Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eindelijk de vakantie geboekt.

+11
Mermaid
Sarah1985
Maple
Poisongirl
Zonneschijn
silly-one
ellibre
Snoopy
Marin
Manderijn
Caribbeanlover
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 15 aug 2013 - 4:52

http://www.qreizen.nl/

Geven qua pakketreizen de hoogste kortingen van allemaal.
Wanneer wil je gaan en wat wil je gaan doen? Mocht je vragen hebben, een pm sturen mag altijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 5:20

Ik wil ergens in de periode van 29 september tot en met 20 oktober zo'n 2 weken naar de zon, liefst 25 graden of warmer. We gaan met z'n 2en (vriend en ik), willen graag een redelijk luxe hotel (4 sterren of meer) in de buurt van de zee. We zijn geen mensen die de hele vakantie op het resort blijven, dus als er leuke plaatsen in de buurt zijn is dat een grote plus!

Ik geloof dat jij wel eens naar de Dominicaanse Republiek en zo geweest bent, toch? Klopt het dat daar buiten de resorts niet zo veel te doen is?

Wij hadden verder als ideeen nog bijvoorbeeld Curacao, Zuid-Afrika of Cyprus, daar is het nog goed qua temperatuur in die periode.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Mermaid do 15 aug 2013 - 6:12

Caribbeanlover schreef:Zal wel tussen me oren zitten dan hahaha, maar ik denk dat het qua reizen even veilig is onderhand.
 Het is echt heel veilig, laat je daar niet door tegen houden. Als je aan boord bent heb je soms ook helemaal niet door dat je vaart. Als je pech hebt heb je t wel door ;)voordeel daarvan is dat je je dronken voelt zonder een druppel op te hebben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino do 15 aug 2013 - 6:42

Caribbeanlover, wat leuk zeg! Ik ben in het H10 hotel geweest op de Dom. Rep. En dat is echt een aanrader! Heel luxe en goed hotel smile .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 15 aug 2013 - 10:10

ellibre schreef:Ik wil ergens in de periode van 29 september tot en met 20 oktober zo'n 2 weken naar de zon, liefst 25 graden of warmer. We gaan met z'n 2en (vriend en ik), willen graag een redelijk luxe hotel (4 sterren of meer) in de buurt van de zee. We zijn geen mensen die de hele vakantie op het resort blijven, dus als er leuke plaatsen in de buurt zijn is dat een grote plus!

Ik geloof dat jij wel eens naar de Dominicaanse Republiek en zo geweest bent, toch? Klopt het dat daar buiten de resorts niet zo veel te doen is?

Wij hadden verder als ideeen nog bijvoorbeeld Curacao, Zuid-Afrika of Cyprus, daar is het nog goed qua temperatuur in die periode.
 Punta Cana op de Dom. Republiek staat bekend om de mooie stranden en de vele resorts waar idd daarbuiten niks te beleven is. Voor wat avontuur dien je excursies te maken. In het noorden zoals de plaats Cabarete is dat niet zo. Ik las hier ooit dat iemand gewoon s'avonds op stap ging en dat als veilig heeft ervaren. Wel zijn de stranden en de zee niet echt mooi dus als je dat wilt kan je beter voor PC of Bayahibe kiezen. Veel hotels zijn all in dus houdt daar rekening mee.

Mexico zou dan misschien leuker voor je zijn en ik hoor dat Cuba ook genoeg vertier biedt alleen trekt mij dat land niet.
Zelf ben ik 3x in Portugal geweest, was altijd leuk en ik wil graag nog eens terug. Is dat niet wat?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 15 aug 2013 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 15 aug 2013 - 10:14

Destino schreef:Caribbeanlover, wat leuk zeg! Ik ben in het H10 hotel geweest op de Dom. Rep. En dat is echt een aanrader! Heel luxe en goed hotel smile .
 Wat toevallig en ik heb ook naar die gekeken, maar omdat we vorig jaar al op de DR waren en dat de 5e x was wilde ik dit jaar liever niet. Op een gegeven moment was dat hotel ook niet meer boekbaar voor de data dat wij ongeveer wilde gaan.

Ik ben zeer benieuwd naar Mike's coffeshop, lekker aan de frappachino's of hoe je dat ook schrijft.
Wat vond jij er zo leuk aan aan dat hotel?

Mermaid, zolang ik niet moet kotsen is het prima. Ik word gauw wagenziek op van die hobbelige wegen die je in de caribbean veel hebt, dus zolang op een boot, tja ik weet het niet hoor. Ze zien er wel super uit die schepen en zeer luxe, ik heb ooit een speciale  cruisegids gehaald bij Arke.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 20:35

Caribbeanlover schreef:
ellibre schreef:Ik wil ergens in de periode van 29 september tot en met 20 oktober zo'n 2 weken naar de zon, liefst 25 graden of warmer. We gaan met z'n 2en (vriend en ik), willen graag een redelijk luxe hotel (4 sterren of meer) in de buurt van de zee. We zijn geen mensen die de hele vakantie op het resort blijven, dus als er leuke plaatsen in de buurt zijn is dat een grote plus!

Ik geloof dat jij wel eens naar de Dominicaanse Republiek en zo geweest bent, toch? Klopt het dat daar buiten de resorts niet zo veel te doen is?

Wij hadden verder als ideeen nog bijvoorbeeld Curacao, Zuid-Afrika of Cyprus, daar is het nog goed qua temperatuur in die periode.
 Punta Cana op de Dom. Republiek staat bekend om de mooie stranden en de vele resorts waar idd daarbuiten niks te beleven is. Voor wat avontuur dien je excursies te maken. In het noorden zoals de plaats Cabarete is dat niet zo. Ik las hier ooit dat iemand gewoon s'avonds op stap ging en dat als veilig heeft ervaren. Wel zijn de stranden en de zee niet echt mooi dus als je dat wilt kan je beter voor PC of Bayahibe kiezen. Veel hotels zijn all in dus houdt daar rekening mee.

Mexico zou dan misschien leuker voor je zijn en ik hoor dat Cuba ook genoeg vertier biedt alleen trekt mij dat land niet.
Zelf ben ik 3x in Portugal geweest, was altijd leuk en ik wil graag nog eens terug. Is dat niet wat?
Portugal lijkt me super maar in oktober is de maximum temperatuur daar zo'n 20-22 graden. Dat vind ik een iets te groot risico, ik wil wel echt een zonvakantie met lekker warm weer en zou enorm balen als ik daar twee weken in m'n lange broek moet lopen. Het wordt mijn eerste vakantie in 5 jaar dus m'n verwachtingen zijn nogal hoog Wink
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Maple do 15 aug 2013 - 20:41

Ik ben een keer in oktober in Portugal geweest, 30 graden smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 20:53

Maple schreef:Ik ben een keer in oktober in Portugal geweest, 30 graden smile
Waar ben je precies geweest dan? Want ik ga af op deze lijst, maar ik weet niet hoe nauwkeurig dat is:

http://www.klimaatinfo.nl/portugal/
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Maple do 15 aug 2013 - 20:57

De Algarve. Was wel begin oktober, trouwens.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 20:59

Ok, dan ga ik me daar ook eens in verdiepen want wij kunnen vanaf zondag 29 september vertrekken. Bedankt voor de tip!
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 15 aug 2013 - 21:49

Ik ben ook eens in okt. geweest in Albufeira en het was echt geen 30 gr, maar niet koud. Heb zelfs in de zee gezommen.

Mocht je bij Qreizen boeken en je ziet in de prijskolom Arke en Holland International staan, dan kan de prijs van Arke lager zijn. Laat je dan niet verleiden, want als HI duurder is en je daarop klikt is het uiteindelijk goedkoper. Dit komt omdat ze een hogere korting krijgen bij HI, dus let daar goed op!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 23:12

Ellibre, Heb je al een keuze gemaakt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Lejow wo 21 aug 2013 - 0:02

Ellibre, in de Algarve heb je inderdaad kans op erg  mooi weer hoor in oktober!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 4:01

Zeker, wij vonden het super toen om zulk weer te hebben en de locals liepen in dikke truien. Zullen ons wel voor gek hebben verklaard om de zee in te gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino wo 21 aug 2013 - 20:40

Caribbeanlover schreef:
Destino schreef:Caribbeanlover, wat leuk zeg! Ik ben in het H10 hotel geweest op de Dom. Rep. En dat is echt een aanrader! Heel luxe en goed hotel smile .
 Wat toevallig en ik heb ook naar die gekeken, maar omdat we vorig jaar al op de DR waren en dat de 5e x was wilde ik dit jaar liever niet. Op een gegeven moment was dat hotel ook niet meer boekbaar voor de data dat wij ongeveer wilde gaan.

Ik ben zeer benieuwd naar Mike's coffeshop, lekker aan de frappachino's of hoe je dat ook schrijft.
Wat vond jij er zo leuk aan aan dat hotel?

Mermaid, zolang ik niet moet kotsen is het prima. Ik word gauw wagenziek op van die hobbelige wegen die je in de caribbean veel hebt, dus zolang op een boot, tja ik weet het niet hoor. Ze zien er wel super uit die schepen en zeer luxe, ik heb ooit een speciale  cruisegids gehaald bij Arke.
Hihi dat is inderdaad wel vaak! smile
Ik ben zelf 8 keer op de DR geweest, mijn ouders gingen er vaak heen dus ik ging mee :P .
Zou nu ook niet zo snel meer terug gaan trouwens..

Ocean Blue is fantastisch en Mike's Coffeeshop ook haha. Hele lekkere koffie/thee/frozen koffie/thee en zulke lekkere gebakjes.
Wij zijn het jaar van de opening voor het eerst geweest in 2005 volgens mij en daarna nog 3 keer naar dat hotel. Sommige werknemers werkten er al die jaren dat wij er kwamen en die herkenden ons op een gegeven moment, dat was wel erg leuk! Very Happy

Ik vond het hotel meerdere pluspunten hebben, het is niet te groot, maar ook niet klein en alles ligt vrij centraal, verder is het een zeer uitgebreid park. Het eten is erg goed (heb rond de 8 hotels gezien/meegemaakt in DR/Punta Cana en vond dit hotel toch wel het beste eten hebben..), personeel super vriendelijk, faciliteiten zijn goed en de prijs-kwaliteit is ook goed. smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 22:29

Dan vind jij mij met mijn 5x veel haha. Komen jouw ouders daar vandaan?
Als je meerdere keren naar hetzelfde hotel bent geweest zegt dat genoeg.
Ocean Coral bestaat volgens mij sinds 2007 dus niet heel erg oud en heeft intussen een opknapbeurt gehad en in 2009 een award.

OC is ook niet groot en er rijden geen karretjes die je overal heen brengen. Ik heb dus gevraagd om een kamer dichtbij de restaurants en lobby.

Ik vind het eten in Mexico in de all in hotels net wat beter, maar op de DR was er ook keuze zat hoor. Weet je nog in welke hotels je allemaal hebt gezeten?

Het is niet zo dat ik nooit meer terug wil, want dat wil ik best alleen hoeft het niet perse volgend jaar weer wellicht over 3 jr pas weer.

Hadden jullie bij Ocean dat privilege gedoe? Wij vinden dat onzin, want zo speciaal is het ook weer niet en kost je aardig wat extra. Veel hotels waar wij geweest zijn hadden dat, maar die behoefte hebben wij nooit gehad. Wij hebben altijd een standaardkamer die altijd groot genoeg is en altijd een bad heeft gehad tot nu toe wat ik fijn vind. Niks mis met standaardkamers!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino wo 21 aug 2013 - 23:05

Haha nee, ze vonden het gewoon een mooi land en het is niet zo heel veel duurder dan Turkije/Egypte in een vergelijkbaar luxe hotel, dus dan gingen we daarheen.

Ik heb gezeten in:
Barcelo Bavara Beach (2x)
Ocean Blue 5x (we zijn er 5x geweest bedenk ik me nu angel )
Grand Occidental Flamengo (1x)

En verder hebben we 1x het vliegtuig gemist en 5 dagen vastgezeten angel Schuld van de touroperator die ons te laat op kwam halen. Toen hebben we heel veel hotels gezien, want het was hoogseizoen dus alles zat vol..
Elke dag hadden we een ander hotel Sad Dat waren deze:
- Natura Park
- Bahia Principe Bavaro
- Bavaro Princess
- Caribe club princess
- Paradisus Palma Real

Leuk dat het ook zo'n jong hotel is! Maar geen treintje? In Ocean Blue is die er wel..
Maar als het kleiner is, dan kun je het denk ook wel lopend doen smile Heb je een beetje beweging op vakantie! Laughing

Nee wij hebben geen privilege.. Wat ik ook dacht is dat dat een soort 'club' is waar je lid van moet worden?
Standaardkamers zijn idd prima en groot zat Yes .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 23:47

Dat klopt idd wat je zegt. Als je 4 of 5 sterren in Turkije all in boekt betaal je ongeveer hetzelfde voor de caribbean. Vaak is zijn de faciliteiten niet eens zo uitgebreid in Turkije/Egypte ed. Wij vinden het belangrijk dat we voldoende keuze hebben mbt restaurants. In Turkije ed heb je niet eens zoveel keuze ook niet met 4 of 5*. Bovendien mag je maar een beperkt aantal keren ala carte eten, soms moet je zelfs voor die restaurants bij betalen om er te mogen eten en als je al ala carte kan eten zijn er vaak gerechten met toeslagen. Nou dat is geen all in voor ons.
Daarom is het zo fijn dat we bij Ocean Coral elke dag ala carte kunnen eten.

Al die hotels waar jij hebt gezeten ken ik wel en ik denk dat Paradisus Palma Real de luxeste is.

Wilde je ouders nooit naar een ander caribische bestemming? Mexico bijv.?

We hebben idd geen treintje, maar ik hoop zoals ik ze heb gevraagd dat we lekke centraal zitten. Volgens het hotel is alles loopbaar en ik denk dat het wel mee valt. Je kan binnendoor altijd overdekt dmv paden met rietendaken lopen...................zie de site ed.

Je kan uiteindelijk lid van dat privilege worden, maar da's alleen leuk als je geld teveel hebt en dan dien je er ook vaak terug te gaan.
Wij kunnen ook upgraden, maar al die extra's wat het bied vind ik overbodig (zie site).

Wanneer ben jij voor het laatst op de DR geweest? Waar ga je tegenwoordig zoal heen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino do 22 aug 2013 - 0:26

Dat is ook zo, en daar is het drukker, meer massa toerisme etc.. Dan liever wat verder weg voor ietsje meer geld!
A la carte is zeker fijn! smile Wat voor soort restaurants heb je in Ocean Coral?
In Ocean Blue kun je naar het steak house, Mexicaanse restaurant, Amerikaanse restaurant, Italiaanse restaurant en Dominicaanse restaurant. Er is nog een soort wijn restaurant, maar daar moet je voor betalen Yes 

Mijn ouders reizen ook naar andere landen smile Ze zijn ook in Italië, Griekenland, Aruba, Cuba en Curacao geweest. smile

Zelf heb ik vorig jaar een combireis NY en Aruba gemaakt en voorheen als kind ook al 2 keer op Aruba geweest, 1 keer Rhodos en 1 keer op Curacao. Toen ik heel klein was gingen we kamperen in Italië. In 2010 waren we voor het laatst op de DR.

Nu dit jaar gaan we op huwelijksreis naar Tanzania. Daar bezoeken we het vaste land voor een safari en gaan we op strandvakantie naar Zanzibar. Ik denk dat als dit ons bevalt, dat mijn ouders er volgend jaar ook wel heen zullen gaan.

Welke landen ben jij allemaal geweest? smile

Op ons verlanglijstje staat nog een reis langs de west kust van Amerika, Cuba (ik denk dat we daar volgend jaar heen gaan) en een rondreis Java/Bali of Maleisië.

Fijn dat het overdekt is, da's toch wel handig met regen enzo (hoop voor je dat je dat niet treft :P ) .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 22 aug 2013 - 1:27

Is dat nou ff toevallig zeg, dan is het ook mijn trouwdag en alweer 6 jr getrouwd!

Ze hebben qua ala carte restaurants; orientaals, amerikaans, italiaans, mexicaans en caribbean grill. Daarnaast ook een buffetrestaurant.

Zo he wat een reizen heb jij gemaakt als kind. Jouw ouders hebben goed geboert denk ik. Ik was al blij dat we sowieso naar het buitenland gingen altijd per auto.

Samen met mijn man zijn we 1x in Turkije geweest (nooit meer aub), 3x Portugal, 5x DR, 4x Mexico en ik ben toen ik hem net kende met een vriendin naar Curacao geweest. Toen ik 19 was heb ik een zomer in de staat NY gewerkt. Verder nog een zooitje europeze landen waaronder een gewonnen reis van 9 dgn waarbij elke dag een ander europees land werdt aangedaan.

Zanzibar schijnt ook mooi te zijn. Cuba, trekt mij niet, weet niet waarom. Aziatische landen ook niet, maar zoveel mensen zijn in Thailand, Bali etc geweest en daar hoor ik wel eens goede verhalen over, maar nee niks voor mij (denk ik).

Ik wens je een mooie bruiloft toe!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino do 22 aug 2013 - 2:48

Zijn jullie ook op 6 september getrouwd? Very Happy
Wat toevallig en leuk zeg!

Heb even op de site gekeken van jullie hotel en het ziet er echt mooi uit zeg!
Mooi complex smile .

Mijn ouders hoeven inderdaad niet te klagen nee haha, denk dat ze nog meer gaan reizen als mijn broertje straks ook het huis uit is smile .

Jullie hebben ook al wel veel gezien zeg, veel verre reizen, leuk! Very Happy  
Doen jullie ook wel wat qua rondtrekken, dingen bekijken of excursies? Of meer lekker een relaxte vakantie?

Zanzibar is nog niet zo toeristisch als ik het reisburo moet geloven, ben heel benieuwd, we zullen het zien.

Jullie een hele fijn vakantie gewenst alvast!
Gaan jullie snel of moet je nog een tijdje wachten?
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 22 aug 2013 - 3:15

Wij zijn ook die dag getrouwd, maar dat zei ik toch.Wink 
Is je broertje zo jong dat ze zulke reizen nu nog niet kunnen maken?
Wij zijn geen mensen die van alles gaan bekijken, maar houden van relaxen.
We hebben in de caribbean wel excursies gedaan hoor, maar dat houdt ook een keer op. We kennen ze nu wel en ze zijn elk jaar hetzelfde bovendien zijn ze niet bepaald goedkoop.
Doen jullie veel? Ik dacht dat Zanzibar vrij toeristisch was, maar blijkbaar niet.
Ik pm je wel even wanneer we weggaan aangezien ik dat niet in het openbaar zet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Destino do 22 aug 2013 - 3:19

Toevallig vaak mooi/droog weer op je trouwdag? angel 

Nee, mijn broertje is 22, maar die laten ze niet alleen thuis.. Hij is nogal een geval apart, de keuze is dan ook geen rare keuze zeg maar.. silent 
Tot vorig jaar ging hij mee op vakantie en betaalden mijn ouders dat, maar vanaf dit jaar had hij zelf moeten betalen en dat wilden ze niet..

Klopt inderdaad, de excursies zijn behoorlijk duur! Kan me voorstellen dat je het er dan wel bij laat..

Wij gaan sowieso op safari en Zanzibar willen we een dag naar Stone Town (hoofdstad) en wellicht nog een dagje wat van het eiland zien. En je schijnt er te kunnen zwemmen/knuffelen met reuzeschildpadden, dat lijkt me ook heel gaaf Yes .

Snap ik, daarom vroeg ik ook niet naar een datum hihi. Maar pm is goed Yes .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Caribbeanlover do 22 aug 2013 - 9:42

Wat wilde ze niet? Als je naar Afrika gaat is alleen relaxen zonde, dat zou ik ook niet doen daar.
Zwemmen met lamantijnen (hele relaxte dieren), walvishaaien (wordt veel gedaan in Mexico) en in het wild met dolfijnen lijkt me ook wel wat.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk de vakantie geboekt. - Pagina 2 Empty Re: Eindelijk de vakantie geboekt.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum