Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 15 van 29 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes di 1 jan 2013 - 7:41

Pandora schreef:@schuddebuikje; hoe zijn je eerste dagen verlopen? Is het wat vol te houden? En bevalt het je? Ik heb morgen mijn intake gesprek.

Ik overmorgen! Ik start vrijdag neem ik aan. Gaan we mooi gelijk op, jij wilde ook 20 kg afvallen toch? smile Ik ben benieuwd, ik ga donderdag eens bespreken wat we gaan doen. Ik wil ook niet té snel afvallen, dus even kijken. Misschien CB800 dan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  schuddebuikje di 1 jan 2013 - 8:32

ik ben de dag na kerst begonnen op donderdag met een shake in de morgen. tussen de middag brood en als avond eten aardappelen met spruitjes. vrijdag en zaterdag 1 shake in de morgen en 1 in de middag en avond eten zonder koolhydraten. en zondag ben ik begonnen met 3 shakes.

ik heb 21 smaken soepen en shakes meeekregen,ik heb in excel alle smaken onder elkaar gezet met de kleuren rood, oranje en groen ( smerig, gaat en lekker) ik wil voor de hele week hetzelfde bestellen. dus zeg maar 7x banaan 7x chocolade en 7x tomatensoep. en dan iedere week van smaak wisselen. ik hou niet zo van kiezen kwam ik deze week achter Cambridge dieet - Pagina 15 394967 het moet voor mij zo simpel mogelijk.

het valt me wel mee hoeveel moeite ik er mee heb. maar me hoofd is de hele dag bezig met eten. ik droom over eten. ik ben nu stront chagerijnig. ik heb de hele dag dorst. erg moe. me kauwvlakken van me tanden voelen elke keer heel vies aan. maar toch vind ik het meevallen Laughing ik denk dat de eerste week gewoon wennen is. en dat het daarna makkelijker gaat als de suikerverslaving verslagen is. je moet ook bij alles nadenken wat je doet. als ik de kleine eten aan het geven ben bijvoorbeeld. dat ik niet zelf in me mond stop. heel veel dingen wil je automatich in je mond stoppen. dat is heel gek. en als je in de stad bent en dat je je dat realliseer hoeveel en hoevaak je daar eet... een broodje haring, een kinderbueno, blikje redbull, een lekker ijsje,chocoladecroissantjes, ontbijten bij de hema, lunchen bij bakker bart. het zal dan wel 50 euro per week kosten maar ik denk dat ik er goedkoper mee uit ben
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  schuddebuikje di 1 jan 2013 - 8:34

en ook merk ik dat IEDEREEN er commentaar op heeft. ze zeggen zelfs dat ik moet stoppen en bieden alternatieven. maar ik wil dit doen en ik ga dit doen en niemand houd me tegen. Cambridge dieet - Pagina 15 281626781Cambridge dieet - Pagina 15 281626781

edit : ook had ik me gewogen gisteren en die stond op 90 !!! ( wou eigenlijk 1 x per week bij consulent wegen maar kon het echt niet laten )
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Beachgirl di 1 jan 2013 - 10:48

de kogel is hier ook door de kerk, ik ga ook weer starten met CB voor de laatste 10 kilo.

21 januari heb ik mijn intakegesprek en ga ik er weer voor!! Dus dan zal ik hier ook weer meeschrijven.

Consulente zei dat het misschien wel beter zou zijn voor me om CB800 of nog hoger te doen, omdat ik er best wel tegenop zie om weer te gaan starten. Ook vanwege de bijwerkingen enzo.

Maar ik ben eigenwijs en wil denk ik toch weer gewoon CB500 gaan doen. Ik weet precies welke shakes ik wel en niet lekker vind e.d. en de 500 kostte mij vorig jaar ook niet heel veel moeite dus ga het gewoon weer proberen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  SDL di 1 jan 2013 - 10:54

Hebben jullie veel last van haaruitval tijdens het CB'en?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  blauwwitrood di 1 jan 2013 - 22:21

Wat leuk dat er in dit topic weer wat nieuw leven is geblazen Cambridge dieet - Pagina 15 561177 Heel veel succes dames, jullie kunnen het!!

@Pandora: succes met je intake? Jij komt toch ook uit Friesland, waar/naar wie ga je? Ik heb zelf ook Straight Away gedaan, na 1 week Cambridge, want toen stapte mijn consulent over Wink

@Beachgirl: succes weer! Knap dat je het weer gaat doen voor een 2e keer, lijkt me wel moeilijk eerlijk gezegd..

@Schuddebuikje: fijn dat het tot nu toe goed gaat, de eerste 3 dagen zijn het ergst zeggen ze. Zelf had ik daar weinig last van eigenlijk.. En die negatieve reacties, die zal je wel blijven houden. Maar denk aan als je straks klaar bent, dan vind iedereen het ineens supergoed dat je het hebt volgehouden Wink Succes!

Ik las trouwens je vraag over Fibre, ik heb het ook niet van CB gebruikt. Heb op een gegeven moment stoelgangkruiden (oid) van Kruidvat gekocht, zelfde idee maar dan een stuk goedkoper Cambridge dieet - Pagina 15 253468018

@Antibes: succes!!

@SDL: het viel bij mij heel erg mee met de haaruitval. Wel ietsje meer last gehad, maar dat begon eigenlijk pas tijdens de af-/opbouw bij mij.

@Inge: ben je er al uit wat je gaat doen?
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge wo 2 jan 2013 - 2:52

Succes

Schuddebuikje, wil je dat echt doen voor de hele week dezelfde bestellen? Zelf heb ik alle smaken geprobeerd en zodoende kwam ik er al snel achter welke ik niet lekker vond en welke wel.
Kip champignonsoep en choco mint shake zijn hier favo :-) Mango en bosvruchten vond ik echt niet lekker, de tomatensoep vind ik ook niet echt lekker en de rest ging wel

Herkenbaar dat iedereen met alternatieve komt, heel vervelend

BWR, nope ben er nog niet helemaal uit.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora wo 2 jan 2013 - 3:43

@blauwwitrood; hoeveel ben je destijds afgevallen met straigt away? En hoe beviel het je?
Ik ben bij C.onsulinn in D.rachten.

Vanochtend intake gesprek gehad, was een leuk en motiverend gesprek. Ik heb er echt zin in!
Ik heb voor 6 dagen producten meegekregen, van alles en nog wat; repen, shakes en soepen. Ook heb ik een proefje bouillon en 'drinkpoeder' meegekregen om uit te proberen. Ben benieuwd hoe de producten zullen smaken.

Ik ga vrijdag 11 januari starten, we gaan volgende week nog een midweekje naar Duitsland en wil dan nog wel een beetje lekker kunnen mee eten. Woensdag 16 januari heb ik dan weer een consult. Ik wil er zo'n 25 kg. af hebben..... Cambridge dieet - Pagina 15 1371890812 Dan ben ik weer zo'n beetje op het gewicht van voor mijn zwangerschap.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  blauwwitrood wo 2 jan 2013 - 4:00

@Pandora: Ja, eerst een week Cambridge, maar toen stapte mijn consulent over naar Straight Away, dus daarna alleen dat gebruikt. Beviel prima, ik ben er 20kg mee afgevallen. Het is even uitproberen welke smaken je het lekkerst vind, maar dan vind ik het goed te doen. Vooral de hazelnootreep, daar was ik echt verslaafd aan Wink Ik weet niet of er inmiddels al meer smaakjes zijn, maar dat was mijn favoriet.

Ik heb die naam idd wel vaak voorbij zien komen op FB, dus het zegt me wel wat. Volgens mij zijn dat wel leuke, enthousiaste consulenten daar. Succes!!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Beachgirl wo 2 jan 2013 - 9:06

SDL schreef:Hebben jullie veel last van haaruitval tijdens het CB'en?

Ik had wel erg veel last van haaruitval. Het begon wel pas na een maand of 2 shaken, maar mijn haar as toen echt de helft van wat het normaal was.

Het is nu pas (bijna een jaar later) weer zn oude "volume".
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 4:02

Zo, ik ben vandaag bij mijn consulente geweest en ga morgen starten met CB800. De variant met 2 maaltijdvervangers en 1x normaal eten. Ik wil echt max. 25 kg afvallen en ook weer niet extreem snel, dus CB500 zou ik sowieso niet te lang hebben willen doen. Dan hooguit een maand en dan overstappen naar CB800 ofzo.. Maar het feit dat je de eerste twee weken echt alleen maar shakes mag en niets "kauwen" en het hele ketose-mondwaterverhaal vind ik toch wel lastig te combineren met studie, als ik toch wel nu en dan echt lange dagen maak in het ziekenhuis en met lichamelijk onderzoek erg dichtbij mensen moet komen enzo. De bijwerkingen zouden ook minder moeten zijn bij CB800. Ik denk dat ik CB500 toch teveel van het goeie vind en met deze variant kan ik ook nog eens een keer gewoon met anderen uit eten of bij mensen thuis eten. Of gewoon een volkorenboterham met beleg in mijn tas gooien voor een drukke dag op de uni. Al met al vind ik CB500 iets te ingrijpend als ik toch al weet dat ik na een maand over zou willen stappen naar CB800.

Enerzijds denk ik dat CB500 wel prettig was geweest dat je helemaal niet meer met eten bezig hoeft te zijn in de trant van boodschappen doen en koken etc. en iets goedkoper natuurlijk. Maar anderzijds heeft het voor mij ook wel wat dat ik ook nú al gewoon verstandig boodschappen moet doen en gezonde avondmaaltijden moet maken voor mezelf. Ik hoop dat het me gaat lukken! Mijn consulente zei overigens dat ik met CB800 alsnog wel 1,5 kg per week af zou kunnen vallen. Dat vind ik ook prima, dan zou ik met 4-5 maanden klaar kunnen zijn. Dat zou ik wel mooi vinden, ik hoop dat dat lukt.. Nog langzamer zou ik wel moeilijk vinden denk ik! Maar wie weet, misschien valt het wel mee en gaat het bij mij sneller.. smile

Ik ga morgen starten! Heb er zin in! Mijn consulent is wel redelijk streng denk ik, want ik mag alleen de repen van mijn CB800 en ik vind die van 500 veel lekkerder klinken.. Sad Ik heb trouwens mijn gewicht en vetpercentage helemaal niet echt geregistreerd net haha... Ik zal morgen nog even wegen en volgende week eens even navragen wat het nou was.. smile Volgens mij was mijn BMI net 30 (was daar aangekleed ook ruim 2kg zwaarder dan 's ochtends thuis) en mijn vetpercentage iets van 37% ofzo.. Gewicht iets van 98? Ik ga morgen zelf ook even op de weegschaal voor ik start.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  SDL do 3 jan 2013 - 9:43

Beachgirl schreef:
SDL schreef:Hebben jullie veel last van haaruitval tijdens het CB'en?

Ik had wel erg veel last van haaruitval. Het begon wel pas na een maand of 2 shaken, maar mijn haar as toen echt de helft van wat het normaal was.

Het is nu pas (bijna een jaar later) weer zn oude "volume".

Oooo jammer, daar ben ik zo bang voor... Ik heb al dun haar en kan niet mijn halve haardos missen, dan hou ik niets meer over Cambridge dieet - Pagina 15 1371890812.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Beachgirl do 3 jan 2013 - 12:28

SDL schreef:
Beachgirl schreef:
SDL schreef:Hebben jullie veel last van haaruitval tijdens het CB'en?

Ik had wel erg veel last van haaruitval. Het begon wel pas na een maand of 2 shaken, maar mijn haar as toen echt de helft van wat het normaal was.

Het is nu pas (bijna een jaar later) weer zn oude "volume".

Oooo jammer, daar ben ik zo bang voor... Ik heb al dun haar en kan niet mijn halve haardos missen, dan hou ik niets meer over Cambridge dieet - Pagina 15 1371890812.



Dat is voor mij toen de reden geweest om te stoppen na 23 kilo afvallen. Ga over 3 weken weer starten voor het laatste "restje".
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx do 3 jan 2013 - 12:59

Ik zit inmiddels wel serieus te twijfelen of ik hier mee wil beginnen. Een van de Consulenten hier in de buurt zou al afvallen maar de ander is een goede optie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  SDL do 3 jan 2013 - 19:10

Antibes, succes en sterkte vandaag!!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 22:49

Heb mijn eerste shake iets van 1,5 uur geleden weggewerkt. Weggewerkt ja. Ik vond hem niet bepaald lekker en zooo machtig, heb er bijna een liter water bij gedronken! Had ook chocolade, morgen een ander smaakje proberen. En vannacht maar 3 uur geslapen, dus begon al gammel en misselijk!

Zit nu in de trein met een reep in mijn tas. Ga een dagje naar Groningen met een vriendin. Gelijk mooi verleidingen weerstaan en mooi afleiding. En wel fijn dat ik wel gewoon hapje kan eten dan daar. smile Hoef nu voorlopig nog geen honger te krijgen iig, oeff!

Hoe ist met de anderen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  blauwwitrood vr 4 jan 2013 - 0:10

@Antibes: ik maakte de shake altijd aan met een keer zoveel water als dat 'moest'. Anders vond ik hem ook veel te dik en te machtig. Succes!!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  schuddebuikje vr 4 jan 2013 - 1:32

antibes heb begin is het zwaarste.. welke smaak had je vanmorgen.

ik ben vanmorgen naar de consulent geweest. ik woog vorige week 91.6 en nu 88.8. dat is een verschil van 2,8.
mischien ben ik wel meer afgevallen omdat we hebben gewogen de vrijdag voor kerst.en ik ben een week later begonnen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge vr 4 jan 2013 - 6:14

Ik maakte de shakes ook altijd met meer water aan en vaak wat kaneel kruiden door de chocoshake :-)
choco vond ik ook altijd lekker met warm water.

Minx, ik zag dat er een nieuwe zit in jouw woonplaats.
Als ik ga shaken ga ik denk naar een consulent daar denk ik ipv oude consulente
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes vr 4 jan 2013 - 21:51

Gisteren had ik choco-mint, die vind ik dus overduidelijk echt NIETS voor de ochtend. Net bosvruchten op, met een stuk meer water en dat was redelijk te doen. Met anderhalf glas ijskoud water ernaast om af en toe de smaak weg te spoelen, wat is die rotzooi ZOETTTT.. Ik snap het niet, er zit als het goed is nagenoeg geen suiker in, waarom is het dan zo zoet (zoetstoffen, duh, maar waarom voegen ze zoveel toe dan)?

Weer een reep in mijn tas en ik ga vandaag met mams naar het Sanadome. Wel lekker, gisteren afleiding en vandaag weer... smile Heb wel keelpijn, ben echt ziek aan het worden, flink balen. Heb iig geen moeite met de 2,5 liter water drinken nu.. smile Heb ook niet echt honger, het is meer het "eten" dat ik lastig vind. Gisteren van die snackworteltjes gegeten tussendoor, goddank mag ik wel iets.. smile

Moet nu vliegen, reageer vanavond nog even uitgebreider! Jullie ook veel succes vandaag!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx vr 4 jan 2013 - 23:40

Klinkt goed smile, succes je kan het. Je bent al prachtig en zal alleen nog maar mooier worden smile!

@inge heb het gezien. Als ik het doe ga ik naar die toe niet die ene die er al was. Heb haar toen gemystery shopt en dat was niet echt positief. Plus die andere zit dichter bij. Wel grappig ben ooit eens veel afgevallen en die consulenten zaten in hetzelfde gebouw. Maar wacht eerst even mijn sollicitatie af die ik heb gestuurd. Lijkt me nl niet echt handig ok als ik daar ga werken Cambridge te doen.


Laatst aangepast door Minx op za 5 jan 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora za 5 jan 2013 - 2:18

Ik ga dan straight away doen, maar mijn consulente maakt de shakes ook altijd aan met 400 ml water ipv 250 ml, zij vindt ze op deze manier ook lekkerder. Ik ga het volgende week eens uitproberen...

Zo lief, zat zojuist bij de post een lief kaartje van mijn consulente waarmee ze mee veel succes en een slanke zomer toewenst! Zo lief!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx za 5 jan 2013 - 2:52

Succes, fijn zo'n kaartje en ook erg slim ik zou me nl zeer schuldig voelen als ik de mist in zou gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora za 5 jan 2013 - 3:12

Minx schreef:Succes, fijn zo'n kaartje en ook erg slim ik zou me nl zeer schuldig voelen als ik de mist in zou gaan.

Precies, hij blijft dus ook flink in het zicht staan! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes zo 6 jan 2013 - 1:05

Schuddebuikje: wat goed zeg! Mooi begin! Dat is echt al de moeite waard zeg! Moet wel motiveren ook of niet? Deed jij nou CB500? Neem aan van wel gezien de 21 producten en de mondverfrissers.. :P

Minx: dankjewel hug Wat voor sollicitatie heb je lopen? Of kan ik dat ergens teruglezen en is mijn geheugen gewoon een gieter?

Pandora: heb je er al zin in om te starten? Ik vond het ook wel prettig dat ik die afspraak voor donderdag al een week of 3 geleden gemaakt had. Kon er echt naartoe groeien en toen ik moest gaan starten had ik ook wel echt het gevoel er klaar voor te zijn.

De tip van meer water was een goeie meiden! Ik doe nu ook 300-400 ml water en dat is véél beter te doen. Thanks! Heb vanochtend vanille op, daar ben ik ook echt gelukkig mee, want die vond ik héél goed te drinken (bijna lekker zelfs). Ik was gisteren een beetje moedeloos dat ik 4 dingen geprobeerd had en het allemaal echt weg moest werken met heel veel water ernaast en het bijna niet wegkreeg.. Maar ik heb nu wel wat meer vertrouwen dat ik er een aantal ga vinden die ik wel lust. En ik ga toch maar weer bij mijn consulente vragen of ik niet af en toe een reep van 500 mag (of op zijn minst even proberen), deze repen kan ik echt niets mee, gats wat smerig! Vanmiddag eens soep proberen, ben benieuwd!

Ben net stiekem op de weegschaal gaan staan en weeg gewoon al 94.6. Ben al maaaaaaaanden niet meer onder de 95 geweest (woog op mijn weegschaal afgelopen weken steeds rond de 96,5). Zal vooral vocht zijn van het vele drinken de afgelopen 2 dagen, maar het motiveert wel.. smile En ik houd gewoon mijn eigen weegschaal ook een beetje in de gaten, want ik was op drie weegschalen 96-nogwat en bij mijn consulente bijna 3 kg zwaarder. Dat vind ik een beetje demotiverend als ik straks een goeie week enorm mijn best gedaan heb en dan op haar weegschaal net het gewicht haal dat ik dacht te wegen. smile Voor nu lijkt het iig goed te gaan! En dat terwijl ik eigenlijk gisteren en eergisteren al iets meer gegeten heb (wel gezond, een mandarijntje, wat verse jus in het Sanadome gisteren en een plakje gerookte zalm van mams salade) dan ik mocht.

En mijn ouders zitten nu aan de cappuccino (kwijl) met verse appeltaart (kwijlkwijl), maar ik kan het eigenlijk heel goed hebben. smile Die shakes vullen goed en ik heb echt absoluut geen honger, het is echt het snacken en de lekkere dingen die ik mis, maar ik heb het niet heel zwaar.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 15 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 29 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum