Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ryanair!?

+3
Atelier Madame
Jente10
xxDila
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Ryanair!?

Bericht  xxDila do 26 mei 2011 - 21:20

Iemand hier wel eens met Ryanair gevlogen?

Ik wil van Dusseldorf naar Milaan vliegen & het lijkt spotgoedkoop. Alleen nu zie ik bij belastingen 0,00 euro staan. Ik vraag me nu da ook sterk af of ik die kosten opeens op het vliegveld zou moeten betalen..?Suspect

Wie o wie kan me helpen?


xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Jente10 do 26 mei 2011 - 21:27

Ik heb nog nooit mee gemaakt dat je zulk soort extra kosten nog op het vliegveld moet betalen. Heb wel vaker met ryanair gevlogen en soms hebben ze volgens mij gewon een aanbieding dat je die belasting niet hoeft te betalen smile En als je ticket geboekt is, heb je alles betaald. (behalve eventuele overbagage..)
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Atelier Madame do 26 mei 2011 - 21:34

Je betaald gewoon het bedrag wat je uiteindelijk op je credticard laat afshcrijven, daar komen geen kosten bij smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  xxDila do 26 mei 2011 - 22:07

Okeee! Dankjewel! Dan ga ik het boeken! smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Travelgurly do 26 mei 2011 - 22:10

jaaa boeken!
soms kosten de taxen inderdaad niks.
Vlieg ook wel eens voor 0,01 cent ergens heeen!
veeel plezier!
Milaan is leuk om te shoppen en de kathedraal is prachtig!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  xxDila do 26 mei 2011 - 22:16

Ojaaa..
die bagage!
Is die handbagage een beetje te doen? Kan je een beetje wat mee nemen? We gaan 7 dagen, verblijven bij mijn ouders (zijn daar op vakantie) Hoef dus eigenlijk alleen maar wat kleren mee. Lukt dat alleen in handbagage?
:shock:
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:45

xxDila schreef:Ojaaa..
die bagage!
Is die handbagage een beetje te doen? Kan je een beetje wat mee nemen? We gaan 7 dagen, verblijven bij mijn ouders (zijn daar op vakantie) Hoef dus eigenlijk alleen maar wat kleren mee. Lukt dat alleen in handbagage?
:shock:

Ja joh.. kijk alleen uit met shampoo enzo.. Die mogen 100 ml per flesje zijn met een totale max van 1 liter.

Je kunt zo'n mini trolly menemen. Die zijn qua maten goedgekeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 22:45

xxDila schreef:Ojaaa..
die bagage!
Is die handbagage een beetje te doen? Kan je een beetje wat mee nemen? We gaan 7 dagen, verblijven bij mijn ouders (zijn daar op vakantie) Hoef dus eigenlijk alleen maar wat kleren mee. Lukt dat alleen in handbagage?
:shock:

Handbagage mag maximaal 55 x 40 x 20 cm zijn, voor 7 dagen zou ik daar denk ik niet genoeg aan hebben... zeker als je bijvoorbeeld een extra paar schoenen mee wil, handdoeken, etc. Je kunt ook samen 1 koffer vullen, volgens mij betaal je rond de 15 a 20 euro per stuk ingecheckte bagage.
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Atelier Madame do 26 mei 2011 - 22:49

Ligt eraan hoeveel je mee wil nemen Wink
maar je mag gewoon zon handbagage koffertje vullen of een weekendtas of een rugzak. En qua verzorgingsproducten valt het ook super mee wat allemaal erin past: rollerdeo/tandpasta/mascara zijn sowieso altijd al onder de 100 ml per stuk. En ik zou gewoon bij de etos een paar van die kleine flesjes shampoo/douchecreme halen of je ouders hebben mss wel wat.
Een koffer inchecken kost overigens 30 euro (15 euro per enkele reis)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  luisa do 26 mei 2011 - 23:35

Nee hoor, op vliegveld komen er geen extra kosten bij.
Wel hoe verder je gaat met je boeking hoe meer kosten. Koffer betaal je bijv. apart en ook kosten voor creditcard en dan nog admini kosten.
Gewoon helemaal door gaan met boeken (moet je al wel je naam enzo invullen) , tot de betaling dan pas zie je totale kosten.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 23:50

Voor 7 dagen zou ik wel een koffer inchecken trouwens, en niet alleen handbagage. Hoe vaak heb ik wel niet mensen gezien die gestresst bij de Ryanair balie staan omdat hun bagage niet past, ze toch te veel geshopt hebben, of toch vloeistoffen weg hebben moeten gooien. Handbagage is echt heel weinig, en de ingecheckte koffer mag maar 15 kilo wegen..Voor 7 dagen is dat voor de meeste vrouwen al best weinig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Melis_je do 26 mei 2011 - 23:51

xxDila schreef: Lukt dat alleen in handbagage?

Mij lukt dat makkelijk. Alle jasjes en vestjes die je aantrekt, tellen bovendien niet en soms mag je ook een los boek, een losse paraplu etc. Bovendien is ter plekke wat nieuwe shampoo kopen goedkoper dan het inchecken van je koffer, je kunt ´m niet kwijtraken én je hoeft er niet op te wachten. Dat scheelt best veel tijd.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Atelier Madame vr 27 mei 2011 - 0:47

Marin schreef:Voor 7 dagen zou ik wel een koffer inchecken trouwens, en niet alleen handbagage. Hoe vaak heb ik wel niet mensen gezien die gestresst bij de Ryanair balie staan omdat hun bagage niet past, ze toch te veel geshopt hebben, of toch vloeistoffen weg hebben moeten gooien. Handbagage is echt heel weinig, en de ingecheckte koffer mag maar 15 kilo wegen..Voor 7 dagen is dat voor de meeste vrouwen al best weinig :P

Ik vind 10 kilo best wel veel eigenlijk. De meeste keren dat ik een paar weken ging reizen had ik nog niet eens 10 kilo bij me.. En dan had ik gewoon een slaapzak en wandelschoenen mee.. zomerkleding weegt amper iets joh :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:58

Haha ik red het zelf ook makkelijk hoor, maar ik heb zo vaak met m'n zusje gereist die dan vreselijk in de stress zit met haar fohn en drie paar schoenen en weet ik veel wat, dus ik dacht, ik waarschuw even :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Atelier Madame vr 27 mei 2011 - 1:05

Marin schreef:Haha ik red het zelf ook makkelijk hoor, maar ik heb zo vaak met m'n zusje gereist die dan vreselijk in de stress zit met haar fohn en drie paar schoenen en weet ik veel wat, dus ik dacht, ik waarschuw even :P
Haha dan kan ik het me goed voorstellen :p

Ik pak mn koffer eigenlijk ewoon altijd in naar de hoeveelheid kilo's die ik mag meenemen of die ik kan dragen. Handbagage van 10 kilo en ik ga 2 weken weg? Tsja dan moet dat maar :p Maar als ik 22 kilo mag meenemen lukt me dat ook
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:10

Lukt makkelijk joh!!! Een paar shirtjes, wat ondergoed en een lange broek weegt niks smile Je kunt altijd wat vloeibare wasmiddel meenemen bijv, kun je nog een shirtje uitwassen ofzo daar en ophangen, is toch zo droog. Een miniflesje badschuim en shampoo en een handdoek, en vaak krijg je in het hotel een handdoek(moet je even op de site kijken)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ryanair!? Empty Re: Ryanair!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum