gaan voor het vuurwerk of de sfeer. Samen met hordes toeristen waren we rond middernacht op de heuvel bij de Sacre Coeur voor het mooie uitzicht. Nou, er gebeurde dus niks om 00 uur. De Eifeltoren werd verlicht zoals elk uur, ik heb twee vuurpijlen gezien en verder een hoop teleurgestelde toeristen die daar met hun flesje champagne stonden en maar met elkaar gingen proosten. Zoals wij ook Oud en nieuw in het buitenland 394967

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Pomodori di 6 nov 2012 - 0:26

2010 / 2011 hebben wij met vrienden gevierd in Lissabon. We hebben er met zijn vieren een stedentrip van gemaakt. Er was groot vuurwerk op een plein met live muziek. En het was lekker weer. Denk al snel graadje of 15. We vonden het erg gaaf en het vuurwerk was ook erg tof.

2011/2012 hebben we met dezelfde vrienden in Berlijn gevierd. Het sfeertje was geweldig, maar het vuurwerk hebben we niet zoveel van gezien. We stonden wel erg ver van het hoofdpodium af. Maar ook daar hebben we een stedentrip van gemaakt.

2012/2013 gaan we beleven op een Canarisch eiland, La Palma. Met wederom diezelfde vrienden. We hebben een huisje geboekt met een autootje en we gaan het eiland een beetje verkennen. Of er ook iets met vuurwerk is, moeten we nog zien.

Mij lijkt Sidney inderdaad ook wel erg gaaf. Maar dan wil ik er ook wel een lange vakantie aan vast plakken.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oud en nieuw in het buitenland Empty Re: Oud en nieuw in het buitenland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum