Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

+7
Red Velvet
Maple
Sarah1985
KOL
Ella
Ragazza
Caribbeanlover
11 plaatsers

Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 5:24

Gister keek ik ''Groeten van Max'' (kan je best wat van leren). Er was een stel die vertraging had van 7 uur en nog wat. Ze kregen volgens Corendon alleen vanaf 8 uur een compensatie en de adviseuse ofzo van het programma zei dat het volgens europeze wetten zo is dat je dat vanaf 3 uur moet krijgen.
Uiteindelijk is het goed gekomen, maar helaas wel door het inschakelen van het programma.

Gaan die mensen weer daar boeken!!! Dan vraag je toch om problemen? Gaat het weer mis, dan is het hun eigen schuld vind ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Ragazza di 20 aug 2013 - 5:31

Nou dat weet ik niet. Vorig jaar had ik met Easyjet een keer 8 uren vertraging, en had daardoor een vervolgvlucht gemist, waardoor ik de volgende dag pas verder kon reizen en een hotelovernachting op eigen kosten moest regelen. Maar dit jaar heb ik toch weer met Easyjet geboekt (dit keer wel een rechtstreekse vlucht) en dat is goed gegaan.
Zulke lange vertragingen zijn m.i. meer uitzondering dan regel, en kunnen ook met KLM voorkomen (hoewel de service dan wellicht wel beter is, maar dat terzijde)
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 5:32

Dat moeten ze toch zelf weten. Vertragingen komen nou eenmaal bij elke maatschappij voor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  KOL di 20 aug 2013 - 5:55

Precies. Ik heb zo vaak bij Corendon geboekt en geen enkele vertraging gehad. Meestal waren we zelfs een aantal minuten vroeger op de plaats van bestemming!
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 7:49

Ella schreef:Dat moeten ze toch zelf weten. Vertragingen komen nou eenmaal bij elke maatschappij voor.
Dat klopt, maar door het gezeik dat ze eerst nergens recht op hadden volgens Corendon zou ik zeggen ''voor hun 10 anderen''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Sarah1985 di 20 aug 2013 - 7:53

wij hadden dit jaar slechte ervaring met oad terwijl het altijd goed was. Maar toch ga ik de volgende keer weer bij hun boeken. Ze hebben het probleem prima opgelost. Alleen moeten we nu nog weken wachten tot we het geld terug krijgen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Maple di 20 aug 2013 - 7:56

Caribbeanlover schreef:
Ella schreef:Dat moeten ze toch zelf weten. Vertragingen komen nou eenmaal bij elke maatschappij voor.
Dat klopt, maar door het gezeik dat ze eerst nergens recht op hadden volgens Corendon zou ik zeggen ''voor hun 10 anderen''.
Ja, voor een paar honderd euro meer, misschien.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Red Velvet di 20 aug 2013 - 10:23

Geheel offtopic, maar ik kan mij herinneren dat jij (CBL) ondanks zeer slechte reviews van hier, ook gewoon iets besteld had bij een bedrijf. En daarna gaat klagen, omdat ze niet geleverd hebben wat jij besteld had....
Beetje hetzelfde toch?

Verder moeten die mensen dat maar zelf weten. Misschien kregen zij wel een zodanige compensatie dat zij (bijna) voor niets een vakantie kregen. Zou ik ook niet afslaan dan, omdat het van hetzelfde bedrijf is. Niet iedereen heeft het motto; eens een... altijd een... Wink

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 19:28

Dat is heel wat anders, want ik ga daar niet meer bestellen. Zij hebben gekloot met C. gehad, klagen en gaan toch weer daar boeken.
Bovendien waren sommige reacties van die chineze site positief en over alles zal er wel iets negatiefs gezegd worden dus dan zul je de gok moeten wagen wat ik dus gedaan heb.
Verder was alles wat ik besteld had goed, dus jouw reactie slaat nergens op!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 19:33

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
Ella schreef:Dat moeten ze toch zelf weten. Vertragingen komen nou eenmaal bij elke maatschappij voor.
Dat klopt, maar door het gezeik dat ze eerst nergens recht op hadden volgens Corendon zou ik zeggen ''voor hun 10 anderen''.
Ja, voor een paar honderd euro meer, misschien.
Volgens mij waren dat mensen die gewoon bij 1 organisatie kijken en niet het hele internet afstruinen. Er zullen vast organisaties zijn die goedkoper of hetzelfde danwel ongeveer hetzelfde geprijsd zijn als C.

Ik weet niet hoe het precies het zit, maar als je ergens boekt zoals www.allereizenop1site.nl en de reis valt onder C., dan moet  Allereizen de problemen zoals in dat geval toch oplossen?
Vaak komen zulke organisaties voordeliger uit dan rechtstreeks bij C. Arke, oid boeken ivm hun korting.

Ella, ja dat mogen ze zeker zelf weten alleen vind ik het niet zo slim. Ze weten wat er kan gebeuren als het weer gebeurd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  silly-one di 20 aug 2013 - 19:57

Ik denk dat Red Velvet wel ergens een punt heeft. Misschien is het wel dusdanig gecompenseerd dat ze het een tweede kans willen geven. Of misschien was er wel een geen andere organisatie die de reis aanbied die ze willen hebben.

Ik ga het in het najaar naar Jordanië en ik kan je zeggen dat we de optie hadden uit twee organisaties. Waarvan eigenlijk één reis aanbood die vooral haasten was en bepaalde dingen die wij willen zien niet in het programma heeft. Gevolg we kunnen maar bij één organisatie boeken. 
Misschien hebben die mensen wel hetzelfde.

Jij hebt het in een ander topic ook over dat jullie reis bij A geboekt veel goedkoper is dan een vergelijkbare reis bij B. Dus het zou ook kunnen dat het hier ook zo is.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 20:25

Ze kregen alles terug voor zover ik weet, goed geregeld uiteindelijk alleen zelf lukte het die mensen niet en toen het programma erbij werd gehaald dus da's wel vreemd.

Red Velvet, Voordat ik een vakantie boek lees ik heel veel reviews en over de meest luxe hotels zijn er mensen die lopen te klagen. Tuurlijk kan je alleen een oordeel geven als je er zelf bent geweest, maar waar wij in 2011 zijn geweest waren er zelf klager in reviews.
Voordat we weg gingen begreep ik dat niet omdat het echt super de luxe was dat hotel en achteraf begreep ik het al helemaal niet.

Kortom over ieder hotel zullen mensen klagen en op die manier kan je nooit gaan. Zolang ik meer positieve dan negatieve reviews lees zal ik gewoon voor een hotel kunnen kiezen.
Je zult tenslotte zelf erachter zien te komen of het echt zo slecht is als men beweert.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Mizz_S di 20 aug 2013 - 20:43

Nou, ik heb dat item half gezien, maar ik ben het wel eens met CBL hier hoor. Die mensen hadden hadden echt heel veel gezeik met Corendon wat maar niet opgelost werd, zo erg dat er een advocaat en een tv programma aan te pas moesten komen. Als de presentator dan aan het eind vraagt, wat ga je nu met het geld doen wat je terugkrijgt (en dat hadden ze pas 2 minuten daarvoor te horen gekregen) en je zegt, nog een keer naar Turkije met Corendon, dan vind ik dat ook wel erg apart.Mijn man vond het ook heel stom.  De presentator had dit antwoord duidelijk ook niet verwacht en vond het maar vreemd volgens mij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 22:44

Ik kijk GVM nooit,maar aangezien er geen reet op tv was keek ik het en je kan er ook nog eens wat van leren, dus best nuttig dat programma. De presentator keek wat verbaasd toen ze het zeiden en ik geef hem geen ongelijk. Zij hebben hulp geboden en dan zegt dat stel dat ze daar weer gaan boeken. Moet ze natuurlijk niet verwachten dat GVM weer gaat helpen bij problemen en dan mogen ze terecht van mij zeggen 'het was jullie eigen keuze daar weer te boeken'.
Ja dat stel was echt niet blij en dat ze weer bij hun boeken moeten ze lekker zelf weten, maar niet gaan zeiken als er weer wat is.
Ik betaal liever iets meer dan dat ik met C. zou gaan, voor hun 10 anderen en ook andere die goedkoper kunnen zijn.
We zijn 1x met C. geweest, wat een klotereisleider/hostess hadden we zeg. C. heeft vaker problemen en zo verliezen ze klanten.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 20 aug 2013 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Plien84 di 20 aug 2013 - 22:49

Ik heb het item gezien die laatste opmerking was overduidelijk ingestudeerd. Waarschijnlijk zei corendon gewoon dat zij hun vergoeding kregen in ruil voor een beetje reclame op deze manier.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 22:50

Dat weet je helemaal niet zeker

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Plien84 wo 21 aug 2013 - 7:42

Nee dat weet ik niet zeker nee, daarom zeg ik ook waarschijnlijk.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Bolleke wo 21 aug 2013 - 18:39

Plien84 schreef:Nee dat weet ik niet zeker nee, daarom zeg ik ook waarschijnlijk.
Ik vond het ook raar, ze waren eerst bezig die maatschappij zwart te maken, want er was blijkbaar een melding van een defect aan het vliegtuig. Maar daarna wel met dezelfde maatschappij gaan vliegen, dat zou ik dan uit principe niet doen, als ik ergens dusdanig ontevreden over zou zijn. Dat van die reclame lijkt mij dus best waarschijnlijk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 9:26

http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2013/opluchting-voor-familie-mourik/

Hier een ander verhaal. Ze mogen annuleren en dan nog zeiken!Rolling Eyes  Wel raar dat ze het bij hoge uitzondering doen. Niet eerlijk voor andere klanten van Skytours iedereen of niemand.......................klaar!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken! Empty Re: Slechte ervaring Corendon, maar toch weer daar boeken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum