Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie geboekt :) !

+4
M_as
rianne27
Atelier Madame
silly-one
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:39

Naar Mexico in september heerlijk 2 weken weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 22:42

toch niet echt een last minut of was de prijs al goed gedaald?

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:45

Wat bedoel je met een last minute? Weet niet of het dat was, maar het is iig flink afgeprijsd en we hebben het dus voor een spotprijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 22:47

omdat je altijd aangeeft te willen wachten met boeken om voor een zo laag mogelijk prijs te gaan. En als het dan nog goedkoper wordt moest je daar ook altijd iets over zeggen. Dus ik had eigenlijk verwacht dat je een last minute zou boeken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:58

Klopt we willen altijd wachten omdat we altijd pas in september gaan, maar tot nu toe is dat niet gelukt. Het laatst mogelijk was vorig jaar en toen hadden we in mei geboekt.

Ik vind dat we nu toch vrij lang hebben gewacht en of het nou een last minute heet of niet voor deze prijs konden we het niet laten schieten.
De kans dat als we nog 1 mnd zouden wachten, dan zou deze accomodatie misschien duurder worden voor die periode en zouden we goed balen.

Dus vandaar dat we het nu maar hebben vast gelegd. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Atelier Madame wo 20 jul 2011 - 23:10

wat leuk smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:11

Zeker leuk, dank je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:32

Leuk, naar elk hotel ga je ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 0:00

E.l D.orado Ro.yale A. S.pa R.esort

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  rianne27 do 21 jul 2011 - 2:48

Wauw, heb even gegoogeld en het ziet er prachtig uit zeg!!
rianne27
rianne27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:01

Prachtig is het idd he. Word zowat onze 2e huwelijksreis, deze keer een goede aangezien de 1e een beetje in het water is gevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:40

Wauw wat een mooi hotel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  M_as do 21 jul 2011 - 9:31

Leuk!! Waar ga je precies heen?? Whaa ben net 2 weken terug uit Mexico, maar ik wil er nu al weer heen haha.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Zora do 21 jul 2011 - 18:08

Leuk! Ziet er heerlijk uit!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Mamasapje do 21 jul 2011 - 18:31

Gaaf zeg! Mag k vragen wat je er voor hebt betaald? Lijkt me heerlijk!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Natural do 21 jul 2011 - 19:57

Wat een prachtig resort! Wil je na je vakantie laten weten hoe het was? Ben serieus aan het overwegen om volgend jaar naar Mexico te gaan en dit hotel lijkt me heel geschikt voor een relaxvakantie.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:46

M_as schreef:Leuk!! Waar ga je precies heen?? Whaa ben net 2 weken terug uit Mexico, maar ik wil er nu al weer heen haha.

Leuk zeg! Waar zat je en welk hotel?
Het hotel ligt in Carretera Puerto Morelos en het ligt tussen Cancun en Playa Del Carmen in het is ongeveer 25 min. rijden vanaf het vliegveld in Cancun wat ik begrepen heb van de hotelsite dus niet zolang vind ik.

Reviews zijn zowat allemaal goed, maar je hebt soms ook zeikerds zoals iemand die vond dat de kamer te klein was en de meubels te donker van kleur :shock: .


Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 22 jul 2011 - 9:02; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:47

!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 22 jul 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:50

Natural schreef:Wat een prachtig resort! Wil je na je vakantie laten weten hoe het was? Ben serieus aan het overwegen om volgend jaar naar Mexico te gaan en dit hotel lijkt me heel geschikt voor een relaxvakantie.

Doe ik. Ik moet er wel bij zeggen dat het vrij duur is en dat wij normaal gesproken dit hotel nooit konden betalen. Dmv de aanbieding kunnen we er dus wel heen.
Ik kende het hotel al en dacht ''wauw daar wil ik eens heen als ik de lotto win anders zou het nooit kunnen''. Dit is dus een droom die uitkomt voor ons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:52

Caribbeanlover schreef:
Mamasapje schreef:Gaaf zeg! Mag k vragen wat je er voor hebt betaald? Lijkt me heerlijk!

Dank je. Sorry, ik vind het niet echt van belang dat anderen weten hoeveel het heeft gekost en eigenlijk doet dat het er niet toe.
Misschien wil mamasapje ook wel en is ze zich aan het oriënteren op de kosten? Vind dit dan weer een beetje ene rare reactie smile

Maar leuk dat je geboekt hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:58

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
Mamasapje schreef:Gaaf zeg! Mag k vragen wat je er voor hebt betaald? Lijkt me heerlijk!

Dank je. Sorry, ik vind het niet echt van belang dat anderen weten hoeveel het heeft gekost en eigenlijk doet dat het er niet toe.
Misschien wil mamasapje ook wel en is ze zich aan het oriënteren op de kosten? Vind dit dan weer een beetje ene rare reactie smile

Maar leuk dat je geboekt hebt.

Dat kan jij raar vinden, maar dat vind jij wel vaker als ik wat zeg dus ik sta er niet van te kijken.

Dat is mijn mening ik vind het niet nodig om te vertellen en dmv google kan je zelf zien wat de kosten zijn. Bovendien zie ik nooit iemand zeggen wat hun vakantie kost of iig zelden. Wat een ander doet moet zij zelf weten, dan hoef ik het toch niet te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  M_as vr 22 jul 2011 - 7:42

Caribbeanlover schreef:
M_as schreef:Leuk!! Waar ga je precies heen?? Whaa ben net 2 weken terug uit Mexico, maar ik wil er nu al weer heen haha.

Leuk zeg! Waar zat je en welk hotel?
Het hotel ligt in Carretera Puerto Morelos en het ligt tussen Cancun en Playa Del Carmen in (kijk Het is ongeveer 25 min. rijden vanaf het vliegveld in Cancun wat ik begrepen heb van de hotelsite dus niet zolang vind ik.

Reviews zijn zowat allemaal goed, maar je hebt soms ook zeikerds zoals iemand die vond dat de kamer te klein was en de meubels te donker van kleur :shock: .

Oke volgens mij heb ik het op de bordjes wel gezien ja Wink
Wij zijn naar Iberostar Quetzal/Tucan geweest in Playa del Carmen. Was weer helemaal top!
Ja mensen die over de kleinste dingen gaan zeuren hou je altijd!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 9:09

M_as schreef:
Caribbeanlover schreef:
M_as schreef:Leuk!! Waar ga je precies heen?? Whaa ben net 2 weken terug uit Mexico, maar ik wil er nu al weer heen haha.

Leuk zeg! Waar zat je en welk hotel?
Het hotel ligt in Carretera Puerto Morelos en het ligt tussen Cancun en Playa Del Carmen in (kijk Het is ongeveer 25 min. rijden vanaf het vliegveld in Cancun wat ik begrepen heb van de hotelsite dus niet zolang vind ik.

Reviews zijn zowat allemaal goed, maar je hebt soms ook zeikerds zoals iemand die vond dat de kamer te klein was en de meubels te donker van kleur :shock: .

Oke volgens mij heb ik het op de bordjes wel gezien ja Wink
Wij zijn naar Iberostar Quetzal/Tucan geweest in Playa del Carmen. Was weer helemaal top!
Ja mensen die over de kleinste dingen gaan zeuren hou je altijd!

Bordjes? Bedoel je dat als je naar je hotel en terug rijd dat je langs allerlei hotels komt?
Stom, maar dat vind ik altijd zo leuk om te zien dan denk ik ''oh dat hotel ligt hier en die daar''.
Veel ken ik van naam + foto's van internet,maar soms zie ik onbekende en probeer die dan te onthouden (voor een eventuele volgende vakantie) wat toch niet lukt hahaha.
Ik vind het altijd leuk om te zien waar anderen worden afgezet dus bij welk hotel, zit dan ook helemaal die lobby te bekijken, best raar.

Iberostar is een goede keten en erg bekend. Omdat ik er meerdere goede verhalen over gehoord had wilde ik vorig jaar perse naar die keten en we zijn naar Hacienda Dominicus geweest. Mooi hotel mooie aangelegde tuinen, groot zwembad, mooie zee, mooi strand, vriendelijke mensen, ruime/mooie/schone kamer.

Alleen het ala carte eten viel ons erg tegen en daar houden wij juist zo van.
Ik ben vegetarier en toen kreeg ik een keer een bord vol met warme groente Mad .
Ze kennen dat daar niet echt en dus weten ze niks te verzinnen, erg jammer!
Je betaald toch een hoop geld voor de vakantie en dan verwacht ik er veel van met name mbt het eten.
Buffeteten maakt me nooit zo uit, want ik vind altijd wel wat.

De ene Iberostar is de andere misschien niet alhoewel ik wel denk dat ze veel op elkaar lijken.
Er zijn tig andere ketens die ook goed zijn, maar voor ons geen Iberostar meer om dat soort dingen te vermijden.

Waar we nu heen gaan is het meer dan goed en aan vegetariers is heel goed aan gedacht dus dat komt goed.

Zeikerds heb je overal. Diegene had verdomme ook nog eens een extra luxe kamer waar je vanuit je kamer letterlijk zo het zwembad in kon en dan nog zeiken!
Hij vond de kamer gedateerd, te weinig licht (of hij nou zon - of lampenlicht bedoeld stond er niet bij denk dat hij zonlicht bedoelde), damplucht waardoor zijn kleding amper droogde (euhhh hang het dan buiten) en hij begreep niet waarom het hotel 5 sterren had aangezien hij in 3 sterren betere kwaliteit had gehad! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Pannetoet vr 22 jul 2011 - 10:24

Leuk CBL!

Haha grappig dat doe ik ook altijd! Kijken waar mensen afgezet worden en proberen zoveel mogelijk te zien :-P en inderdaad het hotel onthouden..ik schrijf dat soms zelfs op zodat ik het niet vergeet haha

maar alvast heel veel plezier!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Mamasapje vr 22 jul 2011 - 10:28

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
Mamasapje schreef:Gaaf zeg! Mag k vragen wat je er voor hebt betaald? Lijkt me heerlijk!

Dank je. Sorry, ik vind het niet echt van belang dat anderen weten hoeveel het heeft gekost en eigenlijk doet dat het er niet toe.
Misschien wil mamasapje ook wel en is ze zich aan het oriënteren op de kosten? Vind dit dan weer een beetje ene rare reactie smile

Maar leuk dat je geboekt hebt.

Klopt Maple, we zijn orienterende voor een reis volgend jaar of begin 2013 ( dat klinkt ver weg!) . Maar het is natuurlijk je goed recht om het niet te vertellen. Niet iedereen wil dat prijsgeven al zou Ik er zelf geen problemen mee hebben.

CL: bedankt!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie geboekt :) ! Empty Re: Vakantie geboekt :) !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum