Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Locatie/voorzieningen belangrijk?

+51
Zora
Razz
Snirp
Jeanette
Lonely Goatherd
SarahKey
Esmee
Reeza
Aimee
Enelya
Vixen
Bosjesvrouw
Coco
minoessepoes
Susan
Weetjewel
Harrison
AnnaK
GreenGrass
Mamsie
Artemis
Nyx
Atelier Madame
Annie24
Mermaid
Phileine
Urban Naked
M@niek
Thunder
Ella
Blond
Rouxxxe
June
Engelse Drop
Bolleke
Winegum
rapa nui
Dolphinne
Sophiee
Zonnetje
Tiara
Charles
_Poppy_
xxjojootjexx
Middleme
Ragazza
Suusie
Elliot
Bazinga
Rush
Marin
55 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 1:13

Charles schreef:Ja, dat vind ik wel belangrijk. En dan niet alleen een winkel op loopafstand maar ook dat je geen uren nodig hebt om bij de snelweg te komen of een grote stad.

Zelf wonen we in een groot dorp. Ik kan te voet met de kinderwagen naar de appie. Er zit ook een hema, 3 drogisterijen, schoenenwinkels, lidl, aldi, kledingwinkels etc. Daarvoor loop ik dan ongeveer een kwartier. Vind ik prima! Verder zitten we op een half uur rijden van 3 grote steden en is de verbinding met de snelweg ook echt heel dichtbij. Ik zou niet anders willen, al houd ik erg van de natuur en landelijk wonen. Ik zou me al snel eenzaam voelen geloof ik. Midden in de stad is ook weer niks, heb ik jaren gedaan. Nee, dit is perfect. Mooi groen, parkeerplaats voor de deur en alles op loopafstand.
Ik weet dat je in Limburg woont, maar jij woont toch niet bij mij in de buurt? Dit had ik kunnen schrijven. Alleen woon in ik een stad, maar het stadsdeel waar ik woon is net een dorp.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 1:31

Ik vind locatie onwijs belangrijk. We wonen nu op 5 minuten van alles en dat is echt ideaal! Supermarkt is zelfs op 3 minuten lopen en ik vind het prettig om zo even de deur uit te stappen en snel een boodschapje te kunnen doen. Ik vind het altijd zo ingewikkeld wanneer alles ver weg zit, dan kost zelfs het kleinste boodschapje zoveel tijd/energie/gedoe! Vreselijk lijkt me dat.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 1:34

En stel je hebt Huis A wat een geweldige locatie heeft, maar iets minder qua huis is (bijv. geen bad noch mogelijkheid voor bad, geen grote harde eis maar net even iets minder fijn), en Huis B wat echt je droomhuis is, maar ligt op onhandige, minder leuke plek.. Waar kies je dan voor? Je huis is belangrijk, dat is je thuis. Maar de locatie bepaalt toch ook wel echt een groot deel van het woongenot, en wat ED zegt, het is zo onpraktisch, het bepaalt echt een deel van je dagelijkse leven. Of wacht je op Huis C die beiden heeft (maar ja, wanneer komt dat?!)

(Dit is puur hypothetisch hoor)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  June di 20 aug 2013 - 1:40

Nou, in dat geval neem ik A. Ik hoef echt geen bad.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 1:42

June schreef:Nou, in dat geval neem ik A. Ik hoef echt geen bad.
Hahaha iets anders dan, wat je wel eigenlijk graag zou willen, maar geen harde eis. Bad/grote keuken/grote tuin/weetikveel smile

Maar inderdaad, ik zou dan ook meer naar Huis A neigen hoor. Locatie is toch wel echt belangrijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Rouxxxe di 20 aug 2013 - 2:18

Mijn vriend en ik vinden locatie erg belangrijk, misschien zo belangrijk dat we er qua huis wel op zouden willen inleveren. 
Ik vind het iig belangrijk dat er winkels, minstens een supermarkt en het liefst meer, en goed OV in de buurt is. Liefst nog op loopafstand ook. Ik ben opgegroeid in een dorp waar de winkels en het OV om te huilen waren, het liefst kom ik nooit meer op zo'n plek te wonen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Blond di 20 aug 2013 - 2:36

Ik vind locatie ook heel belangrijk. En dan bedoel ik dat ik in bepaalde wijken in mijn woonplaats echt niet wonen. Supermarkt op loopafstand zou ik prettig vinden, maar geen noodzaak. Doe meestal maar 1 keer in de week boodschappen en dan ga ik toch met de auto.

Oh en gratis parkeren, dus zonder gezeik met vergunningen en parkeerkosten, dat is voor mij ook een dealbreaker.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 2:42

Wij wilden graag dichtbij een school gaan wonen voor als we een kindje mochten krijgen. Dat is gelukt. Het is op loopafstand, tevens zit het KDV daar ook en dus ook op loopafstand, winkels zijn op loopafstand. Dat is wel fijn maar was geen vereiste zeg maar. Verder was een rustige buurt ook belangrijk. Eigenlijk hebben we nu alles wat fijn. Het enige wat ik op dit winkelcentrum mis is mijn favo drogist, daarvoor moet ik helaas nog wel wat verder.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 2:47

Ella schreef:Wij wilden graag dichtbij een school gaan wonen voor als we een kindje mochten krijgen.
Had je dan van te voren ook al gekeken of die school daadwerkelijk geschikt was voor je kindje/naar jullie wensen? Want lijkt me onhandig als je dan denkt dat je daar gaat wonen omdat het handig is, en de school helemaal niks blijkt te zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Thunder di 20 aug 2013 - 3:15

Nee, vind ik niet belangrijk. Ik kom uit een gehucht waar alles op minimaal 4 km afstand zat. Nu woon ik in een dorp waar ik alles op loop/fiets afstand heb. Het is denk ik net wat je gewend bent.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 3:18

Marin schreef:En stel je hebt Huis A wat een geweldige locatie heeft, maar iets minder qua huis is (bijv. geen bad noch mogelijkheid voor bad, geen grote harde eis maar net even iets minder fijn), en Huis B wat echt je droomhuis is, maar ligt op onhandige, minder leuke plek.. Waar kies je dan voor? Je huis is belangrijk, dat is je thuis. Maar de locatie bepaalt toch ook wel echt een groot deel van het woongenot, en wat ED zegt, het is zo onpraktisch, het bepaalt echt een deel van je dagelijkse leven. Of wacht je op Huis C die beiden heeft (maar ja, wanneer komt dat?!)

(Dit is puur hypothetisch hoor)
Ik zou voor geen van beiden gaan. Ik wil én een bad, én een tuin én op een gunstige locatie. Gelukkig is zo'n huis in deze omgeving wel vrij gemakkelijk te vinden op het moment.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 3:35

Marin schreef:
Ella schreef:Wij wilden graag dichtbij een school gaan wonen voor als we een kindje mochten krijgen.
Had je dan van te voren ook al gekeken of die school daadwerkelijk geschikt was voor je kindje/naar jullie wensen? Want lijkt me onhandig als je dan denkt dat je daar gaat wonen omdat het handig is, en de school helemaal niks blijkt te zijn.
Nou die keus moet ik nog gaan maken, er zitten namelijk 4 scholen. Dus kan kiezen uit 4. Daar moet vast wel iets tussen zitten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 3:35

Ella schreef:
Marin schreef:
Ella schreef:Wij wilden graag dichtbij een school gaan wonen voor als we een kindje mochten krijgen.
Had je dan van te voren ook al gekeken of die school daadwerkelijk geschikt was voor je kindje/naar jullie wensen? Want lijkt me onhandig als je dan denkt dat je daar gaat wonen omdat het handig is, en de school helemaal niks blijkt te zijn.
Nou die keus moet ik nog gaan maken, er zitten namelijk 4 scholen. Dus kan kiezen uit 4. Daar moet vast wel iets tussen zitten.
Ah ja dat scheelt! Dat is wel fijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 3:37

Marin schreef:
Ella schreef:
Marin schreef:
Ella schreef:Wij wilden graag dichtbij een school gaan wonen voor als we een kindje mochten krijgen.
Had je dan van te voren ook al gekeken of die school daadwerkelijk geschikt was voor je kindje/naar jullie wensen? Want lijkt me onhandig als je dan denkt dat je daar gaat wonen omdat het handig is, en de school helemaal niks blijkt te zijn.
Nou die keus moet ik nog gaan maken, er zitten namelijk 4 scholen. Dus kan kiezen uit 4. Daar moet vast wel iets tussen zitten.
Ah ja dat scheelt! Dat is wel fijn!
Ja zeker, en anders als er maar 1 was dan had ik me er misschien van te voren wel in verdiept.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  M@niek di 20 aug 2013 - 6:15

Eigenlijk hebben wij daar niet naar gekeken. Dit was het enige huurhuis wat we konden krijgen, dus veel inspraak hadden we niet. Toevallig ligt de school hier in de straat en de supermarkt op 2 min loopafstand.

Nu zijn we bezig met een huis te kopen en daar hebben we eigenlijk gekeken naar de wijk. Ook ligt hier weer de school op loopafstand. De supermarkt niet maar mijn schoonouders wonen wel dichtbij, iets wat erg fijn is ivm oppas.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Urban Naked di 20 aug 2013 - 6:22

Wij wilden in Amsterdam blijven wonen, omdat we nog van de stad willen genieten de aankomende jaren. Ik wilde dichtbij een tram of metro want we hebben geen auto. Ook wilden we een tuin en een supermarkt vlakbij. Gelukt, we zijn een maand geleden verhuisd naar ons eerste koophuis.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Phileine di 20 aug 2013 - 6:36

Ik vind een mooi en vrij uitzicht het belangrijkst. Dat is in een stad nog best lastig en helemaal in de lagere prijsklasses, dus ik ben erg blij dat ik een huisje heb gevonden die aan die eis voldoet. Het is verder niet heel bijzonder van binnen en ook nog eens behoorlijk klein, maar ik vind het heerlijk om naar buiten te kijken en een vrij gevoel te hebben, terwijl ik wel in de stad woon en dus zo bij de winkels ben. Op loopafstand wonen van een supermarkt is voor mij geen vereiste, als het maar wel op korte fietsafstand is (maximaal 10 a 15 minuten).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Mermaid di 20 aug 2013 - 7:00

Mijn vriend had dit huis al gekocht voor ik hem leerde kennen. Maar het is voor mij ook zo perfect qua locatie, ik heb voor mijn gevoel echt alles op loopafstand, openbaar vervoer (bus, trein), een vrij groot winkelcentrum, zelfs de ikea Laughing

Zou niet graag ergens wonen waar je steeds moet fietsen of in de auto moet voor je ergens bent.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Annie24 di 20 aug 2013 - 8:36

De locatie van ons huidige huis is niet perfect, maar gewoon goed.

De locatie van ons nieuwe huis is wel perfect I love you Ik heb een spierziekte waardoor veel en lang lopen niet prettig is en ik op de lange termijn misschien in een rolstoel kom. Ons nieuwe huis is een eengezinswoning boven op een laag met winkels (snappie? Laughing ) Ik ben dus binnen 5 minuten bij de winkels. De bushalte is aan de overkant en ik ben daarmee binnen 5 minuten bij de trein en/of metro. Voor nu is een basisschool belangrijk en die zit ook op 5 minuten afstand. Aan de overkant hebben we evt nog een hogere school, maar ik weet natuurlijk niet of die er nog staat als Y. een school uit moet kiezen en of hij daar wel naartoe wil.
We zijn binnen 5 minuten met de auto in de stad en op de fiets 10 minuutjes. De voetbal van mijn vriend is op 5 minuten afstand en mijn werk ook. Dat wordt straks 1 minuut, want naast ons huizenblok komt nog een nieuw gebouw waar mijn werk heen gaat verhuizen.

We willen in ons nieuwe huis blijven wonen tot we naar een verzorgingstehuis of een 55+ woning gaan, dus ook als we naar de toekomst kijken in combinatie met mijn spierziekte is het perfect. Oja....en het ziekenhuis is 5 minuten met de auto.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 8:44

Annie, dat is fijn dat je zo dichtbij de winkels woont dan. Maar als je misschien in een rolstoel komt te zitten, hoe ga je het dan doen met een bovenwoning? Of zit er een lift? Ik hoop in elk geval voor je dat het nog lang niet zover is en dat je gewoon lekker naar de winkels en school kunt lopen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Annie24 di 20 aug 2013 - 8:57

Er is idd een lift van de benedenverdieping (dus gewoon begane grond waar de winkels zijn) maar de 1e verdieping. Op de 1e verdieping is dus onze voordeur. Er zijn 16 woningen die gebruik kunnen maken van deze lift, verder niemand.
Het is een eengezinswoning, dus we hebben wel een trap in huis. Daar zou evt een traplift kunnen als ik moeite krijg met traplopen. Het huis is nu nog in aanbouw en we hebben bv al aangegeven geen dorpels in de woning te willen zodat we de vloer door kunnen leggen met het oog op nog moeilijker lopen of een evt rolstoel.
Ook met de keuken hebben we daar op sommige punten rekening meegehouden. Op dit moment zijn die wijzigingen niet storend of vervelend, maar wel alvast handig voor de eventuele toekomst.

Nog een maandje of 4 I love you 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Atelier Madame di 20 aug 2013 - 9:01

Wat fijn zon huis Annie! Is het huur of koop? 

Qua voorzieningen ben ik een Miep, ik wil echt behoorlijk hoogstaande voorzieningen hebben. Dwz meerdere supermarkten,kledingwinkels, drogist enz. Daarnaast een goede Ov. Verbinding naar het werk want wil niet langer dan een uur reizen enkele reis. Veel groen maar niet te dorps. Genoeg horeca. Nja we wonen nu dus in eenendertig omgeving midden in het land en overal snel aanwezig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Nyx di 20 aug 2013 - 9:02

Daar heb ik de laatste tijd veel over nagedacht.

Destijds heb ik voor mijn huidige huis gekozen, omdat deze in het centrum ligt. Winkels dichtbij, uitgaansgelegenheden dichtbij, bank dichtbij, OV dichtbij. Toen ik nog thuis woonde had ik bedacht dat ik elke ochtend ontbijt wilde halen bij de Bakker. In werkelijkheid heb ik dat nog nooit gedaan. En ik kom net zo vaak in het centrum als ik vroeger deed. En de kroeg? Het was weleens handig, maar ook daar ben ik afgelopen jaren op één hand tellen geweest. Laatst bedacht ik me dat het helemaal niet uitmaakt of de supermarkt dichtbij zit, want ik ga toch bijna altijd met de auto. laughcry 

Als ik weer voor een huis zou kiezen, dan zou ik een huis kiezen in een woonwijk. Het liefst met een eigen inrit en een grote tuin, zodat ik eindelijk eens groene vingers kan ontwikkelen. Niet te groot, want het moet ook weer schoon, maar wel genoeg ruimte om jezelf even terug te kunnen trekken. En of het bij een school zit, een supermarkt of een bakker, dat zal me niet zoveel uitmaken.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Annie24 di 20 aug 2013 - 9:12

Atelier Madame schreef:Wat fijn zon huis Annie! Is het huur of koop? 
Er zijn 16 koopwoningen van ons 'model' en 16 koopwoningen met een ander model.
Er zijn ook huurwoningen, maar die staan aan de andere kant van het project en daar hebben we niets mee te maken. Zij kunnen ook niet op het terrein van de koopwoningen komen en wij ook niet op hun terrein.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 9:14

Ik woonde op 15 minuten fietsen van school en het centrum, maar wel met 3 supermarkten op 5 minuten lopen afstand, incl wat andere winkels.

Maar dan wel op een flatje zonder tuin in een rotbuurt.

Nu woon ik op 10 minuten lopen van het centrum, op de fiets ben ik er in minder dan 5 minuten, school is op 5 minuten loopafstand, ik woon nagenoeg tegen het centrum aan maar het is hier ontzettend rustig, er komen vrijwel geen auto's, behalve omwonenden, er is ontzettend veel speelruimte voor de kinderen en we hebben een hele fijne tuin. Alleen kan ik nu niet meer lopend naar de supermarkt. In het centrum zit er 1 en op dezelfde afstand nog 2 andere supermarkten. Net te ver om even te lopen, het kan wel, maar niet als je meer dan een paar dingen nodig hebt. Maar aan de andere kant: 5 minuten fietsen en ik ben bij een supermarkt, dat vind ik dichtbij genoeg.

Ik zou niet meer willen ruilen en bijna naast een supermarkt wonen, daar kom je toch niet dagelijks en meestal vanuit werk of school en niet vanaf huis.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 2 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum