Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Locatie/voorzieningen belangrijk?

+51
Zora
Razz
Snirp
Jeanette
Lonely Goatherd
SarahKey
Esmee
Reeza
Aimee
Enelya
Vixen
Bosjesvrouw
Coco
minoessepoes
Susan
Weetjewel
Harrison
AnnaK
GreenGrass
Mamsie
Artemis
Nyx
Atelier Madame
Annie24
Mermaid
Phileine
Urban Naked
M@niek
Thunder
Ella
Blond
Rouxxxe
June
Engelse Drop
Bolleke
Winegum
rapa nui
Dolphinne
Sophiee
Zonnetje
Tiara
Charles
_Poppy_
xxjojootjexx
Middleme
Ragazza
Suusie
Elliot
Bazinga
Rush
Marin
55 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 22:11

Hoe belangrijk is de locatie van jouw huis voor je? Vind je het belangrijk om dicht bij voorzieningen te wonen, en zo ja, welke dan? Zou je echt een huis afwijzen op de locatie?

Ik vind het zelf absoluut belangrijk om op loopafstand van een supermarkt te wonen, het liefst nog op loopafstand van in elk geval een drogisterij en andere kleine winkeltjes, een klein winkelstraatje bijvoorbeeld. Ik zou het denk ik echt heel vervelend vinden als ik altijd alles op de fiets (of met de auto) zou moeten doen. Zeker als ik later een kindje heb, dan wil ik toch wel echt graag met de kinderwagen ergens heen kunnen lopen. Maar ja, denk ik dan, dat duurt ook maar paar jaar.. Bepaal je daar de locatie van je huis op? Is dat echt zo belangrijk? Ja, voor mij eigenlijk wel.

Dichtbij OV zitten is voor mij nu ook nog belangrijk, maar later denk ik niet meer.

Ik zou het fijn vinden om relatief dichtbij een school te wonen, fietsafstand is ok.

Ik hoef absoluut NIET in het centrum van een stad te wonen, ook daarin vind ik locatie belangrijk. Maar ook weer niet in de middle of nowhere, dat zou ik eng vinden. Maar ik vind het best lastig, wat als je een geweldig huis ziet wat te ver weg is van alles? Laat je het daarom maar gaan? Is het dan niet je droomhuis omdat de locatie niet klopt? Is dat zo belangrijk? Je huis is natuurlijk je thuis, maar de omgeving bepaalt de rest van je dagelijkse leven (bijv. langere reistijd naar je werk omdat je eerst half uur moet fietsen naar station ofzo, of elke keer met de auto boodschappen doen). Big deal or no big deal?

Hoe sta jij daar tegenover?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Rush ma 19 aug 2013 - 22:13

Ja absoluut. Wij wonen vrijstaand in the middle of nowhere en toch kan ik lopend naar het centrum,  heerlijk. Ik vind het de perfecte combinatie. 

Nu doe ik het op de fiets, maar later met een kinderwagen kan het makkelijk lopend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Bazinga ma 19 aug 2013 - 22:18

Een (druk) centrum zou voor mij afvallen, maar loopafstanden vind ik niet echt nodig. Fietsafstand wel.

Eigenlijk ben ik gewoon gek op Heemskerk. 't Is niet echt een dorp, met z'n centrum vol winkels (5 supermarkten of zo) en we hebben vrij veel scholen hier en zelfs middelbare scholen, maar 't heeft nog wel een dorps attitude, men begroet elkaar nog en helpt de ander op straat. Er is hier en daar nog wat groen en 't centrum is gezellig, zonder massaal te zijn. (Hoewel Heemskerk 33.000 inwoners of zo heeft)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Elliot ma 19 aug 2013 - 22:26

Ik woon nu echt praktisch naast een winkelcentrumpje met een appie en een aldi, een bakker, een drogist, een slijterij, een toko, een snackbar en een gezondheidscentrumpje (huisarts, verloskundigenpraktijk, apotheek, fysio). Echt ideaal. Als ik sta te koken en ik kom er ineens achter dat ik geen eieren meer heb loop ik even snel heen en weer. Dat zou ik bij een volgend huis dus graag weer willen. OV in de buurt is wel praktisch maar geen vereiste voor mij. Een school in de buurt vind ik bij een volgend huis wel weer belangrijk. Eigenlijk zou ik gewoon heel graag in de wijk willen blijven wonen waar ik nu woon, maar dat is echt de duurste wijk van het dorp dus dat gaat 'm niet worden. Ik zou een huis denk ik wel af kunnen wijzen op de locatie. Als het echt in the middle of nowhere is en ik ver met de auto moet voordat ik boodschappen zou kunnen doen zou ik heel ongelukkig worden. Maar een druk centrum wil ik ook weer niet. Dus waar ik nu woon is echt ideaal! Jammer dat het huis zo klein is, anders bleef ik hier zitten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Suusie ma 19 aug 2013 - 22:29

Ik wilde in Amsterdam blijven en heb gekeken naar (gratis) parkeren voor de deur en een bushalte (waar de nachtbus ook stopt) in de buurt, En durf ik er s'nachts over straat. Boodschappen doe ik altijd met de auto dus dat maakte me niet uit. En ik wilde graag een tuin... Dat is dan weer niet gelukt. Sad
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Ragazza ma 19 aug 2013 - 22:41

Ik heb bewust gekozen voor de woonplaats waar ik nu woon. Het is een 'wat groter' dorp (hoewel dat ook relatief is, mensen die in een grote stad wonen zouden het dorp nog heel klein vinden).
Hier zitten 3 supermarkten en best wel een variatie aan andere winkels. Ik zou theoretisch alles in mijn woonplaats kunnen kopen. En alles op loopafstand.
Het andere voordeel voor mij was dat je zo in de natuur zit: bossen, meren.. En ov, wat in het begin erg belangrijk voor mij was.

Voor later heb ik wel de wens om nog iets meer buitenuit te wonen, maar wel met voorzieningen op fietsafstand.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 22:45

Ben benieuwd waar jij tegenwoordig woont Suusie! Niet meer in dat bejaardentehuis dus?

Elliot, klinkt inderdaad ideaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is: Nu willen jullie eigenlijk groter wonen, maar dat betekent weg uit die wijk dus? Dat is wel een lastig dilemma!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Middleme ma 19 aug 2013 - 22:46

Ik ben van een redelijk groot dorp naar een kleiner dorp verhuisd.. Enige wat hier zit is een fietsenmaker en een buurtsupertje.. (ja en een school)

Maar dat maakt me niet heel veel uit, met de auto ben ik met 10 min in een groot winkelcentrum, in de plaats waar volgens mij Summerlovin woont smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Suusie ma 19 aug 2013 - 22:56

Marin schreef:Ben benieuwd waar jij tegenwoordig woont Suusie! Niet meer in dat bejaardentehuis dus?

Elliot, klinkt inderdaad ideaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is: Nu willen jullie eigenlijk groter wonen, maar dat betekent weg uit die wijk dus? Dat is wel een lastig dilemma!
Haha nee het bejaardenhuis is nu gesloopt. Woon er nu niet heel ver vandaan in een bovenwoning.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 23:00

Suusie schreef:
Marin schreef:Ben benieuwd waar jij tegenwoordig woont Suusie! Niet meer in dat bejaardentehuis dus?

Elliot, klinkt inderdaad ideaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is: Nu willen jullie eigenlijk groter wonen, maar dat betekent weg uit die wijk dus? Dat is wel een lastig dilemma!
Haha nee het bejaardenhuis is nu gesloopt. Woon er nu niet heel ver vandaan in een bovenwoning.
Ah echt een eigen plekkie dus? Dat is wel lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Suusie ma 19 aug 2013 - 23:05

Marin schreef:
Suusie schreef:
Marin schreef:Ben benieuwd waar jij tegenwoordig woont Suusie! Niet meer in dat bejaardentehuis dus?

Elliot, klinkt inderdaad ideaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is: Nu willen jullie eigenlijk groter wonen, maar dat betekent weg uit die wijk dus? Dat is wel een lastig dilemma!
Haha nee het bejaardenhuis is nu gesloopt. Woon er nu niet heel ver vandaan in een bovenwoning.
Ah echt een eigen plekkie dus? Dat is wel lekker.
Ja, als ik zou willen kan ik hier nog jaren wonen. Gaf ik het begin echt heel veel rust. Al zou ik nu wel graag iets groter en toch heel graag een tuintje willen.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  xxjojootjexx ma 19 aug 2013 - 23:05

Zelf vind ik het belangrijk dat de basisschool dichtbij is, of tenminste zo, dat de kinderen vroeg alleen naar school kunnen gaan en niet dat ik ze tot 10 jaar moet blijven brengen ivm gevaarlijke kruispunten, afstand etc. 

Verder vind ik het voor ons zelf prettig dat er horeca is op fietsafstand.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 23:07

Super fijn Suusie! En je mag best wat te dromen hebben nog :P

Jojootje, wat versta jij onder horeca? Kroegjes of restaurants? Of eigenlijk allebei? Wink

Ik vind het van de locatie waar ik nu woon echt super fijn dat ik dichtbij het winkelcentrum woon, maar ook dichtbij de natuur. We hebben een aantal restaurants aan het water waar je heerlijk kunt zitten in de zomer, dat is echt ideaal. Dan hoef je ook niet de stad (Amsterdam) in, dat vind ik ook wel fijn, want ik vind dat een minder leuke stad Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  xxjojootjexx ma 19 aug 2013 - 23:14

Ik bedoel idd de RE en de CA Laughing, waarbij de CA nog het belangrijkste is.  De HO hoeft niet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 23:15

xxjojootjexx schreef:Ik bedoel idd de RE en de CA Laughing, waarbij de CA nog het belangrijkste is.  De HO hoeft niet.
Laughing 

Kan wel handig zijn voor bezoek overigens :P Maar lijkt me minst belangrijke factor inderdaad en niet echt afhankelijk van of een huis geschikt is of niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  _Poppy_ ma 19 aug 2013 - 23:26

Ik heb een heel fijn en ruim huis, met tuin, maar wel in een mindere buurt en geen supermarkt op loopafstand. Dat vind ik allemaal wel erg jammer. Want verder is het een huis waarin ik nog jaren vooruit kan.
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Charles ma 19 aug 2013 - 23:31

Ja, dat vind ik wel belangrijk. En dan niet alleen een winkel op loopafstand maar ook dat je geen uren nodig hebt om bij de snelweg te komen of een grote stad.

Zelf wonen we in een groot dorp. Ik kan te voet met de kinderwagen naar de appie. Er zit ook een hema, 3 drogisterijen, schoenenwinkels, lidl, aldi, kledingwinkels etc. Daarvoor loop ik dan ongeveer een kwartier. Vind ik prima! Verder zitten we op een half uur rijden van 3 grote steden en is de verbinding met de snelweg ook echt heel dichtbij. Ik zou niet anders willen, al houd ik erg van de natuur en landelijk wonen. Ik zou me al snel eenzaam voelen geloof ik. Midden in de stad is ook weer niks, heb ik jaren gedaan. Nee, dit is perfect. Mooi groen, parkeerplaats voor de deur en alles op loopafstand.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Tiara ma 19 aug 2013 - 23:32

Ik vind het ook fijn om een supermarkt op loopafstand te hebben, verder wat bij ons erg meespeelde is niet te ver van de snelweg afzitten. Ik vind het vreselijk als je van de snelweg af bent en dan nog een half uur moet rijden bijv.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Zonnetje ma 19 aug 2013 - 23:40

Wij hebben bij het kopen van ons huis hier wel op gelet. Met het oog op kinderen in de toekomst vind ik het prettig dat er een supermarkt en een paar andere winkels, zoals een boekhandel, snackbar, bakker en apotheek op loopafstand van ons huis zijn. Zo dichtbij als nu had niet per se gehoeven, maar ik vind het wel heel fijn dat ik daar te voet naar toe kan. Verder hebben we er ook op gelet dat het een kindvriendelijke buurt is met veel speeltuintjes, grasveldjes, twee scholen vlakbij etc. Je loopt zo de wijk uit de natuur in, dat vind ik ook heel fijn.

Qua dorp vind ik het prettig dat er hier een station is en dat er drie snelwegen vlakbij zijn, waardoor je binnen een half uur in drie (grote) steden bent.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Sophiee ma 19 aug 2013 - 23:48

Wij hebben de afgelopen jaren in veel verschillende huizen en op verschillende plekken gewoond. Toen we een half jaar geleden besloten opzoek te gaan naar een koophuis, stond de locatie voor ons op prioriteit nummer 1. We wilden in het centrum, op loopafstand van voorzieningen als winkels, OV, de basisschool, de middelbare school en vertier als het bos en water. Dat is gelukt en daar hebben we nog steeds heel veel plezier van!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Dolphinne ma 19 aug 2013 - 23:51

Ja ik vind de locatie wel erg belangrijk. En dan vooral de wijk.
Hiervoor woonden we in een niet erg goede wijk. En kon mijn zoontje ook niet alleen buiten spelen. Ik moest dus altijd mee als hij wilde fietsen etc.

Nu wonen in een hele rustige woonwijk aan een hofje waar hij heerlijk alleen buiten kan spelen. Ook andere kinderen in de straat waar hij mee kan spelen.
Verder ook een voordeel dat er 2 straten verder een heel winkelcentrum zit met 3 supermarkten, Hema, blokker, 2 drogisterijen en nog een boel meer.

De school zit wel iets verder (een wijk verderop, dicht bij zijn vaders huis) maar nu wel op fietsafstand ipv ruim een kwartier met de auto.
We zitten ook heel dicht bij de oprit van de snelweg (500m). Ook een voordeel, maar niet iets waar ik perse een huis op zou uitzoeken.
En we wonen een stuk dichter bij mijn ouders. Ook handig straks met evt. oppassen. Eerder was het voor mijn moeder een half uur fietsen als ze naar ons wilde komen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  rapa nui ma 19 aug 2013 - 23:59

Ik heb geen auto dus vind het belangrijk om enigszins in de buurt van het OV te wonen. Dat houdt voor mij in 25 minuten fietsen naar het station (in een andere plaats) en dat is best te doen. Verder zijn er bushaltes op ca. 10 minuten lopen. Loopafstand tot de winkels: Tja hoever noem je dat. Ik kan lopend naar de winkels maar in de praktijk pak ik hier de fiets voor (ook al is het maar een paar minuten fietsen) omdat je dan toch iets sneller bent, makkelijker tassen mee kunt nemen etc. Op zich zie ik buurvrouwen wel met kinderwagens enz lopen naar de winkels, is ook prima te doen als je vooral uit bent op een wandelingetje.

Ook al heb je zelf een auto ik vond het zelf als ouder kind wel handig dat er een bushalte in de buurt was waar in elk geval op zaterdag 1x in het uur een bus naar een nabije stad ging en door de weeks vaker. Het is toch handig als je niet altijd je kind moet brengen/halen en als het weer te slecht is om te fietsen of als het net te ver is.

Lagere school was in principe op loopafstand maar ik ging samen met vriendinnen op de fiets.

Woonplaats heeft verder voorzieningen als diverse supermarkten, boekwinkel, drogisterijen, Action en Hema, een bieb, kerken, sportvereniging, zwembad etc en dat vind ik wel prettiger dan dat je echt overal ver vandaan woont.

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:02

rapa nui schreef:Ik heb geen auto dus vind het belangrijk om enigszins in de buurt van het OV te wonen. Dat houdt voor mij in 25 minuten fietsen naar het station (in een andere plaats) en dat is best te doen. Verder zijn er bushaltes op ca. 10 minuten lopen.
Oh ja dat zou ik dus al véél te ver vinden. Ik vind het nu al irritant dat ik 10 minuten moet lopen naar de metro. Maar goed, ik ben ook echt compleet afhankelijk van het OV (en fiets natuurlijk maar zoveel fiets ik eigenlijk niet want zoveel doe ik niet in de directe buurt). Maar voor mij zou 25 min fietsen naar het station niet onder 'dichtbij' vallen, grappig is dat verschil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Winegum di 20 aug 2013 - 0:02

Op het moment dat we het huis kochten was de enige voorwaarden dat het huis in de buurt van het station zou zitten. Omdat ik een aantal dagen per week met de trein moest reizen.

Over een jaar of 2 zullen we op zoek gaan naar een ander huis waar we ons ook wel langer willen vestigen. Ik vind het dan belangrijk dat er een supermarkt op loopafstand zit. Verder dat het kindvriendelijk is, in de buurt van de snelweg/uitvalswegen. Verder maakt het me op dit moment niet zo heel erg veel uit.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 0:16

Marin schreef:Elliot, klinkt inderdaad ideaal! Ik kan me voorstellen dat het lastig is: Nu willen jullie eigenlijk groter wonen, maar dat betekent weg uit die wijk dus? Dat is wel een lastig dilemma!
Ja waarschijnlijk wel. We wonen in een hele leuke nieuwbouwwijk, die is ingevlochten in een bestaande jaren 50 wijk. De oudere woningen zijn wel betaalbaar, maar die zijn niet zo mooi en moeten vaak helemaal opgeknapt worden. De nieuwe woningen zijn prachtig, maar dan betaal je makkelijk 5 ton voor een simpele tussenwoning. En dat hebben we niet..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Locatie/voorzieningen belangrijk? Empty Re: Locatie/voorzieningen belangrijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum