Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snoet poetsen?

+12
CCC
Paper Crown
Fiwen
smooch
Slakje
Pommes
Darius
Coco
Tania
Parel
Jezzie
Charles
16 plaatsers

Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Snoet poetsen?

Bericht  Charles do 14 feb 2013 - 3:53

Bij mijn dochter gaat het nog wel maar bij mijn zoon is het een draaaaaaaaamaaaa om zijn gezicht schoon te maken en zijn neusje. Hij heeft vaak een oogje dicht dus ik moet er toch écht aan. Heb alles al geprobeerd, warm doekje, koud doekje, alle houdingen, afleiden. Maar zodra ik in de buurt van zijn gezicht kom met iets voelt hij de bui al hangen, draait om en zet het op een 'rennen'. Gelukkig kan hij nog niet rennen haha, het is vliegen op zijn buik en echt brullen. Verder is hij heel makkelijk. Vind het ook zo sneu hem in de houdgreep te houden. Iemand tips hoe ik op prettige manier zijn oogjes en neusje schoon kan maken?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Jezzie do 14 feb 2013 - 3:57

Heel herkenbaar! Ze gaat echt heel dramatisch huilen als ik haar gezicht/neus wil schoonmaken!
Heb geen tips voor je helaas.
Edit, mijn dochter kan ook nog niet rollen dus dat scheelt denk ik wel. Als ze dat zou kunnen zou ze het doen denk ik!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Parel do 14 feb 2013 - 4:01

Hier ook al vanaf dag 1 een drama.
Hier kan ze wel wegkruipen, rollen, duiken en alles.
Ze heeft gewoon pech hier, eigenlijk.
Liever even mopperen, dan zo'n vies smoezelig gezicht.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Tania do 14 feb 2013 - 4:01

Mijn dochter vindt het minder erg als ze haar speentje in haar mond heeft. Misschien een idee om te proberen als hij een speentje heeft. Ik doe het ook wel is onder de fles dan gaat het ook ietsje makkelijker.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Coco do 14 feb 2013 - 4:10

Waarmee maak je zijn snoet schoon? Mijn zoontje wilde het ook nooit hebben tot dat ik het met een wattenschijfje deed.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Darius do 14 feb 2013 - 4:59

O, ik poets gewoon met wat ik voorhanden heb. Dan is het gewoon pech. Die 10 seconden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Pommes do 14 feb 2013 - 5:15

Hier is het ook een drama, de gastouder zei ook dat bijna alle kindjes dit vervelend vinden. Tips heb ik verder niet want wat we ook doen/gebruiken, hier is het ook drama
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Slakje do 14 feb 2013 - 5:44

Hier werkt alleen de houdgreep, helaas. Elke keer een gevecht!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  smooch do 14 feb 2013 - 6:23

Mijn dochter gooit zichzelf naar achter als je haar gezicht of neus wilt schoonmaken heel dramatisch allemaal.
Dan maar even stevig vasthouden en snel schoonmaken smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Fiwen do 14 feb 2013 - 6:32

Wij mogen haar gezicht alleen maar schoon maken met prinsessen toetendoekjes van Zwitsal Rolling Eyes

dus ik moet haar regelmatig in de houdgreep leggen om haar gezicht te poetsen want oma is wel zo gek maar ik weiger die dure krengen te kopen
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Paper Crown do 14 feb 2013 - 6:36

Julian doet ook of je hem bewerkt met schuurpapier! Geen tips, gewoon in houdgreep nemen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Fiwen do 14 feb 2013 - 6:43

Wat hier trouwens wel goed werkt (maar pas sinds ze wat ouder is) is er een spelletje van maken. Dan geef ik haar een doekje en mag ze mijn gezicht proberen poetsen en dan ondertussen probeer ik haar gezicht te poetsen en maak ik er rare geluidjes bij. Dan gaat ze gegarandeerd heel hard gillen en lachen van plezier. En sinds ze kan lopen doe ik dan ook alsof ik haar proberen te vangen en daarna mag ze mij vangen, gegarandeerd de grootste lol en uiteindelijk (na 5 minuten of zo) ook een schone toet.
Doe ik dus alleen als ik ook echt de tijd heb, anders moet ze er toch aan geloven en doe ik het snel even tussendoor als ze enigszins afgeleid is.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 6:45

Ik zou er, als ik de tijd had, ook een spelletje van maken. Op z'n neus tikken met het doekje bv. en dan z'n handen, voeten, buik. Kijken of 'ie dat leuk vindt en dan sneaky een aai over z'n gezicht halen met die doek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  CCC do 14 feb 2013 - 8:19

N. doet haar ogen al angstvallig dicht als ik het snoetenpoetser pakje opentrek Laughing Verder hier hetzelfde, mag vooral niet aan haar gezicht zitten en heb ook al alles geprobeerd.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  iloverose do 14 feb 2013 - 8:43

Wat fiwen idd zegt een spelletje van maken .Hier blijft A gewoon staan en ik zeg even poetse poetse ,spookje weghalen .heel overdreven praten hihi
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Sanne do 14 feb 2013 - 9:06

Hier is het niet echt een probleem. H. mag altijd 1 doekje pakken van mij om even mee te spelen. Die mag ze zelf uit het pakje halen en dan doe ik het doosje dicht. Ze legt het doekje altijd op haar hoofd en gaat dan heel hard lachen of ze gaat er kiekeboe mee spelen. Tijdens het spelen haal ik het doekje over haar gezicht en daarna is het klaar en gooien we het doekje weg.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  CCC do 14 feb 2013 - 10:12

Werkte dat hier maar zeg, N. blijft het een verschrikking vinden. Als sta ik op mijn kop, ze vind het gewoon niet leuk. Water in haar gezicht is trouwens net zoiets, maar dat heeft ze niet van een vreemde Rolling Eyes

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 22:32

Rood schreef:Ik zou er, als ik de tijd had, ook een spelletje van maken. Op z'n neus tikken met het doekje bv. en dan z'n handen, voeten, buik. Kijken of 'ie dat leuk vindt en dan sneaky een aai over z'n gezicht halen met die doek.
Wat lief! En wat een geduld. Ik zou hem/haar gewoon in de houdgreep nemen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 22:35

ik geef ook wel eens een vochtig hydrofielwashandje. Dat gaat toch richting haar mond en poetst ze zelf op deze manier wel het meeste weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Paper Crown do 14 feb 2013 - 22:35

Carrie schreef:
Rood schreef:Ik zou er, als ik de tijd had, ook een spelletje van maken. Op z'n neus tikken met het doekje bv. en dan z'n handen, voeten, buik. Kijken of 'ie dat leuk vindt en dan sneaky een aai over z'n gezicht halen met die doek.
Wat lief! En wat een geduld. Ik zou hem/haar gewoon in de houdgreep nemen Snoet poetsen? 561177
LOL, Julian snapt nog niets van spelletjes. Hij kijkt je gewoon een beetje gek aan en als je geluk hebt lacht hij naar je maar mostly, fronst hij.
Maar ookal snapt hij het dan nog moet het the hard way als hij niet wil. Niet alles is leuk in het leven, en dat moet hij ook leren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 23:24

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:
Rood schreef:Ik zou er, als ik de tijd had, ook een spelletje van maken. Op z'n neus tikken met het doekje bv. en dan z'n handen, voeten, buik. Kijken of 'ie dat leuk vindt en dan sneaky een aai over z'n gezicht halen met die doek.
Wat lief! En wat een geduld. Ik zou hem/haar gewoon in de houdgreep nemen Snoet poetsen? 561177
LOL, Julian snapt nog niets van spelletjes. Hij kijkt je gewoon een beetje gek aan en als je geluk hebt lacht hij naar je maar mostly, fronst hij.
Maar ookal snapt hij het dan nog moet het the hard way als hij niet wil. Niet alles is leuk in het leven, en dat moet hij ook leren.
Eens! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 23:27

Ik ben ook heel lief. Snoet poetsen? 2474380249 Edoch, ik schuw de houdgreep niet. Ben het helemaal met jou, Carrie, en PC eens. Het was meer bedoeld als een van de dingen die je zou kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Charles do 14 feb 2013 - 23:28

Carrie schreef:
Rood schreef:Ik zou er, als ik de tijd had, ook een spelletje van maken. Op z'n neus tikken met het doekje bv. en dan z'n handen, voeten, buik. Kijken of 'ie dat leuk vindt en dan sneaky een aai over z'n gezicht halen met die doek.
Wat lief! En wat een geduld. Ik zou hem/haar gewoon in de houdgreep nemen smile

Spelletje maakt ook niks uit. En met even snel de doek over z'n hoofd halen is het niet klaar. Hij heeft vaak een oogje dichtgeplakt en dan moet ik er echt met veel rust en geduld aan om het zacht te laten worden en voorzichtig schoon te kunnen maken. Vooralsnog blijft het bij houdgreep.... Neutral .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Happinaz vr 15 feb 2013 - 1:20

Houdgreep....t' is niet anders. Ik kan niet alles leuk maken voor ze!
Maar hier is billen afvegen, handjes wassen, iets opruimen als je knoeit ook een drama. Het leven is nou eenmaal niet 1 groot spel gebeuren. Sommige dingen moeten nou eenmaal gewoon!

Maarja, sneu is dat natuurlijk wel!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Purpleflower vr 15 feb 2013 - 16:14

Fiwen schreef:Wij mogen haar gezicht alleen maar schoon maken met prinsessen toetendoekjes van Zwitsal Rolling Eyes

dus ik moet haar regelmatig in de houdgreep leggen om haar gezicht te poetsen want oma is wel zo gek maar ik weiger die dure krengen te kopen


Ik zou dan goedkope doekjes in een prinsessenpakje doen angel
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snoet poetsen? Empty Re: Snoet poetsen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum