Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

+7
Atelier Madame
June
Maple
silly-one
Suusie
Marin
Caribbeanlover
11 plaatsers

Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 9:57

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/21821740/__Ryanair_leert_personeel_passagiers_geld_af_te_troggelen__.html

Heb hier wel eens het een en ander gelezen dat ze oa moeilijk doen met het gewicht wat je aan bagage mee neemt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Marin wo 21 aug 2013 - 10:06

Verbaast me niets, die marketing trucendoos van Ryanair. Vind het niet zo heel gek eigenlijk.
(Maar vind het wel een vervelende airline dus zou er niet zo snel meer mee vliegen)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Suusie wo 21 aug 2013 - 10:12

Als ik dat 'artikel' lees staat er niets nieuws. Dat is toch gewoon een marketingtruc die overal wel toegepast wordt?
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  silly-one wo 21 aug 2013 - 10:19

Tja, een budget maatschappij moet ergens de winst vandaan halen. Dus op zich wel logisch dat ze ergens extra willen verdienen. En iedere winkel en reclame richt zijn pijlen toch op een makkelijke doelgroep.
Hoeveel dingen koop jij wel niet vanwege een reclame, maar heb je eigenlijk niet echt nodig? Puur omdat je door reclame wordt 'overgehaald'.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Maple wo 21 aug 2013 - 10:23

Ach, ik heb het idee dat we nog maar een topje van de ijsberg van alle winstopbrengende praktijken van RyanAir hebben gezien smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Suusie wo 21 aug 2013 - 10:26

Maar ik zat wel voor €40,- (retour) op Ibiza. Wink
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Maple wo 21 aug 2013 - 10:29

Suusie schreef:Maar ik zat wel voor €40,- (retour) op Ibiza. Wink
Maar als je vanwege calamiteiten een paar rondjes extra had moeten vliegen, lag je in zee Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Suusie wo 21 aug 2013 - 10:40

Maple schreef:
Suusie schreef:Maar ik zat wel voor €40,- (retour) op Ibiza. Wink
Maar als je vanwege calamiteiten een paar rondjes extra had moeten vliegen, lag je in zee Wink
En als ik morgen niet goed uitkijk met oversteken kan ik onder een tram komen.
Hoeveel vliegtuigen van Ryanair zijn er de afgelopen jaren betrokken geweest bij een ongeluk?
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  June wo 21 aug 2013 - 11:26

Er is ook geen bewijs voor dat verhaal, alleen ontevreden medewerkers. Ik denk dat Ryan Air sinds die roddel alleen maar extra gecontroleerd wordt en het zich niet kan veroorloven te weinig te tanken. Ik vloog een week na dat verhaal met een gerust hart.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Atelier Madame wo 21 aug 2013 - 11:28

Tsja logisch de ryanair ergens op moet verdienen, ik zat en aantal jaar terug voor 9 euro retour in Dublin, 25 euro in Madrid, 50 - 75 euro im Barcelona, zuid Spanje, Italië en Londen. Bij een ander ben ik meer dan het dubbele kwijt. 

Feit blijft als je gewoon de regels volgt kan je gewoon goedkoop vliegen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Coco wo 21 aug 2013 - 17:38

Ik geef ze geen ongelijk. En wanneer je je gewoon houd aan de max kilo is er niets aan de hand. Eten en drinken kopen heb je ook zelf in de hand, het is niet verplicht. 

Verder heb ik alleen maar hele goede ervaring met Ryan Air.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Ragazza wo 21 aug 2013 - 19:32

Ik vlieg ook regelmatig met Ryanair. Ik vind het niet de meest relaxte airline, maar hé, de prijs!
Als je je houdt aan de richtlijnen qua gewicht en omvang van je bagage is er niks aan de hand.
En verder gewoon het hele circus over je heen laten komen..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 22:32

Ik heb geen ervaring met ze, maar sommigen hier wel dus ik dacht ik meld het even.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Snoopy wo 21 aug 2013 - 22:42

Ragazza schreef:Ik vlieg ook regelmatig met Ryanair. Ik vind het niet de meest relaxte airline, maar hé, de prijs!
Als je je houdt aan de richtlijnen qua gewicht en omvang van je bagage is er niks aan de hand.
En verder gewoon het hele circus over je heen laten komen..
Ik heb inderdaad ook nergens last van.
Zorg gewoon dat mijn bagage aan de richtlijnen voldoet, oordopjes in, dus heb ik geen last van alle verkooppraatjes. Werkt prima!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Siamsa do 22 aug 2013 - 0:31

Als je je inderdaad gewoon aan de bagagevoorschriften houdt is er niets aan de hand. Als je voor zo weinig geld vliegt kun je natuurlijk verwachten dat het personeel op de een of andere manier klanten andere dingen probeert te laten kopen, zoals drankjes en snacks enzo. Zo'n airline kan anders nooit blijven bestaan natuurlijk, ze moeten ergens op verdienen.

Waar ik wel echt pissed over was een paar jaar geleden, is dat ik mijn doorzichtige zakje voor vloeistoffen van de Etos niet mocht gebruiken. Je moest perse zo'n doorzichtig zakje van Ryan Air hebben, waar je zelf voor moest betalen (muntje gooien in z'n automaat en dan kwam er een bal uit met het zakje erin). Dat had ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Dit was trouwens alleen het geval voor de vlucht van Londen naar Eindhoven, niet van Eindhoven naar Londen:confuser:
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Marin do 22 aug 2013 - 0:44

Siamsa schreef:Dat had ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Dit was trouwens alleen het geval voor de vlucht van Londen naar Eindhoven, niet van Eindhoven naar Londen:confuser:
Ja dat is echt raar, zeker omdat ik ook honderd keer diezelfde vlucht heb gemaakt, en ik ze gewoon altijd gratis kon pakken. 

Maar verder helemaal met jou eens. Ze proberen overal geld op te verdienen omdat ze toch ergens geld op moeten verdienen. Desondanks vind ik het niet zo'n hele fijne maatschappij meer, maar ik heb er wel super veel mee gevlogen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Siamsa do 22 aug 2013 - 0:57

Ja als het even kan vlieg ik ook liever met een andere maatschappij, maar bijvoorbeeld naar Oostenrijk voor de wintersport is het wel de meest ideale optie en ook naar Londen eigenlijk wel. Easy Jet is meestal een stuk duurder. Ik kijk wel altijd eerst bij Easy Jet naar de prijzen voor het geval dat, want ik kies liever voor Easy Jet dan Ryan Air als de prijzen niet of erg weinig verschillen.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen! Empty Re: Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum