Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Locatie/voorzieningen belangrijk?

+51
Zora
Razz
Snirp
Jeanette
Lonely Goatherd
SarahKey
Esmee
Reeza
Aimee
Enelya
Vixen
Bosjesvrouw
Coco
minoessepoes
Susan
Weetjewel
Harrison
AnnaK
GreenGrass
Mamsie
Artemis
Nyx
Atelier Madame
Annie24
Mermaid
Phileine
Urban Naked
M@niek
Thunder
Ella
Blond
Rouxxxe
June
Engelse Drop
Bolleke
Winegum
rapa nui
Dolphinne
Sophiee
Zonnetje
Tiara
Charles
_Poppy_
xxjojootjexx
Middleme
Ragazza
Suusie
Elliot
Bazinga
Rush
Marin
55 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 5 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Coco vr 23 aug 2013 - 9:22

Aimee schreef:Ja, wij hebben daar zeker op gelet bij aankoop van ons huis. Het ligt naast een grote recreatieplas, twee winkelcentrums op loopafstand, veel speelplaatsjes in de buurt, stuk of 4 basisscholen op loop/fiets afstand. Ook het grote winkelcentrum is makkelijk te bereiken met de bus of fiets.
Ik zou echt niet heel afgelegen kunnen wonen. Even lopen of fietsen ergens heen vind ik heel prettig, vooral nu met Luuk.
Grenst jullie tuin ook aan de weg van het voetbalveld?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 5 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Maris82 vr 23 aug 2013 - 22:25

Ook ik vind dat belangrijk.
We wonen in een appartement in de stad en we vinden het heerlijk!
Alles dichtbij, veel winkels, kroegen en restaurants. Bushalte zit onder ons, treinstation is een paar minuutjes lopen.
Ja ik hou heel erg van dit plekje! Yes
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 5 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  rianne287 za 24 aug 2013 - 1:33

ja ik vind het heel belangrijk om alles dichtbij te hebben maar toch woon ik nu in een woonwijk waar echt NIETS zit.
Het is hier groen, rustig en veel parkeerruimte. De hele wijk is ruim opgezet.
Met de auto ben ik met 5 minuten bij de AH. Als ik het dorp in wil is het 10 min.
Alles is hier dus maar je moet wel een stukje rijden/fietsen.
Het enige wat is mis is de supermarkt op loopafstand en een basisschool voor de eventuele kinderen. Voor een basisschool moet ik toch 10min rijden. Met de fiets is het overigens net zo ver want je kunt onder de tunnel door dan.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 5 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Shisha za 24 aug 2013 - 1:57

Wij wonen echt ideaal (vind ik dan). We wonen in Arnhem maar aan de rand dus in een rustige wijk. We hebben meerdere winkels in de buurt (klein winkelcentrum op loopafstand), bus is 5 minuten lopen, station 10 minuten, school is tegenover ons huis, we wonen vlak bij een grote plas  en er zijn veel speeltuintjes maar we zijn ook zo weer in de stad (15 min met de bus) om te winkelen, als we uit eten gaan of om te stappen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? - Pagina 5 Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum