Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tanden poetsen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tanden poetsen Empty Tanden poetsen

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:21

Sinds 2 weken is het tanden poetsen hier echt een drama. Als ik s'middags van mijn werk thuis kom dan begint het 'gezeur'al. Mama, lali hoef nie tande poetsuh he? En als het dan s'avonds zo ver is dat hij op bed gaaten dus eerst moet tanden poetsen dan moet ik hem gewoon helemaal in de houdgreep hebben. Ik snap niet zo goed waarom hij dit nu opeens doet. Hij vond het nooit zo erg. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden poetsen Empty Re: Tanden poetsen

Bericht  juffie001 wo 2 maa 2011 - 7:10

hier hetzelfde. Alleen is mijn zoontje wat jonger en praat hij nog niet.
Eerste weken ging het prima. Hij mocht ook zelf helpen en na het poetsen nog even "spelen" met de tandenborstel. Nu hoeft ie m maar te zien en het is een drama. Heb echt van alles geprobeerd om het leuke voor hem te maken maar niks werkt. Hier dus ook inderdaad de houtgreep.. niet leuk, maar de tanden moeten toch echt gepoetst worden.
Is het hier wel zo dat er net weer 2 kiezen door gekomen zijn en dat doet natuurlijk ook pijn. Maar de lol is eraf voor meneer.
Ik ga dus dit topic in de gaten houden voor tips!

Succes!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden poetsen Empty Re: Tanden poetsen

Bericht  Annemie wo 2 maa 2011 - 7:39

Ik had hier van de week al een topic over geopend, hier wil het ook niet, maar mijn zoontje is pas 8 maanden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden poetsen Empty Re: Tanden poetsen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum