Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

+26
Darius
teletascha
Printje
PapillonRose
nillis
Bloem86
MAS
Sophiee
Fiwen
blondje1313
Supertalentje
Fenna
Novalee
shadow
SarahKey
Tania
May
TukTuk
Happydobby
Annemie
Flower_L
Caresses
Pien
Susan
loesje
Poisongirl
30 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:07

Mijn man en ik willen volgend jaar met J. naar Amerika. Hij is dan 1,5 jaar oud. Nu krijgen we van veel mensen te horen, zou je dat wel doen want J. heeft hier toch nog niks aan...Hij herinnert het zich later niet. Dan denk ik, nee, maar als we naar Centerparcs of iets dergelijks gaan herinnert hij het zich ook niet en moet hij het ook doen met de foto's en filmpjes, net als nu. Ik snap natuurlijk dat USA een stuk verder weg is, maar we komen echt nog wel vaker in de USA met hem... Denken wij nu zo raar? Moeten wij maar niet naar ons favoriete vakantieland gaan omdat J. het zich later niet kan herinneren en dan maar naar bijv. een centerparcs gaan omdat dat dichterbij is (en totaal niets voor ons!).

Edit: Ik sta dus open voor alle reacties, positief en negatief en open dit topic juist om het van meerdere kanten te bekijken. Het gaat mij in de hoofdvraag dus om: moeten wij maar geen (verre) reis met hem ondernemen, omdat hij het zich later niet herinnert? (reacties over het wel of niet maken van zo'n reis met een kindje zijn natuurlijk ook welkom!)


Laatst aangepast door Poisongirl op wo 4 apr 2012 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  loesje wo 4 apr 2012 - 22:09

ik vind het een erg verre vliegreis voor zo'n kleintje.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 22:09

als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 22:11

Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Eens. Het gaat er niet om dat hij het zich later niet kan herinneren, het gaat erom hoe hij het nu beleeft. Het lijkt mij ook echt niks voor zo'n kleintje.

En ja, persoonlijk vind ik wel dat je je vakantiebestemming hoort aan te passen aan je kind. Je hoeft niet naar Centerparcs als je dat niks vindt, maar er zijn natuurlijk nog wel veel meer mogelijkheden die wel leuk zijn voor zo'n ukkie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:19

Susan schreef:
Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Eens. Het gaat er niet om dat hij het zich later niet kan herinneren, het gaat erom hoe hij het nu beleeft. Het lijkt mij ook echt niks voor zo'n kleintje.

En ja, persoonlijk vind ik wel dat je je vakantiebestemming hoort aan te passen aan je kind. Je hoeft niet naar Centerparcs als je dat niks vindt, maar er zijn natuurlijk nog wel veel meer mogelijkheden die wel leuk zijn voor zo'n ukkie.

Zo bedoel ik het ook niet hoor. Natuurlijk weet ik dat er andere opties zijn. We kijken ook tegen die tijd of we het wel of niet gaan doen. Het is echt niet zo dat we geen rekening met hem (willen) houden. Maar ik verbaasde me over de reacties van mensen dat je dat niet moet doen omdat hij het zich later niet herinnert. Hij herinnert zich op die leeftijd geen enkele vakantie, dat bedoelde ik ermee te zeggen.

Edit: ik zie nu dat het laatste stukje van mij in mijn openingspost een beetje ongelukkig is geformuleerd, maar weet even niet hoe het anders te zeggen.


Laatst aangepast door Poisongirl op wo 4 apr 2012 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Pien wo 4 apr 2012 - 22:20

Susan schreef:
Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Eens. Het gaat er niet om dat hij het zich later niet kan herinneren, het gaat erom hoe hij het nu beleeft. Het lijkt mij ook echt niks voor zo'n kleintje.

En ja, persoonlijk vind ik wel dat je je vakantiebestemming hoort aan te passen aan je kind. Je hoeft niet naar Centerparcs als je dat niks vindt, maar er zijn natuurlijk nog wel veel meer mogelijkheden die wel leuk zijn voor zo'n ukkie.


+1

Al is dat waarschijnlijk wat je hier dus niet verwachtte te horen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Caresses wo 4 apr 2012 - 22:22

Het zal zeker een lange reis zijn. Ook zullen er kindjes zijn die dit niet zo goed trekken, maar ik denk dat jullie zelf wel weten of je kindje in die categorie valt.
Mijn zus is met haar kindje van baby af aan de hele wereld over gereisd, dat kindje is nu 8 en is heel makkelijk, echt ideaal. Ook van baby af aan kon haar kindje overal slapen. Tja als je nu al een kindje hebt die alleen op een bepaalde plek kan slapen dan zou ik er nog eens over nadenken. Als als je geen problemen voorziet met je kindje zou ik het gewoon doen! Het is zonde als je je laat beperken hierin terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.


Laatst aangepast door Caresses op wo 4 apr 2012 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:23

Pien schreef:
Susan schreef:
Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Eens. Het gaat er niet om dat hij het zich later niet kan herinneren, het gaat erom hoe hij het nu beleeft. Het lijkt mij ook echt niks voor zo'n kleintje.

En ja, persoonlijk vind ik wel dat je je vakantiebestemming hoort aan te passen aan je kind. Je hoeft niet naar Centerparcs als je dat niks vindt, maar er zijn natuurlijk nog wel veel meer mogelijkheden die wel leuk zijn voor zo'n ukkie.


+1

Al is dat waarschijnlijk wat je hier dus niet verwachtte te horen!

:shock: Ik sta juist open voor reacties. Daarom open ik het topic ook. Vroeg me af hoe jullie hier tegen aan kijken. En dat mag natuurlijk anders zijn dan wij. Misschien ga ik er juist hierdoor ook wel anders tegen aan kijken. Daar sta ik volledig voor open, en daar gaat het me juist om. Kijken hoe jullie het hier zien en of ik mijn visie daardoor aan (moet) passen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Flower_L wo 4 apr 2012 - 22:24

leuk!
Wij gaan over een ruime maand voor 23 dgn naar amerika, en dan is l zo'n 22.5 mnd.
Wij hebben wel degelijk rekening gehouden met l, daarom gaan we met camper ipv auto, extra rustdagen, zoeken ook activiteiten voor l op etc.


Wij vinden reizen leuk en zijn van mening dat het prima kan, wanneer je rekening houdt met behoeften van kind. Het is maar net hoe je erin staat. Wij krijgen ook dergelijk commentaar maar trekken ons daar niets van aan. En waarom zou je?
Ik vind het bijvoorbeeld maar niets dat een kind van twee nog nooit elders heeft gelogeerd , maar wie ben ik om daarover te oordelen. Ieder zn ding.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Annemie wo 4 apr 2012 - 22:25

Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 22:25

Dat hij het zich later niet kan herinneren zou voor mij geen argument zijn. Dat het voor zo'n klein kind erg belastend kan zijn wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:26

Caresses schreef:Het zal zeker een lange reis zijn. Ook zullen er kindjes zijn die dit niet zo goed trekken, maar ik denk dat jullie zelf wel weten of je kindje in die categorie valt.
Mijn zus is met haar kindje van baby af aan de hele wereld over gereisd, dat kindje is nu 8 en is heel makkelijk, echt ideaal. Het is zonde als je je laat beperken hierin terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
Probeer je maar niet aan te trekken van al die mensen die dat zeggen. Kijk naar je kindje en schat in of het gaat lukken.

Dat is ook meteen een beetje het dilemma. Ik kom daar natuurlijk pas écht achter als we het doen. Het is ook dubbel, je hebt natuurlijk altijd succesverhalen zoals die van je zus, maar er zijn natuurlijk ook veel verhalen waar het niet werkt. Welke beslissing we ook gaan nemen, we kijken hierbij volledig naar hoe wij verwachten dat ons kind gaat reageren. Als we nl denken dat het voor J. niet gaat, gaan we niet. Maar als het zo'n makkelijk kind blijft als hij nu is zou het kunnen. Maar zoals gezegd, ik sta dus open voor de reacties hier en kijk wat ik ermee kan en ervan kan leren.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:28

Susan schreef:Dat hij het zich later niet kan herinneren zou voor mij geen argument zijn. Dat het voor zo'n klein kind erg belastend kan zijn wel.

Dat snap ik helemaal. Maar ik denk wel dat dat per kind kan verschillen. En dat je als ouders daarbij dus naar het kindje zelf moet kijken.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Caresses wo 4 apr 2012 - 22:29

Als je het niet gaat proberen kom je er ook niet achter. Ik zou het gewoon doen hoor. Is hij/zij nu een makkelijke slaper, in welke mate heeft je kindje behoefte aan regelmaat e.d.?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:30

Flower_L schreef:leuk!
Wij gaan over een ruime maand voor 23 dgn naar amerika, en dan is l zo'n 22.5 mnd.
Wij hebben wel degelijk rekening gehouden met l, daarom gaan we met camper ipv auto, extra rustdagen, zoeken ook activiteiten voor l op etc.


Wij vinden reizen leuk en zijn van mening dat het prima kan, wanneer je rekening houdt met behoeften van kind. Het is maar net hoe je erin staat. Wij krijgen ook dergelijk commentaar maar trekken ons daar niets van aan. En waarom zou je?
Ik vind het bijvoorbeeld maar niets dat een kind van twee nog nooit elders heeft gelogeerd , maar wie ben ik om daarover te oordelen. Ieder zn ding.


Als ik dit zo lees hebben wij wel dezelfde visie als jullie hierin. Zijn jullie al eerder met I verder weg geweest? Waar ga je heen?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Happydobby wo 4 apr 2012 - 22:31

Ik zie ook het probleem niet, je hoeft je echt niet altijd aan je kindje aan te passen, ik ben twee keer in Amerika geweest en de voorzieningen zijn daar prima. Voeding en luiers hebben ze daar ook.

Ik dacht ook dat een verre reis met een kleintje er niet meer in zit, maar wij denken er ook weer over om ver te gaan. Nemen jullie een camper of auto? Regel dan een autostoel en de juiste verzekeringen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:32

Caresses schreef:Als je het niet gaat proberen kom je er ook niet achter. Ik zou het gewoon doen hoor. Is hij/zij nu een makkelijke slaper, in welke mate heeft je kindje behoefte aan regelmaat e.d.?

J is heel makkelijk. Huilt nooit, alleen als hij 's nachts zijn speentje kwijt is. slaapt overal en nergens als hij moe is, in de auto sowieso altijd, vindt hij heerlijk. Als hij maar zijn eten krijgt wanneer hij honger heeft vindt hij alles best.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 22:32

Dat is verder je eigen afweging. Je opent er een topic over, dus zeg ik wat ik ervan vind. Als je gewoon zou vertellen dat je naar Amerika gaat met je kind zou ik er verder ook geen commentaar op hebben, dat is ieders eigen keuze.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:35

Happydobby schreef:Ik zie ook het probleem niet, je hoeft je echt niet altijd aan je kindje aan te passen, ik ben twee keer in Amerika geweest en de voorzieningen zijn daar prima. Voeding en luiers hebben ze daar ook.

Ik dacht ook dat een verre reis met een kleintje er niet meer in zit, maar wij denken er ook weer over om ver te gaan. Nemen jullie een camper of auto? Regel dan een autostoel en de juiste verzekeringen.

Wij zijn ook 3 x in Amerika geweest. De voorzieningen voor (kleine) kinderen zijn daar ideaal is ook mijn ervaring. Nemen een grote auto (fullsize SUV). Nartuurlijk zorgen we voor een goed autostoeltje en juiste verzekeringen.

natuurlijk passen we de vakantie aan aan het feit dat we een klein kindje bij ons hebben. Geen lange stukken rijden (max 4 uur per dag met tussenstop(s)), zorgen dat we regelmatig speeltuintjes aan doen etc.


Laatst aangepast door Poisongirl op wo 4 apr 2012 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Flower_L wo 4 apr 2012 - 22:36

L gaat voor vierde keer op vakantie, maar eerste keer zo ver.
met 8wkn met auto nr duitsland
met 11mnd vliegen nr tenerife
met 13mnd vliegen nr griekenland

Ging alle keren prima! dit zal heel andere vakantie worden, maar hebben heel veel zin in! En ja, hij zal ongetwijfeld zijn momenten hebben, ook tijdens het vliegen....maar wat is negen u vliegen nu eigenlijk...komen we ook wel door.

Gaan van Chicago nr SF. Houden tzt ook weblog bij, als je wilt kan ik tzt wel linkje sturen, weet je wat onze ervaring is smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:36

Susan schreef:Dat is verder je eigen afweging. Je opent er een topic over, dus zeg ik wat ik ervan vind. Als je gewoon zou vertellen dat je naar Amerika gaat met je kind zou ik er verder ook geen commentaar op hebben, dat is ieders eigen keuze.

Ik ben juist blij met je reacties, omdat ik een goede afweging wil maken. Anders had ik geen topic geopend. Juist jouw (en Rejoys) reacties zetten me vaak aan het denken (niet speciaal in dit topic maar in het algemeen) en hoopte dus ook dat je hier zo reageren.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:37

Flower_L schreef:L gaat voor vierde keer op vakantie, maar eerste keer zo ver.
met 8wkn met auto nr duitsland
met 11mnd vliegen nr tenerife
met 13mnd vliegen nr griekenland

Ging alle keren prima! dit zal heel andere vakantie worden, maar hebben heel veel zin in! En ja, hij zal ongetwijfeld zijn momenten hebben, ook tijdens het vliegen....maar wat is negen u vliegen nu eigenlijk...komen we ook wel door.

Gaan van Chicago nr SF. Houden tzt ook weblog bij, als je wilt kan ik tzt wel linkje sturen, weet je wat onze ervaring is "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." 561177

Graag zou ik leuk vinden!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 22:39

Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Zal er wel niet over kunnen oordelen omdat ik geen kinderen heb, maar denk echt dat dat bullshit is.
De ouders van mijn oppaskindjes zijn naar Amerika gegaan toen hun jongste dochtertje bijna 2 was, ook rondgetrokken en zij heeft zich juist enorm vermaakt! Ze hadden een camper gehuurd, dus iedere dag gingen ze ergens anders kamperen, lekker in de natuur, en omdat ze een camper hadden hadden ze toch alles bij de hand. Ze deden dingen die zij graag wilden doen, maar ze zijn bijv. ook een dagje naar DisneyWorld geweest. Hun beide dochters vonden het helemaal geweldig. Ze waren wel heel blij dat hun dochtertje vlak voor de vakantie ging lopen, want anders was het iets lastiger geweest.

Denk echt dat het per kind afhankelijk is, en daarbij, het zijn geen porseleinen poppen.. Denk echt dat er genoeg kindjes zullen zijn die het wel heel leuk vinden.

Ze hadden voor hun dochtertje die nog geen 2 was ook een aparte stoel bijgeboekt in het vliegveld, zodat ze lekker de ruimte had.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Flower_L wo 4 apr 2012 - 22:41

Wij rijden om de dag trouwens (althans, zoals het er op papier uitziet) gemiddeld vier u p.d. Uitschieter nr zes in begin ergens, maar ook een keer twee. Rijden willen we doen nadat l wakker is en kan dan broodje eten tijdens rijden, beetje zandkasteel oid kijken, sp el letjes doen, zingen...., daarna ergens rusten spelen, wandelen etc. En dan weer rijden tijdens middagdutje. En dan op plaats van bestemming kan l weer lekker zn ding doen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 22:42

AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:als hij 1.5 is, dan heeft hij waarschijnlijk meer last van zo'n reis dan jullie. Voor hem is zo'n lange vliegreis niet leuk, de jetlag is niet leuk en ik weet niet wat jullie daar willen gaan doen, maar een roadtrip is voor hem al helemááál niet leuk. Ik snap wel dat mensen het zeggen, je vraagt behoorlijk wat van zo'n kleintje, hij heeft er niks aan om zo'n reis te maken, hij heeft er waarschijnlijk vooral een hoop last van.

Zal er wel niet over kunnen oordelen omdat ik geen kinderen heb, maar denk echt dat dat bullshit is.
De ouders van mijn oppaskindjes zijn naar Amerika gegaan toen hun jongste dochtertje bijna 2 was, ook rondgetrokken en zij heeft zich juist enorm vermaakt! Ze hadden een camper gehuurd, dus iedere dag gingen ze ergens anders kamperen, lekker in de natuur, en omdat ze een camper hadden hadden ze toch alles bij de hand. Ze deden dingen die zij graag wilden doen, maar ze zijn bijv. ook een dagje naar DisneyWorld geweest. Hun beide dochters vonden het helemaal geweldig. Ze waren wel heel blij dat hun dochtertje vlak voor de vakantie ging lopen, want anders was het iets lastiger geweest.

Denk echt dat het per kind afhankelijk is, en daarbij, het zijn geen porseleinen poppen.. Denk echt dat er genoeg kindjes zullen zijn die het wel heel leuk vinden.

Ze hadden voor hun dochtertje die nog geen 2 was ook een aparte stoel bijgeboekt in het vliegveld, zodat ze lekker de ruimte had.

Dat zullen we ook zeker doen voor J en onszelf want zolang je kindje op schoot is voor beiden niet fijn, lijkt me.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Maar daar heeft hij toch nog niks aan..." Empty Re: "Maar daar heeft hij toch nog niks aan..."

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum