Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 23:39

Ik wil deze week een midweekje Centerparcs boeken. Nu heb ik een kortingscode waarbij je 150 euro korting krijgt op een verblijf. Als ik op de site kijk loopt er ook nog een vroegboekkorting waarbij je ook nog eens 5 toppings mag kiezen. Alleen als ik nu wil boeken gaat er alleen die 150 euro vanaf en niet nog eens die vroegboekkorting met die 5 gratis toppings. Klopt dat dat de site maar 1 soort korting pakt of doe ik iets verkeerd?

We willen wel graag een VIP cottage

Wie o wie kan me hierbij helpen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Muurvlindertje zo 29 jan 2012 - 4:13

Je kunt niet alles hebben, dus niet én én. Je krijgt met dit soort dingen altijd mar 1 actie, geen dubbele actie.

Misschien goedkoper huisje als VIP te duur is?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Tiara zo 29 jan 2012 - 5:37

Ik had dan wel andere korting, die van Prenatal (40%), maar ik kon ook geen toppings en vroegboekkorting erbij kiezen. Wij hadden trouwens ook een viphuisje.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:24

Oke bedankt. Ik wilde natuurlijk alles eruit halen wat er in zit dat snappen jullie natuurlijk wel he haha. Maar het gaat een VIP cottage worden met 150 euro korting

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Tiara zo 29 jan 2012 - 8:59

Leuk! Naar welk park gaan jullie?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 10:38

aanitaa schreef:Leuk! Naar welk park gaan jullie?

Ik zit nog te twijfelen tussen de Huttenheugte en het Heijderbos. Morgen gaan mijn man en ik samen beslissen welke het gaat worden maar ik denk de Huttenheugte

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs? Empty Re: Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum